Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Van mij ook nog gefeliciteerd claudius je bent goed op weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Dat is al 16 jaar zo @spirit, al die tijd dat je lid bent. Of was dat vroeger anders? Goedemiddag trouwens. Begin een beetje op te knappen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ga goed @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Klinkt knus @Zbb En fijn dat jij je beter voelt @niks. Dat komt natuurlijk door alle goede zorgen van mij en van @bolletje niks en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Zo blij dat de tape van mij af is nu. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Middag met vriendinnen was erg gezellig. Lekker bij gekletst Jeetje @spirit, hoe vaak ben jij nu al weg gegaan?? Kan het niet eens meer tellen. tuurlijk kan de hele wereld mee lezen, dat weet je toch van tevoren. gewoon niet vertellen, wat je niet aan de hele wereld kwijt wilt. En wat je wel kwijt wilt en iedereen mag weten, kan je toch gewoon vertellen dan Enfin, zal wel aan mij liggen misschien niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Oh @Zbb ik romantiseer denk ik veel te veel. Maar wat klinkt dat leuk en met een bijbootje boodschappen gedaan. Zie jij eruit als kapitein Iglo? Pinkman, ikkanhet en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 3 minuten geleden zei niks: Oh @Zbb ik romantiseer denk ik veel te veel. Maar wat klinkt dat leuk en met een bijbootje boodschappen gedaan. Zie jij eruit als kapitein Iglo? Haha nee hoor al heb ik soms na een paar dagen wel al een klein stoppelbaardje. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Hahahaha @niks lig dubbel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ik zie bij @Zbbaltijd kapitein Rob voor me en bij @Hadocque eh…Haddock. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 7 uur geleden zei Etty: Niet in staat tot social talk, dan weet ik wel hoe laat het is:) Ik wil dat iedereen in mijn omgeving elkaar vergeeft en weer vriendjes wordt. En stopt mij de schuld te geven. Want daar kan ik niet tegen, dan ga ik twijfelen aan de zin van mijn bestaan enzo. En met jou? Geven ze jou de schuld? Met mij gaat het goed. Ook omdat mijn vriend een training minderen met alcohol heeft uitgezocht én daar zelf over begonnen is. Of het effect heeft weeknie, maar het nemen van initiatief wordt zeer gewaardeerd door mij Francoise en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 @spirit dat weet je toch vanaf het begin dat alles gelezen kan worden. En elke dag met alcohol bezig zijn hoeft toch niet ook niet hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 2 uur geleden zei Claudius: Iedereen bedankt voor de felicitaties . Ik wil taart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Er zijn vast ook fora voor alcoholisten die wel gesloten zijn, misschien is dat een idee voor jou @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 8 uur geleden zei Reacher: Gefeliciteerd @Claudius! Top joh! Taart gevraagd? Bob, nancy, Reacher en 1 andere reageerden hierop 1 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 3 uur geleden zei spirit: Spirit gaat voorgoed weg. Heel de wereld kan onze problemen en berichten lezen Geen zin meer in. Krijg mijn account niet weg op een of andere manier. Gewoon maar niet meer zeggen.. Het gaat jullie goed! Met Spirit gaat het ook goed,maar wil niet dagelijks met alcohol bezig zijn. Bye bye en sommigen zijn erg begaan geweest met mij. Bedankt ook daarvoor. Groetjes Spirit. Met mij gaat ie ook lekker maar omdat zo te houden moet ik niet vergeten waar ik vandaan kwam Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 1 minuut geleden zei Claudius: Taart gevraagd? Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Gefeliciteerd met je 9 maanden abstinent zijn @Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ja gefeliciteerd @Claudius! Op naar het jaar! Oh wij gaan asperges eten! Jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Hier gehaktballen,aardappelen en sla En vla na. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ook lekker. Wij aardbeien yoghurt. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Zo nog verse aardbeien plukken voor op ijs of in de kwark. Regent me nog te hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Hier spaghetti. lekker snel klaar. @spirit, je gaat toch hopelijk wel door met die organisatie die je zou helpen met je verslaving of is dit een terugtrekactie??? Ik ben bang voor het laatste, dit hebben we al vaker van je gezien. Blijf nou hier en zoek steun hier en zet eens door! Of zie ik dit verkeerd? Zeg het maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei nancy: Hier spaghetti. lekker snel klaar. @spirit, je gaat toch hopelijk wel door met die organisatie die je zou helpen met je verslaving of is dit een terugtrekactie??? Ik ben bang voor het laatste, dit hebben we al vaker van je gezien. Blijf nou hier en zoek steun hier en zet eens door! Of zie ik dit verkeerd? Zeg het maar..... Ik noem het maar gewoon hoe ik het zie. Zodra je het licht hebt gezien ga je er ook 100% voor. Omdat je inzichten zijn veranderd. Zolang dit niet is gebeurd blijft alles wankel. 8 juni 2022 bewerkt door ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 10 uur geleden zei Lika: Hoe is het @bolletje? Beter geslapen? Ik slaap, sinds ik melatonine slik, stukken beter. Word wel vaak wakker door m'n schouder. Maar daar wordt aan gewerkt. Dank je voor je vraag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden