ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) @Claudiushartelijk gefeliciteerd met je 9 maanden topper. 8 juni 2022 bewerkt door ikkanhet rapilos, Reacher en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goedemorgen @ikkanhet en iedereen die nog komt. @Claudius, gefeliciteerd! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Dagpact: nancy Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goeiemorgen @nancy Dagpact: nancy ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Gefeliciteerd @Claudius! Top joh! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Gefelciteert met je mnd. Claudius. Goeie morgen allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Mijn fysiotherapeut is veranderd in Darth Vader. We kregen een politieke discussie en toen bleek dat hij was overgegaan naar the dark side en nu heb ik overal pijn. Etty, Rosee en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 O jee, @Reacher…. Hoe is het @bolletje? Beter geslapen? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goedemorgen, Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Ja @Lika, dat wordt op zoek naar een andere. Één die geen karate uitvoert. Ha @Etty hoe is het met je? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @nancy Dagpact: nancy ikkanhet zbb Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 25 minuten geleden zei Reacher: Ha @Etty hoe is het met je? Niet in staat tot social talk, dan weet ik wel hoe laat het is:) Ik wil dat iedereen in mijn omgeving elkaar vergeeft en weer vriendjes wordt. En stopt mij de schuld te geven. Want daar kan ik niet tegen, dan ga ik twijfelen aan de zin van mijn bestaan enzo. En met jou? Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Straks mondhygeniste en tandarts. Daarna koffie met de oude wandelclub Leuk, wel zin in. @Claudius, Gefeliciteerd met je 9 maanden Top prestatie man ! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 2 uur geleden zei ikkanhet: @Claudiushartelijk gefeliciteerd met je 9 maanden topper. PROFICIAT CLAUDIUS!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 2 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @nancy Dagpact: nancy ikkanhet FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers de was hangt en ik heb inmiddels ontdekt dat ik een nog langer programma heb dan @rapilos 3u59min.! maar liefst, eco katoen + een leeg labeltje. Maar de gympen waar koffie overheen was gemorst zijn schoner dan toen ik ze kocht. Gauw de stand maar weer op dagelijkse was gezet; 1u02m. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Als ik op 60 graden was (niet vaak), zelfs meer dan 4 uur @lady jane ik vind het eigenlijk ook niet normaal, Enfin, tandarts is klaar (niets aan de hand). Plu mee, en op naar de oude wandelvriendinnen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Sucses spirit Als je op je telefoon zit helemaal naar beneden scrollen,privacybeleid aanklikken daar staat beschreven hoe je je uit kan schrijven. ene je kan altijd besluiten om je opnieuw te registreren e we houden contact via de app Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Dagpact: nancy ikkanhet FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Iedereen bedankt voor de felicitaties . nancy, rapilos en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2022 Wat een saaie grijze regenachtige dag vandaag zeg. net voor de regen boodschappen kunnen doen vanochtend met het bijbootje. nu lui voor anker met de kachel zachtjes aan beetje bankhangen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden