Spring naar bijdragen

Zondag 12 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ja,we zijn altijd maatjes gebleven. 
 

Fijn dat het zo kan inderdaad. 
 

we gunnen elkaar het allerbeste en helpen elkaar ook nog steeds waar nodig. 
 

snap ook niet dat liefde soms om kan slaan in haat. 
 

we hebben toch een groot deel van ons leven samen door gebracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei niks:

Dank je wel @Maja hoe gaat het met je mam? 

Mijn moeder werkt hard aan herstel. Krijgt 3x per week fysio en oefent met mij de andere dagen. Doel is terug naar huis. Met intensieve thuiszorg en aanpassingen in huis. Maar: het zou dan thuis zijn en dat is voor haar en voor mij een groot goed. Ik zou het haar zo gunnen. En het lijkt warempel voorzichtig in zicht te komen. Spannend. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Barbeque goed verlopen.
Eentje dronk ook niet, maar dat kwam omdat we haar lievelingsdrankje niet hadden

Er werd ook niet veel gedronken , maar we hebben wel 4 flessen wijn gehad, terwijl ik niet drink en vriend maar zelden wijn.
Daarbij hadden we zelf nog 4 flessen over, dus kunnen voorlopig voorruit voor de volgende verjaardag of barbeque

Fijn, dat je moeder bijna naar huis mag @Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Jazeker ken ik die "De goden waren astronauten" of zoiets. Misschien moeten we een apart draadje maken voor paranormale dingen. Als er nog meer mensen zijn die deze interesse hebben zal ik een draadje maken.

Waren de goden kosmonauten. Dat gaat over kennis die oude volken hadden, en bezoek van buitenaardse wezens. Dat gaat de NASA niet onderzoeken hoor. Ze laten wat wetenschappers aan de slag gaan met onverklaarbare waarnemingen. Daar komt niets bijzonders uit. Mensen u kunt weer rustig gaan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Er werd ook niet veel gedronken , maar we hebben wel 4 flessen wijn gehad,

Ok, dat moet ik uitrekenen. Van de 10 mensen dronken er 3 geen wijn. Dat betekent dat 7 mensen 4 flessen dronken. Dat is 3 volle glazen per persoon. Dat is niet heel veel, maar ook niet weinig. 

Dat iemand niet dronk omdat haar favoriete drankje er niet was, is alleen maar positief toch. De meeste mensen drinken alcohol om het effect, en niet per se om de smaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Lonster:

Ok, dat moet ik uitrekenen. Van de 10 mensen dronken er 3 geen wijn. Dat betekent dat 7 mensen 4 flessen dronken. Dat is 3 volle glazen per persoon. Dat is niet heel veel, maar ook niet weinig. 

Dat iemand niet dronk omdat haar favoriete drankje er niet was, is alleen maar positief toch. De meeste mensen drinken alcohol om het effect, en niet per se om de smaak.

Dat laatste ja en nee. Ik had ook graag de roes maar als er geen bier zou zijn dan maar fris en ga ik eerder naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Ok, dat moet ik uitrekenen. Van de 10 mensen dronken er 3 geen wijn. Dat betekent dat 7 mensen 4 flessen dronken. Dat is 3 volle glazen per persoon. Dat is niet heel veel, maar ook niet weinig. 

Dat iemand niet dronk omdat haar favoriete drankje er niet was, is alleen maar positief toch. De meeste mensen drinken alcohol om het effect, en niet per se om de smaak.

Is het niet zo dat @rapilos dat cadeau heeft gekregen?? En dat ze er nu dus acht heeft staan?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lonster:

Ok, dat moet ik uitrekenen. Van de 10 mensen dronken er 3 geen wijn. Dat betekent dat 7 mensen 4 flessen dronken. Dat is 3 volle glazen per persoon. Dat is niet heel veel, maar ook niet weinig. 

Dat iemand niet dronk omdat haar favoriete drankje er niet was, is alleen maar positief toch. De meeste mensen drinken alcohol om het effect, en niet per se om de smaak.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, deed wat fout.

Nee, er is in totaal 1.5 fles wijn gedronken door 3 personen en 2 namen naast hun blikje bier een wijn bij het eten.

Dus nee, er is echt niet veel gedronken, vandaar al die wijn die over is, ook omdat we nog een aantal flessen cadeau kregen.

Vriend neemt ze straks trouwens allemaal mee, dus niets meer in huis dan.

Een heb ik net aan mijn zusje gegeven, waar we een dagje mee zijn gaan varen.

Bruine kop gekregen, wel fris op het water en een frisse wind

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...