ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen bollewolletje en @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 En goedemorgen voor de uitslapers. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Mogge bolletje en jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik ga beginnen...laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen frummers, Slecht geslapen hier, paar keer er uit gemogen voor hond die zich niet lekker voelde. Nu eerst een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 9 minuten geleden zei lady jane: en voor de wekker wakker worden is ook niet verkeerd Wellus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 6 minuten geleden zei niks: En goedemorgen voor de uitslapers. Waar? Ik zie ze niet niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Wat vervelend @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Heb je ook een zwembad @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Het leven is af en toe zwaar shit weer een meid 54 van een tweeling overleden die ik goed ken van vroeger. Heeft hier waar ik nu woon nog tegenover me gewoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik heb een tuinslang niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 11 minuten geleden zei niks: Heb je ook een zwembad @Reacher? Eh de tuinslang was antwoord op deze post. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, Lekker geslapen vannacht gelukkig, ochtendgym gedaan, dus nu lekker aan de koffie met zelfgebakken bananenbrood met bessen. Gisteren de hele dag op de tuin geweest Het onkruid is bijna niet bij te werken Vanmiddag maar sproeien, want volgende week worden het hele hete dagen hoor ik Wat erg @ikkanhet dat vind ik wel het nadeel van ouder worden, er vallen vaak zoveel mensen om je heen weg Hoewel 54 natuurlijk nog wel heel erg jong is niks en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen frummers , vandaag afscheid van mijn broer , hij gaat met pensioen en dat word met veel poeha gevierd. Morgen een festival in Utrecht In september steden trip naar Londen geboekt met gezinnetje. Pfff spannend vind ik dat Etty, Quinn en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen @rapilos, @Francoiseen @Etty Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Wat een leuke vooruitzichten @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) Ik heb tot nu toe 248 standaard glazen bier niet gedronken, ik zat altijd alle soorten bier om te rekenen naar standaard glazen zodat ik mijn BAG (promillage) kon uitrekenen voor als ik staande werd gehouden als ik met de auto naar de supermarkt ging savonds.... Zat op gemiddeld 100 glazen per week... Hmpfff gek om nu te lezen DAGPACT 15 JULI FONNY Freekie 15 juli 2022 bewerkt door Freekie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Op 7 augustus 2020 ving ik een wilde straatkat op die mama was van 1 kitten. Kitten haalde het niet. Grotendeels door ontwetendheid van mijn kant. Ik kan de moederpoes niet laten steriliseren en terugplaatsen want niemand wist waar ze van straat was gehaald. Nu, twee jaar later gaat ze voor het eerst zonder mijn toezicht de tuin in, op bezoek bij de andere bange kat. Geen idee of ze terugkomt. Ze is waar ze moet zijn. Spirit en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Morgen mensen. Druktemakers. Koffie. <--- dit is een geeuwend emootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Bloem, geprakte bananen, eieren, rozijnen, walnoten en wat bakpoeder in de oven maakt bananenbrood @Adri02Is erg lekker zonder dat het glazuur nou gelijk van je tanden springt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Dus... ik hoorde vanochtend dat de pubers in het kader van laatste schooldag morgen de klas hebben uitgenodigd voor barbecue. Allebei. Twee klassen. Ik geloof iets van veertig pubers in totaal. mama vond het goed. Maat of dat nou waar is of niet, het is al rond verteld, dus nu nee zeggen is echt gemeen van me. Ik geloof dat ik wat mensen moet bellen en dingen moet zien te regelen Rosee, niks en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 41 minuten geleden zei Adri02: Ook goedemorgen. Ik vroeg mij af wat bananenbrood is. Is dat een heel erg grote bananensoes, met veel slagroom en een dikke laag glazuur? Bij mij was dat in dit geval ; amandelmeel, bakpoeder, 4 rijpe bananen, 3 eieren, en blauwe bessen Je hebt er heel veel variaties in Doe er vaak ook gedroogde dadels of abrikozen in, of noten kan ook, of stukjes pure chocola. Alles zonder suiker dus, en echt lekker hoor Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Twee pubers vindt je al veel haha! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden