bolletje Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Hoogstwaarschijnlijk wel Niks maar ik kom dadelijk ff mee helpen met Reacher. Zal ik dan de kleintjes voor mijn rekening nemen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Ja hoor, maar Mini is wel een druktemaker hoor. Inie niet, die is lekker relaxt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Nou komt helemaal goed zo dan. *zoekt in verplegerstas naar ductape, om de patiënt mee rustig te houden* niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Zo'n grijze Reach? Die heb ik hier nog liggen. Zal hem wal mee nemen. Zo nu gaan werken. DAAAAAAAG allemaal. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Daaag! @bolletjewolletje Niet schrikken hoor @niks. Het ductape is alleen voor als je eigenwijs bent. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Werkze tante Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 33 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Yvonne FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen ☕️☕️☕️ karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers heb 2 nachten hetzelfde gedroomd over Turkije, smokkelen van bolletjes (met diamanten? erin), uitpoepen en allerlei eromheen, vreemd..... Hopelijk 3 x niet scheepsrecht nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Goedemorgen frummers Haha @lady jane lekker scherp ook diamanten uitpoepen. Met recht een nacht merrie Beterschap @niks Ik mag morgen uurtje mee gaan draaien bovenop de bezetting. Blij wanneer ik weer gewoon kan meedraaien. Zo onduidelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 goedemorgen allemaal, Bewolkt, ook niet warm. Toch maar naar de tuin straks. We mogen van 10.00 tot 15.00 geen water gebruiken hier in verband met aanleg nieuwe riolering Morgen ook, dus kan ik maar beter zorgen dat ik weg ben. Hoe gaat het vandaag @Fonny / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 4 uur geleden zei rapilos: goedemorgen allemaal, Bewolkt, ook niet warm. Toch maar naar de tuin straks. We mogen van 10.00 tot 15.00 geen water gebruiken hier in verband met aanleg nieuwe riolering Morgen ook, dus kan ik maar beter zorgen dat ik weg ben. Hoe gaat het vandaag @Fonny / Hoihoi Rapilos!!! Gaat goed...ik zorg dat ik veel te doen heb....wel veel transpireren...en gekke dromen...dag 18 vandaag!! dank je voor het vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Veel afleiding, altijd goed @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Ik ga zo naar bed en meld me droog af. Slaapl lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Slaap lekker @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Ik lig er ook al in. Slaap zacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Slaap lekker @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 (bewerkt) Heb al geslapen. Zit nu op de steiger, voeten in het water, hondbeest naast me, broodje honing eten, de rust en stilte enjoyen. Zometeen terug vooronder. Lekker koese 7 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2022 Dat klinkt heel vredig @Remi1, een met de natuur. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden