Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 38 minuten geleden zei Fruitvlieg: Zometeen naar het 4de bedrijfsfeestje in 3 weken. Ik heb er geen moeite mee dat er gedronken wordt, nu deed ik dat toch al niet als ik ergens was met collega's, maar het doet mij niks meer. Waar ik wel moeite mee heb is dat er nog steeds mensen in de auto stappen als ze gedronken hebben en niet zo zuinig ook. Afgezien dat je natuurlijk iemand anders zijn leven kan slopen kan het ook je eigen carrière kosten. Ik heb het er met een paar jongere collega's over gehad maar ik kom dan al snel over als de oude zeurende man. Naja, dan maar de oude zeurende man ik blijf ze ermee confronteren op het moment dat het gebeurd. Ik kan er alleen verder niks aan doen helemaal als je alleen staat in een groep. Vindt je de politie bellen te heftig @Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei Freekie: Goedemorgen, druk aan het werk.. Dagpact werkt voor mij persoonlijk erg goed! Ik wens iedereen een droog weekend DAGPACT: Maja Fonny ikkanhet Yana Yvonne Quinn zbb, Freekie Spirit Zo kan het ook.Mijn beeldschermpje is te glad, om te kopiëren en plakken.Er zat zo'n beschermplaatje op, die was stroef.Nu glijd alles weg Beetje last van weekendtrek.Gaat wel weer over.Ik ga kippensoep maken met een saucijzenbroodje.. Jullie??? 8 juli 2022 bewerkt door Spirit Dubbel woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 8 minuten geleden zei Spirit: Ik ga kippensoep maken met een saucijzenbroodje.. Jullie??? Van de anderen weet ik het niet, natuurlijk, maar ikke niet in elk geval. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik heb geenees kip in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 47 minuten geleden zei Reacher: Vindt je de politie bellen te heftig @Fruitvlieg Omdat het strafbaar is om aangeschoten achter het stuur te kruipen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Zojuist zei Hadocque: Ik heb geenees kip in huis! Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 DAGPACT: Maja Fonny ikkanhet Yana Yvonne Quinn zbb, Freekie Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Lekker hoor Gewoon zo'n kippenpoot.Heb je toch een lekker soepie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Grote salade ( sla van de tuin) Met zure haring, geitenkaas, radijs, zure augurken, ui, gebakken champignons Is al op ook. Straks Griekse yoghurt met aardbeien en blauwe bessen. Zoooo lekker ! Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Wel ‘n zuur geheel. derolmops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Ook goed...het beste met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 32 minuten geleden zei Hadocque: Wel ‘n zuur geheel. derolmops Maar wel erg lekker Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Het voelt vreemd om nuchter het weekend te beginnen, ook al had dat anders ook gemoeten want ik ga vanavond naar verjaardag toe met de motor. Maar toch anders dan anders gevoel. Ik ben er nog niet aan gewend Lonster, Spirit en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 2 uur geleden zei Reacher: Omdat het strafbaar is om aangeschoten achter het stuur te kruipen bedoel ik. Nee dat doe ik niet. Ten eerste omdat ik nog met mijn collega's moet werken ten tweede omdat ik vroeger ook niet heilig was. Daarnaast kan je dan nog beter zelf ingrijpen dan bij een collega de politie op zijn dak sturen. nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 41 minuten geleden zei Fonny: Ook goed...het beste met je Het dagpact is een besluit wat je elke dag weer zelf neemt. Daar kan een ander je niet zo maar opzetten, dan betekent het niks meer @Fonny. Fijn dat jij vandaag het besluit weer genomen hebt! Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 18 minuten geleden zei Fruitvlieg: Nee dat doe ik niet. Ten eerste omdat ik nog met mijn collega's moet werken ten tweede omdat ik vroeger ook niet heilig was. Daarnaast kan je dan nog beter zelf ingrijpen dan bij een collega de politie op zijn dak sturen. Natuurlijk probeer je iemand eerst zelf om te praten. Volgens mij spreekt dat voor zich Maar als dat niet lukt: ik vind het moeilijk. Iemand dronken weg zien rijden is net zo heftig als… ik weet niet wat een goede vergelijking is… een kind met een geladen pistool op pad zien gaan? ik heb dat zelf ook een paar keer meegemaakt: ik ben niet verantwoordelijk voor de collega, maar toch voelde het niet goed om niet in te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Zojuist zei Reacher: ik ben niet verantwoordelijk voor de collega, maar toch voelde het niet goed om niet in te grijpen. En niet omdat ik vreesde voor het leven of de carrière van die collega, maar puur om wat zo iemand op de weg kan veroorzaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei Fonny: Wil jij me morgen...en de dagen erna...op het dagpact plaatsen? Daarmee vraag je aan Quinn: wil jij er voor in staan dat ik de komende dagen niet ga drinken? Die vraag lijkt me niet terecht. Hoe moet hij nu weten of jij drinkt, en dat gaan beloven? Degene die van plan is die dag niet te drinken, zet zichzelf op het dagpact. Dat is de actieve handeling die betekenis heeft. Het is geen verplichting. En als je hier niet elke dag wilt inloggen om die belofte te maken, kun je op het weekpact, maandpact of jaarpact die belofte doen. Dan hoef je dat niet elke dag te melden. 8 juli 2022 bewerkt door Lonster ander woord Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Wat naar, zoveel bedrijfsfeesten waar flink geborreld wordt. En vooral dat mensen in de auto stappen. Rond de kerstborrels wordt er flink veel gecontroleerd op de weg. Dat zou in deze periode misschien ook moeten. Ik eet witte bonen met een worstje en palmkool, een soort boerenkool. Die kool had ik eerder gegeten met pasta. De gedroogde bonen moeten flink lang koken, daar had ik me een beetje op verkeken. Een uur koken. Maar wel lekkerder dan bonen uit blik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Droge afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Wat ben jij wijs @Lonster Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Droge afmelding niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Geen kippesoep gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Wat is dat @Hadocque? Tijd om wat werk te doen hier. Er zitten mensen serieus te wachten op mijn input en dat hoort eigenlijk niet hè. Nu maar eens doen dan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden