Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juli 2022

Yvonne

Aanbevolen berichten

Las net even een paar stukjes terug nog. 
Wat een rust op het forum, echt vakantie- of komkommertijd. 
Wat heerlijk dat je nog net op tijd de energieprijzen voor drie jaar vastgezet had @rapilos, ik dein nu mee op de golven helaas.... 

@Yana in Ruinerwold, dus toch nog een stukje hoger dan Zwolle... ja, heerlijk en mooi die omgeving ook. 
En ja, de prijzen stijgen overal ook in die regio en zeker ook hier in oost Groningen... 

Rosée, een :rose: voor jou, je hebt het weer top gedaan hoor! 

@Remi1, fijn dat je toch lekker het water op kunt nu en kunt genieten. 
En ja, het zou best heel leuk zijn geweest na al die jaren eens een bakje samen te doen... 
Maar mocht je al varend het Friese nog eens verlaten en in oost Groningen terecht komen dan kunnen we dat alsnog doen natuurlijk :)

@Quinn, kom je vandaag weer even binnenwippen en kom je ook weer op het dagpact? 

Hoe is het werken bevallen @Reacher... ben je niet te vroeg weer begonnen??? Zorg goed voor jezelf hoor. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, door de fysio terug gestuurd naar de kinderarts. Inie heeft een lage spierspanning. Volgende week kunnen we al terecht. Begrijp niet zo goed waarom de kinderarts daar niet beter naar heeft gekeken. Wij vertelden dat ze niet zo veel bewoog en zonder te kijken, moesten we maar fysio aan vragen. Gelukkig is onze dame zelf 1 en al vrolijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het had gewoon weer tijd gescheeld @Yvonne. Fysio heeft ons ook wel gerustgesteld hoor. Ze drinkt goed, heeft geen slikproblemen. Lijkt geen pijn te hebben, maar wel weinig spierspanning in armen en benen. Vindt het wel spannend, en maak mij ook wel zorgen. 

bewerkt door niks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me heel goed indenken dat je je zorgen maakt Niks. 
Maar je vertelt dat ze een heel rustig kindje is... zou het daarmee te maken kunnen hebben? 
Dat ze door dat rustige haar spieren gewoon veel te weinig gebruikt en daardoor te weinig spierspanning heeft? 
En dat dat door fysio en 'oefenen' met haar te verhelpen zou kunnen zijn?? 
Ik heb er echt geen bal verstand van hoor, dit is zomaar een gedachtenkronkel... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dag gisteren begon zo rustig en ontspannen... 
Om 8 uur was ik al bij de supermarkt voor de weekboodschappen. 
Daarna nog even wat spulletjes bij de A. ingeslagen.
Lekker vroeg alles binnen dacht ik, nu een bakje koffie en dan lekker de tuin in....
Thuisgekomen kreeg ik een appje waardoor ik tot half vijf bezig ben geweest dingen te regelen. 
Ik hou niet van onverwachte dingen, dus bah! 
Toen halverwege de avond een telefoontje met als gevolg dat ook vandaag vol en druk zal zijn. 
Ik hou niet van onverwachte dingen, bah. 
Mooi oefening om er tóch een fijne dag van te maken.... 

Mooi, hoogste tijd om af te sluiten voor nu. 
Aan de slag Von. 
Lieve mensen, maak er een mooie dag van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@Yvonne, ik neem aan dat het om iets belangrijks gaat dat je door anderen over je tijd laat beschikken?
Dan ook maar hopen dat je er alsnog plezier in kunt ontwikkelen. En dat je erom gewaardeerd wordt/voelt ook:heart:

@niks wat zul je je machteloos voelen soms met Inie, ze kan nog zo weinig aangeven he. Kip of ei situatie.
Maar ergens lijkt me dat een baby ook nog niet veel spieren hoeft te ontwikkelen zolang ze niet gebruikt hoeven.
Fysio is wel de plek om haar voor te bereiden op straks kruipen, lopen, vallen en opstaan. Ze heeft gewoon een valse start gemaakt
en het zal nog lang gevolgen hebben misschien. Maar gelukkig is Mini een mooi actief voorbeeld waar ze graag van na-aapt.
Mijn vriendin heeft 2 meisjes in een soortgelijke situatie (behalve dat jongste niet oud lijkt te gaan worden, maar het is verbazeingwekkend
hoe juist die jongste zich ontwikkelt binnen de mogelijkheden. En hoe de band tussen die twee onderling giga is.
Voor jullie als ouders zijn de verantwoordelijkheden en zorgen, dat maakt het lastig, maar dat gaan jullie kunnen als ik je goed lees:heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Dochter belde net.
Dat doet ze zo af en toe, met al haar onzekerheidjes (lijkt veel veel op haar moeder wat dat betreft :blink: )

Vandaag maar weer naar de tuin, en het gevecht met het onkruid aangaan

Eerst nog een paar boodschappen
Gaat een makkelijke pizza worden vanavond die ik dan opleuk met wat extra champions en tomaten enzo

@ikkanhet,
Wat vervelend dat je de laatste tijd weer zoveel trek ervaart
Heb ik zelf ook nog heel regelmatig hoor
Dan denk ik, als dat eerste jaar maar eens voorbij is, of zelfs het tweede jaar ook
Dan zal het toch ooit wel gemakkelijker worden
Nee, craving is echt niet fijn
Volhouden is de enige remedie dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een zorgen @niks.Ik zal voor je duimen.

Echt craving heb ik niet, het zijn bij onverwachtse gebeurtenissen die mij besluiten om te drinken.Vaak is ook mijn emmertje vol.

Moet zoiets zien te voorkomen en op tijd de signalen herkennen.

Voor nu maar weer verder, waar ik ben gebleven gisteren.Vanmiddag staat het aanbiedstation er.Ideaal voor de wat grotere spulletjes en oude huishoudelijke apparaten.Eerst moet ik die hele grote doos wegwerken :face-icon-small-shocked:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...