Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei nancy:

Dankjewel! Ja, dat gaat vast wel lukken. Het badje is al gevuld. Alleen totaal bewolkt, maar goed, het zonnetje komt vast nog wel. 

Heb jij plannen voor vandaag? 

Nee nog niet maar dadelijk eens vergaderen met mijn man wat we kunnen gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Veel te vroeg wakker vanochtend, dus nu al aan de koffie.
vanochtend ging van alles mis.
Printer liep steeds vast.
Toen ik er met een lampje naar wilde kijken, deed het lampje het niet.
3 nieuwe batterijen erin, deed het lampje het nog steeds niet.
Grrr....

Enfin, wat ik uit wilde printen is nu dus nog steeds niet uitgeprint
Bah, wat een gedoe.

En mooi weer is het ook niet eens.
het zou zo prachtig worden vandaag, maar gewoon helemaal bewolkt
En zo warm vind ik het ook niet helemaal
(Mopper, mopper :angry: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers 
Volgens de Buienradar zou het nu regenen hier, maar geen drup te zien. 
Wel veel bewolking en inmiddels 16 graden. 
Ik heb gisteren alle zonneschermen laten hangen zodat we vanmorgen direct al schaduw in huis zouden hebben. 
En ik laat ze hangen, want zodra ik ze ophaal gaat de zon schijnen, zeker weten :P
Ik vind het prima zo, niet koud en niet te warm... 
@nancy het is vast een stuk warmer al bij jou.... heeeeeeel veel plezier met de kleinkinderen. 

image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik poets vandaag en morgen vakantiehuizen. Dan morgenmiddag een trouwerij en ze geven 39 graden op :blush:. Ik heb gisteravond YouTube filmpjes bekeken om m'n haar leuk op te steken, daar had ik wel een hitfilm van kunnen maken... dan doe ik absoluut exact hetzelfde als in het voorbeeld maar i.p.v. een volumineus, quasi nonchalant kapsel hou ik dan een een sneu, scheef en afzakkend miniknotje over. Affijn ik geef het op, ik ga maar gewoon als mezelf en ze doen het er maar mee. Dunne broek, een bloemig mouwloos blousje en een bijkleurend elastiek in m'n haar... En dan kijken of ik de hitte overleef.

Trouwen... dat dat nog bestaat???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yana:

Ik poets vandaag en morgen vakantiehuizen. Dan morgenmiddag een trouwerij en ze geven 39 graden op :blush:. Ik heb gisteravond YouTube filmpjes bekeken om m'n haar leuk op te steken, daar had ik wel een hitfilm van kunnen maken... dan doe ik absoluut exact hetzelfde als in het voorbeeld maar i.p.v. een volumineus, quasi nonchalant kapsel hou ik dan een een sneu, scheef en afzakkend miniknotje over. Affijn ik geef het op, ik ga maar gewoon als mezelf en ze doen het er maar mee. Dunne broek, een bloemig mouwloos blousje en een bijkleurend elastiek in m'n haar... En dan kijken of ik de hitte overleef.

Trouwen... dat dat nog bestaat???

Klinkt al mooi zat @Yana. Misschien een bloemetje in je haar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

de bewolking was aangekondigd voor vanmorgen, later trekt het open.

enne Yana, de mensen kennen je blijkbaar met los haar, lekker laten zo!

Hier hectisch, gisteravond werd de volley van 9 u gecanceld, dus ik lekker opgestaan om Oranje te zien verliezen in Brazilie. Van 2 tot 4 uur dus..... ik sliep pas na 5 uur.
Werd ik net gebeld toch te komen, want genoeg met mij erbij, maar als ik niet kwam was ik de spelbreker. Haast me om van alles in orde te krijgen en dan net weer afge-appt want eentje niet lekker. grrrr mopperdemopper, lijk Raps wel;)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...