Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 juli 2022


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Reacher:

Dat is wel ellendig @ikkanhet. Misschien komt daar ook verbetering in naarmate je langer droog staat. 
Ik weet dat het niet de enige reden is dat je slecht slaapt maar geen alcohol is al beter vetgemest het restless legs syndrom 
Ik duim voor je. 

Serieus? Van alle correctie woorden die spellingscontrole heeft maakt ie van ‘voor’ vetgemest :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Dat is wel ellendig @ikkanhet. Misschien komt daar ook verbetering in naarmate je langer droog staat. 
Ik weet dat het niet de enige reden is dat je slecht slaapt maar geen alcohol is al beter vetgemest het restless legs syndrom 
Ik duim voor je. 

Thnxx ik ga er ook vanuit dat het nog beter gaat worden.
We gaan gewoon dapper door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen uit Zoetermeer, ik lig nog op bed met uitzicht op een Hollands landschapje met drie molens, natuurlijk wel met constant verkeersgeluid maar toch leuk zo midden in de Randstad.

Vandaag ga ik een grote strijkplank via Marktplaats kopen zodat het strijken van dekbedhoezen voor de huisjes iets makkelijker wordt. Weten jullie dat ook weer :rolleyes:

IMG_20220701_075444.thumb.jpg.9ff7c609cb11cd2a128b6919ad064866.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Vorige week naar kampioenschap opgietingen geweest , was geweldig.  Bij prijsuitreiking kregen we allemaal een glas champagne.  Vond ik wel een dingetje.  Stond ik met mijn flesje water....

Gisteren diner van het werk , het toetje was met een likeur .  Ik vroeg "zit er alcohol in ".  Ja een heel klein beetje maar is heel lekker . Grmbl%^€#@&%%.

Enfin we gaan lekker genieten van de dag.  Nog steeds alcohol vrij , bevalt prima . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...