ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ga iemand anders lastig vallen sukkel @albertine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 30 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Goedemorgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Gisteren een moeilijke dag gehad maar goed doorgekomen. bolletje, rapilos, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen frummers. En wéér een mooie dag voor de boeg zo te zien. Maar eerst natuurlijk een bakje. Ged dat je hebt volgehouden @ikkanhet, dat voelt vanmorgen dan dubbel goed!!!! DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ja met de dag dat ik erbij op kan tellen zou het steeds meer zonde zijn dat te verprutsen @Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Een hele goedemorgen. Mini vandaag naar de opvang, ik even goed het huis door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rhino Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen Ik ben Rhino, 100% nieuweling. Lonster wees me op dit draadje.. Mag ik meedoen met het dagpact? lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goeie morgen allemaal, Kindje naar de opvang, ppffffttttt daar zou ik het heel moeilijk mee hebben denk ik. Ik zou het niet vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 (bewerkt) Zo dadelijk weer naar de dagbesteding. Mag voorlopig niet meer schilderen vanwege m'n schouder. $%%^&% 13 juni 2022 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen. Bah @bolletje! welkom @Rhino!! Tuurlijk mag je meedoen. Je kunt het dagpact kopiëren en je eigen naam toevoegen. Zo doe gelijk mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Natuurlijk mag jij meedoen @Rhinoen welkom hier. DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rhino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Wat naar @bolletjeheel veel beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ik vertrouw de opvang helemaal @bolletje. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers gisteren gezandstraald op t strand en vannacht zat t nog in ogen, oren, tussen kiezen en haren, zelfs na een goede douche. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen. Werken vanuit huis, ook wel eens lekker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Nou mooi schoongescrubt dan Jane. Ik moet naar het werk, geen zin in. Krijg een beoordelingsgesprek, het zal mij benieuwen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 (bewerkt) DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rhino nancy 13 juni 2022 bewerkt door nancy mezelf vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 4 minuten geleden zei nancy: DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rhino nancy zbb Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen welkom Rhino vanavond naar The rolling stones nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Wow Zbb gezond sjaloers hier. Have fun Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 dankjewel. Er zijn nog kaartjes hoorde ik op de radio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen! Gras gemaaid, stof gezogen, klimop teruggesnoeid, planten in de kuipen water gegeven, wat opgeruimd en nu door naar revalidatiecentrum. Les hoe straks thuis de transfer gaat van rolstoel of rollator naar de wc. DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rhino nancy zbb Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden