Spring naar bijdragen

Maandag 25 juli 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Colibri:

En daar is de middag en begint mijn hoofd al met zeuren. Ik wil echt niet vandaag!

 

42 minuten geleden zei Colibri:

 Ik wil echt niet vandaag!

 

42 minuten geleden zei Colibri:

 Ik wil echt niet vandaag!

 

42 minuten geleden zei Colibri:

 Ik wil echt niet vandaag!

 

Dusssss.........

Niet luisteren naar dat hoofd van je maar naar de JIJ van je. JIJ bent de baas van jezelf, niet je hoofd.
Doen hoor.. !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet luisteren naar dat hoofd van je maar naar de JIJ van je. JIJ bent de baas van jezelf, niet je hoofd.
Doen hoor.. !!

Dank @Kohtje voor deze tekst. Ik luister veel te vaak naar mijn gedachten/impulsen. Op eetgebied vooral! Nou ja…

Nu op de meest goddelijke plek in Frankrijk. Het gaat goed met me. Ik kan lezen. Jaren niet op deze relaxte manier gekund. Zalig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dit weekend weinig te doen en ben weer eens begonnen aan het boek Vrij van Marnix Pauwels. Noem het maar groot onderhoud ofzo maar daar kwam weer in naar voren dat het veel minder energie kost om te leven ipv overleven. Het schiet mij te binnen als ik het berichtje van Colibri lees.

Het is makkelijker als je kan accepteren dat je niet drinkt, als de de keuze hebt gemaakt dan kan je verder met leven. Wanneer je blijft vechten om maar niet te drinken wordt het zwaar. Maar ook het drinken zelf en alles wat erna komt is overleven. De schaamte ervan naar andere en naar jezelf, dat  goed zien te praten, de eeuwige negatieve gedachtes, het drinken zelf natuurlijk en de dingen die je daardoor niet kan doen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond frummers , kom weer even langs . Fijn dat jullie hier allemaal zijn en ook de nieuwkomers helpen.  Ik laat het flink afweten de laatste tijd .  De motivatie ontbreekt , lijkt . Ik raak een beetje de verbinding kwijt met het forum.  Weet niet of dit zo blijft . Heb er veel aan te danken .  Misschien is het een fase 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...