bolletje Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 (bewerkt) "Zo"dacht ik "laat ik eens opstaan, 5 voor half" 7. Goh wat is het donker".Ik me gewassen en aangekleed. Kijk ik op de klok KWART VOOR 5. 21 augustus 2022 bewerkt door bolletje lady jane, karin123, Berkje en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goeiemorgen bollewolletje Heb je je maar iets verkeken maar wel een lekker vroege morgen. Fonny en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goeiemorgen @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goede morgen @bolletje, @ikkanhet @Adri02 en goede morgen iedereen Geniet van vandaag lieve mensen. Ga zo de deur uit bezigheden buitenshuis hebbende en dan vanmiddag lekker chillen met een boek op de bank. bolletje en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goeiemorgen @Berkje Wens je een super mooie zondag. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Kwam er gisteren achter dat ik een goeie jas mis. Maar waar ik hem ben vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen. 1 uur geleden zei bolletje: Ik me gewassen en aangekleed Wat een discipline! Ik moet toch echt eerst koffie en een peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 6 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen. Wat een discipline! Ik moet toch echt eerst koffie en een peuk. Goeiemorgen @Donder Ja ik ook dus eerst koffie en roken. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 10 minuten geleden zei ikkanhet: Kwam er gisteren achter dat ik een goeie jas mis. Maar waar ik hem ben vergeten? Wanneer heb je de afgelopen weken een jas nodig gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Wanneer heb je de afgelopen weken een jas nodig gehad? Nou als het later op de dag is of zitten in de wind heb ik hem meestal bij me voor het geval. En daardoor waarschijnlijk ook vergeten omdat ik hem niet nodig had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Bij de bingo @ikkanhet? Ik ben zo benieuwd hoe het met @Zbb is? Hopelijk gaat het goed, droog en tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 1 minuut geleden zei Yana: Bij de bingo @ikkanhet? Ik ben zo benieuwd hoe het met @Zbb is? Hopelijk gaat het goed, droog en tevreden. Ja ik ga ze straks eens allemaal afbellen want is anders echt zonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Donder de tijd van een bakkie koffie en een peuk is al 6 1/2 jaar voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 1 uur geleden zei Adri02: Dan kun je nu wel mooi de zon zien opkomen @bolletje . En ik vermoed dat je dan nog zo'n ouderwetse wekker met wijzers hebt, ipv een digitale. Goedemorgen overigens. Nou A3 ben nog ff terug gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers en uitgeslapen Bol bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen allen. Zeer slecht geslapen en ook maar heel kort, grrrrr.....hopelijk aankomende nacht beter. @Zbb heeft zich afgemeld van het jaarpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen! Vandaag naar het park, het word ook weer mooi zomers weer voor een alcoholvrij drankje erbij Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 (bewerkt) 40 minuten geleden zei nancy: @Zbb heeft zich afgemeld van het jaarpact. Oh shit! Jee, wat vind ik dat jammer. Hij gaat altijd zo diep, hopelijk valt het mee deze keer. Kom op @Zbb, hier heb je een schop onder je kont en een warme knuffel Je meldde je pas gisteren af zie ik, wat is er gebeurd? Toch gesjoemeld met je antabuse neem ik aan. Hopelijk raap je jezelf meteen weer bij elkaar! 21 augustus 2022 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Dagpact ; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag weer twee verjaardagen Rennen van hot naar her Maar komt goed Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!! Eerst ☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 4 minuten geleden zei rapilos: Dagpact ; Rapilos FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 2 uur geleden zei ikkanhet: Kwam er gisteren achter dat ik een goeie jas mis. Maar waar ik hem ben vergeten? Dus dat wordt weer shoppen.....sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2022 Morning. Laatste loodjes van de opleiding. Beginnen is 1 ding , eindigen een tweede….. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden