ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen ikkanhet!☕️☕️ Nieuwe week...Nieuwe maand!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 (bewerkt) @Donderik denk aan je en brand een kaarsje voor je 1 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Donder en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje eerst maar even Hier belooft het een drukke en chaotische dag te worden. Er schijnt een mager zonnetje en het is nog heerlijk koel, dat mag wel zo blijven van mij.... @Donder, heel veel sterkte voor de komende spannende tijd. Ik hoop dat de scan heel snel gemaakt kan worden nu. En dat men een goede behandelmethode zal vinden voor jou. En dan de val en operatie van jouw moeder er nog bovenop.... sterkte. Beginnen met eten is een klein winstpuntje @Roberto, goed begin, nu doorpakken en die drank ook weer er uit gooien... Ja @Remi1, ik kan me indenken dat je af en toe hartstikke gek denkt te worden, wat een ellende allemaal. Fijn dat je de boot hebt, mooi dat je daar het roer recht weet te houden. Maar ook jij heel veel sterkte hoor. @Maja, hoe gaat het nu met jouw moeder? Èn hoe gaat het nu met jou??? @Quinn, ik mis je, hou je haaks hoor. Kop op.... Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen Yvonne! Lekker bakkie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goeie morgen strijders, ik ben er weer. Fonny en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen Bolletje!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goeiemorgen zonnestraaltje en bollewolletje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Ha die lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen Bol, ikkanhet en Fonny, En jaaaaaa, de hacker verjaagd Bollewol? DAGPACT Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 DAGPACT Fonny Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 DAGPACT FONNY Yvonne ikkanhet Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Dadelijk een afspraak maken met neuroloog, mijn linkerzij staat al een week onder stroom. Bijzonder vervelend al vrees ik dat er niets aan gedaan kan worden behalve medicijnen verhogen en dat wil ik juist niet. En mijn eigen neuroloog is vertrokken naar Amerika dus kennis maken met een nieuwe. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen. Is vandaag je eerste werkdag @niks? Sterkte hoor! Voor je het weet zit je weer in dat ritme. @Majais je moeder nu thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goeiemorgen @Reacher Nu heb ik het liedje is je moeder niet thuis in mijn hoofd. Donder en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Straks werken Het regent momenteel Hoop dat het droog is als ik over een half uurtje weg ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 @Quinn! Koffie! Maja en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Sorry, not sorry @ikkanhet. Dat is toch een leuk liedje? ikkanhet en Etty reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Hihihi.... je bent niet de enige die dat liedje nu in haar hoofd heeft @ikkanhet Ik hoop overigens van harte dat je een fijne nieuwe neuroloog treft, en wie weet, ik hoop ook dat er toch iets aan die zij te doen is... jij ook sterkte. @rapilos, ik duim voor je dat het droog wordt, stuur die regen deze kant maar op. Gisteren heb ik trouwens heerlijk tijdens de buien in het prieel zitten te genieten van de lekkere temperatuur. En alles wat zo mooi groen wordt door de regen. Tot het toch wel wat vochtig begon te voelen.... En nu jonge- en oudelui, ik ga aan de slag, hoogste tijd. Maak er een mooie dag van, hij komt nooooooooooooooooooit meer terug.... rapilos en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Goedemorgen . @niks, werk ze! Lastige eerste dag, maar wellicht ook heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 Reacher? https://speld.nl/2022/07/31/vrouw-zit-al-zeven-jaar-met-kat-op-schoot/ karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2022 2 minuten geleden zei Artax: Reacher? https://speld.nl/2022/07/31/vrouw-zit-al-zeven-jaar-met-kat-op-schoot/ De speld is geweldig hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden