ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen @ikkanhet en goedemorgen voor alle frummers... Het is donker en nat weer hier. Maar we mogen niet klagen: als ik zie hoe bar en boos het op andere plekken in het land is geweest... Gisteren hebben we een paar druppen gehad, was het aangenaam buitenweer en pas in de avond viel er een buitje... Mooi, eerst maar even een bakje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goeiemorgen @Yvonne Hier schijnt al lekker de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Oké, dan wachten we daar maar op. Hoewel een buitje ook eigenlijk wel heel welkom is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen, @Rosee heeft mij aangestoken, dus vandaag maar beetje uitzieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 (bewerkt) Moghu alle3 Hier schijnt het zonnetje. 6 juni 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen Bolletje .... ik ben al een tijdje niet hier geweest ... hoe vergaat het jou? Still Going strong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 16 minuten geleden zei niks: Goedemorgen, @Rosee heeft mij aangestoken, dus vandaag maar beetje uitzieken. Ai, jammer, maar rustig aan dan maar even. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen tante Bollewol, lekker van dat zonnetje genieten dan. En welkom hier Bestwel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 36 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne FONNY karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Hier helemaal bewolkt Hoop dat ik straks droog overkom, want werken en eerst 5 km. fietsen Gisteren het tuintje van vriend opgeknapt Alle onkruid eruit en nieuwe plantjes erin gezet Was 2 uurtjes werk, daarna ging et uren regenen , dus mooi op tijd. In de ochtend een boswandeling gemaakt Zo ging de zondag snel voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Welkom @Fonny Nieuw hier ? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 DAGPACT: Yvonne FONNY ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Welkom @Bestwel en @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 6 minuten geleden zei rapilos: Welkom @Fonny Nieuw hier ? Goedemorgen Rapilos...sinds gisteravond...moet nog even wennen..is allemaal vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Welkom Fonny.. . Ik ga aan de slag luitjes, Maak er een mooie dag van.... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 9 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen Rapilos...sinds gisteravond...moet nog even wennen..is allemaal vreemd Snap ik @Fonny, maar went snel hoor. hoop, dat je wat aan het forum zult hebben. En verder, beste mensen, ga ik mijn tanden poetsen en stap op de fiets Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen! Zoveel actie al op de draad. Ga zo vroeger de deur uit dan gepland. Hopelijk onderweg nog een kop koffie bij zon- en wolkenlucht. DAGPACT: Yvonne FONNY ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen. Oeps sorry @niks hopelijk knap je snel weer op!! Hier is de keelpijn nu gelukkig minder maar ik piep en hijg als een oud trekpaard. Welkom Fonnie. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 DAGPACT Yvonne Fonny Ikkanhet Maja nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 goeiemorgen frummers beetje in coma gelegen de laatste 4 uren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen. Welkom @Fonny! Rustig aan wennen, maar goed dat je er bent. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen frummers. Welkom @Fonny en @Bestwel Zo douchen en badkamer uit doen . Daarna flesje kruidenbitter gaan halen bij de slijter want zwager is jarig. Geen enkel probleem mee , ook altijd sterke drank , bier en wijn in huis . Alleen port komt er niet meer in hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden