Spring naar bijdragen

Zondag 3 juli 2022


Aanbevolen berichten

Goeie morgen vroege flierefluiters.

Hoofdpijn Fonny? Komput?

Koffie met veel slagroom Von.  Het is zondag Yeeehhhaaaa.

Hier goeie zin, Vandaag sta ik met een paar andere mensen, op een markt om de nieuwe dagbesteding te promoten en spulletjes van ons te verkopen. Heb er zin in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim drie jaar geleden is mijn liefste zus-vriendin overleden. Ik heb daar vrede mee maar ik kan de laatste tijd niet meer over haar praten of zelfs maar aan haar denken zonder dat ik begin te huilen. Ik kan dat onmogelijk stoppen, ook niet als ik in de supermarkt iemand tegenkom die over haar praat of bij mensen bij wie huilen wat minder goed uitkomt. Heeft iemand een idee of dat normaal/gezond is of een suggestie hoe ik daar mee om zou kunnen gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja Yana, het lijkt mij in elk geval in evenwicht met je verdriet,
het geeft exact weer hoe je haar mist. En dat het niet bij die mensen
past of jou/hen in verlegenheid brengt, lijkt me collateral damage, maar
niet echt onoverkomelijk, toch? Zelf ervaar ik tranen als fijn, ook al is het misschien
even lastig. Het doet recht aan de persoon, het verdriet, mijn emoties en ik ben blij
dat ik die nog kan voelen. Er is al zoveel leed, waarbij ik dat niet meer toe kan laten.
Maar het zal voor iedereen anders zijn, dus wat is normaal he. Zoals ik je hier heb leren "kennen" 
lijk je me iemand die ter plekke er ook wel even iets van zegt om de tranen te verklaren. En zal
niemand je die echt kwalijk nemen. Wat is 3 jaar nou helemaal? En coronatijden hebben veel mensen
weer bewust gemaakt wat er echt wezenlijk belangrijk is in het leven, en met de dood.:heart:

Ben je bang dat het vanavond bij dat eten ook gaat gebeuren?

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...