lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik heb n vrouw hup jane horen roepen, maar volleymaatje zei dat er meer hondjes jane heten, dus jij zult t niet zijn grweest? @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Wat een goddelijk weer mensen. Ik wil niet naar huis vandaag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 19 minuten geleden zei rapilos: En een hele goede middag (Waar is iedereen ? ) Lekker langs het strand gelopen Een kleine 5 km. heen en 5 km terug Heerlijk ! Niet te heet, pootjes in het water Eerst cappuccino in een strand tent Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg 3.30 voor de koffie salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 ! Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren 16134 stappen tot nu toe Iedereen zonnebaad, ga je er 20 000 stappen van maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 4 minuten geleden zei lady jane: Ik heb n vrouw hup jane horen roepen, maar volleymaatje zei dat er meer hondjes jane heten, dus jij zult t niet zijn grweest? @rapilos Nee, ik was het niet Jane Volgens mij zijn we niet langs jullie gekomen, want heb geen volleyballers gezien Maar inderdaad, wat een heerlijk weer he. Wordt er blij van lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 4 minuten geleden zei Claudius: Iedereen zonnebaad, ga je er 20 000 stappen van maken? Nou, vind eigenlijk, dat ik al genoeg gelopen heb @Claudius. Ben tenminste tevreden over vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 37 minuten geleden zei rapilos: En een hele goede middag (Waar is iedereen ? ) Lekker langs het strand gelopen Een kleine 5 km. heen en 5 km terug Heerlijk ! Niet te heet, pootjes in het water Eerst cappuccino in een strand tent Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg 3.30 voor de koffie salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 ! Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren 16134 stappen tot nu toe 16,50.....jeetje wat duur. Naja, het is niet anders. Wat heerlijk hè Jane, dit weer! Flink genieten! Van mij mag dit weer tot oktober aanhouden. Ik ben bezig in de tuin met allerlei activiteiten die leuk zijn voor de kleinkinderen. Ik haal ze morgen van school op. Ik schrijf er verder niks over, want niet iedereen wil dat lezen hier heb ik inmiddels begrepen, maar het wordt zeker veel waterpret! Even kijken of ik morgenochtend nog een watermeloen kan scoren, dat hoort er wel een beetje bij . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik lees het graag hoor Nancy, wat een weelde zo n oma als jij bent. Maar zpndag onweer begreep ik dus ik geniet extra in het hier en nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Klinkt goed jullie buitenleven! Fijn dat jullie zo genieten! Ik geniet ook, in foetushouding in een donker en koel hoekje van dit oude huis Voordat ik het weet is het straks alweer Halloween Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Zo daar ben ik weer! Er heerst hier een gruwelijk tekort aan echte mannen, en aan echte vrouwen. Oma's zijn er genoeg, en die gaan brabbelen als ze onder elkaar zijn. Hey @Endoor, ik ben helemaal nieuw, en niemand kent mijn achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik hou juist van jouw enthousiaste verhalen over de kleinkinderen @nancy. Avonturen met die kleintjes behoren tot het mooiste van het leven... is hier een mopperkont die er niet van houdt? Die telt niet, niks van aantrekken. Hoe zit dat precies met die waterpret??? Spirit en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 De welness was erg vermoeiend.Je zou er rustig van moeten worden, maar ben erg geschrokken van de kennis waar ik mee was.Wel een oudere man hoor, maar na 2 coronajaren, schrok ik van hem.Kreeg gelijk dat zorgende weer over me,wat ik jarenlang met mijn man heb gedaan.Alles kwam weer keihard binnen. Ik raakte zelfs in paniek.Lijkt wel of alle weggezopen verwerkingen, allemaal tegelijk op me afkomen.Take care of myself. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Hier nog een Oma,die trots is op haar kleinkinderen. Oma zijn is leuk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik lees je verhalen ook graag @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 wat lief van jullie! Nou, het piratenscheepje staat klaar, daar gaat water in en natuurlijk een badje plus waterpistolen, ik doe natuurlijk ook mee met het watergevecht! Verder staat er een mamabed (zo'n strecher) met allerlei handdoeken om bij te komen . Kan ik ze ff voorzien van watermeloen en weer even lekker insmeren met zonnebrandcrème en extra drinken geven! Bellenblazen, stoepkrijt, autobanen, alles staat klaar. Oh ja, en een tent . Altijd leuk . En ijs natuurlijk. En airco binnen, voor als het te warm wordt, met pannenkoeken enzovoort. ZO! DIT HEB IK DAN TOCH MAAR FF GEDEELD. Reacher, Maja, Yana en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Wat gaaf! Zelfs mijn zwarte koude hart gaat daar van glunderen @nancy Wat zullen jouw kleinkinderen zelf met die mooie herinneringen hun eigen kinderen en kleinkinderen een mooie jeugd bezorgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Hier moe maar voldaan. Drie en een half uur lekker op terras gezeten aan een driegangenmenu. Was heerlijk en nog heerlijker kunnen kletsen. Niet eens gelet op wat anderen dronken. Mijn Rivella smaakte goed. Bob, nancy, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 In mijn volgend leven word ik ook jouw kleinkind @nancy Yana, nancy en karin123 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik ook! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden