Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goedemorgen frummers. Een blauwe lucht met aardig wat witte wolkjes en lekker koel buiten, mooi! Vandaag een drukke dag, maar natuurlijk eerst even rustig tijd nemen voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Las net even een paar stukjes terug nog. Wat een rust op het forum, echt vakantie- of komkommertijd. Wat heerlijk dat je nog net op tijd de energieprijzen voor drie jaar vastgezet had @rapilos, ik dein nu mee op de golven helaas.... @Yana in Ruinerwold, dus toch nog een stukje hoger dan Zwolle... ja, heerlijk en mooi die omgeving ook. En ja, de prijzen stijgen overal ook in die regio en zeker ook hier in oost Groningen... Rosée, een voor jou, je hebt het weer top gedaan hoor! @Remi1, fijn dat je toch lekker het water op kunt nu en kunt genieten. En ja, het zou best heel leuk zijn geweest na al die jaren eens een bakje samen te doen... Maar mocht je al varend het Friese nog eens verlaten en in oost Groningen terecht komen dan kunnen we dat alsnog doen natuurlijk @Quinn, kom je vandaag weer even binnenwippen en kom je ook weer op het dagpact? Hoe is het werken bevallen @Reacher... ben je niet te vroeg weer begonnen??? Zorg goed voor jezelf hoor. 6 juli 2022 bewerkt door Yvonne rapilos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goedemorgen, door de fysio terug gestuurd naar de kinderarts. Inie heeft een lage spierspanning. Volgende week kunnen we al terecht. Begrijp niet zo goed waarom de kinderarts daar niet beter naar heeft gekeken. Wij vertelden dat ze niet zo veel bewoog en zonder te kijken, moesten we maar fysio aan vragen. Gelukkig is onze dame zelf 1 en al vrolijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goedemorgen @niks, ja, wat naar dat die arts jullie zonder onderzoek heeft doorgestuurd. Ik kan me indenken dat het vertrouwen daarmee al bij voorbaat op een heel laag niveau staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Het had gewoon weer tijd gescheeld @Yvonne. Fysio heeft ons ook wel gerustgesteld hoor. Ze drinkt goed, heeft geen slikproblemen. Lijkt geen pijn te hebben, maar wel weinig spierspanning in armen en benen. Vindt het wel spannend, en maak mij ook wel zorgen. 6 juli 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 DAGPACT: Yvonne Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Ik kan me heel goed indenken dat je je zorgen maakt Niks. Maar je vertelt dat ze een heel rustig kindje is... zou het daarmee te maken kunnen hebben? Dat ze door dat rustige haar spieren gewoon veel te weinig gebruikt en daardoor te weinig spierspanning heeft? En dat dat door fysio en 'oefenen' met haar te verhelpen zou kunnen zijn?? Ik heb er echt geen bal verstand van hoor, dit is zomaar een gedachtenkronkel... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Dat is nu uitzoeken. Het kan ook zijn dat ze rustig is omdat ze niet goed kan bewegen. Het is toch maar even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Klopt, spannend hoor Niks. We duimen.... Goedemorgen @Freekie niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Mijn dag gisteren begon zo rustig en ontspannen... Om 8 uur was ik al bij de supermarkt voor de weekboodschappen. Daarna nog even wat spulletjes bij de A. ingeslagen. Lekker vroeg alles binnen dacht ik, nu een bakje koffie en dan lekker de tuin in.... Thuisgekomen kreeg ik een appje waardoor ik tot half vijf bezig ben geweest dingen te regelen. Ik hou niet van onverwachte dingen, dus bah! Toen halverwege de avond een telefoontje met als gevolg dat ook vandaag vol en druk zal zijn. Ik hou niet van onverwachte dingen, bah. Mooi oefening om er tóch een fijne dag van te maken.... Mooi, hoogste tijd om af te sluiten voor nu. Aan de slag Von. Lieve mensen, maak er een mooie dag van. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goedemorgen. @niksik duim ook voor je, fijn dat jullie volgende week al terechtkunnen, al kan zo'n week dan juist lang duren natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goeie morgen allemaal, Niks wat een zorgen al om zo'n klein mensje hé? Hopelijk valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 28 minuten geleden zei Freekie: DAGPACT: Yvonne Freekie zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Blegh @Yvonnewat vervelend dat soort dingen, om dan weer zo te moeten omschakelen. Succes vandaag, goed hoe je het kan omzetten in iets positiefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Hey, @ikkanhetis er nog niet, die is meestal de eerste. Nou ja, ik ga maar eens aan het werk, fijne dag allen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Goeiemorgen frummers, Fijne dag allemaal en een knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 2 Moeilijke dagen achter de rug met veel trek. Hopelijk heb ik dat nu weer ff gehad. Zo niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers @Yvonne, ik neem aan dat het om iets belangrijks gaat dat je door anderen over je tijd laat beschikken? Dan ook maar hopen dat je er alsnog plezier in kunt ontwikkelen. En dat je erom gewaardeerd wordt/voelt ook @niks wat zul je je machteloos voelen soms met Inie, ze kan nog zo weinig aangeven he. Kip of ei situatie. Maar ergens lijkt me dat een baby ook nog niet veel spieren hoeft te ontwikkelen zolang ze niet gebruikt hoeven. Fysio is wel de plek om haar voor te bereiden op straks kruipen, lopen, vallen en opstaan. Ze heeft gewoon een valse start gemaakt en het zal nog lang gevolgen hebben misschien. Maar gelukkig is Mini een mooi actief voorbeeld waar ze graag van na-aapt. Mijn vriendin heeft 2 meisjes in een soortgelijke situatie (behalve dat jongste niet oud lijkt te gaan worden, maar het is verbazeingwekkend hoe juist die jongste zich ontwikkelt binnen de mogelijkheden. En hoe de band tussen die twee onderling giga is. Voor jullie als ouders zijn de verantwoordelijkheden en zorgen, dat maakt het lastig, maar dat gaan jullie kunnen als ik je goed lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, Dochter belde net. Dat doet ze zo af en toe, met al haar onzekerheidjes (lijkt veel veel op haar moeder wat dat betreft ) Vandaag maar weer naar de tuin, en het gevecht met het onkruid aangaan Eerst nog een paar boodschappen Gaat een makkelijke pizza worden vanavond die ik dan opleuk met wat extra champions en tomaten enzo @ikkanhet, Wat vervelend dat je de laatste tijd weer zoveel trek ervaart Heb ik zelf ook nog heel regelmatig hoor Dan denk ik, als dat eerste jaar maar eens voorbij is, of zelfs het tweede jaar ook Dan zal het toch ooit wel gemakkelijker worden Nee, craving is echt niet fijn Volhouden is de enige remedie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 @Yvonne Succes vandaag met de onverwachte dingen (kan ik ook niet tegen hoor ) @niks Toch fijn, dat er even naar inimini gekeken word Als moeder maak je je natuurlijk snel zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Hoop dat het inderdaad langzaamaan of nog liever snel minder wordt @rapilosmaar we houden moed. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Wat een zorgen @niks.Ik zal voor je duimen. Echt craving heb ik niet, het zijn bij onverwachtse gebeurtenissen die mij besluiten om te drinken.Vaak is ook mijn emmertje vol. Moet zoiets zien te voorkomen en op tijd de signalen herkennen. Voor nu maar weer verder, waar ik ben gebleven gisteren.Vanmiddag staat het aanbiedstation er.Ideaal voor de wat grotere spulletjes en oude huishoudelijke apparaten.Eerst moet ik die hele grote doos wegwerken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 Ja hoor, ik schiet met het mes uit in mijn teen.Wie doet zoiets dan ook weer met blote voeten Ik ben hardleers waarschijnlijk, maar door schade en schande wordt men wijs, ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2022 1 uur geleden zei Adri02: En gisteren je hoofd gestoten en je teen geschaafd. Heeft iemand ooit tegen je gezegd dat je wat onbehouwen bent? Ja,ooit een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden