nancy Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Wat een rommeltje ....sorry hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 9 minuten geleden zei nancy: DAGPACT ikkanhet Yvonne ReacherT Spirit Quinn Claudius nancy Rommelbips! Hier: nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne ReacherT Spirit Quinn Claudius Nancy Ik heb de lijmpot erbij gepakt. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Ik denk: hoe kom ik nu aan een T aan mijn naam Wacht maarrrr Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Wij hebben vandaag een fotoshoot aan huis gehad. Zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Familieportret? Lukte het om mini lang genoeg stil te laten zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Jongens, ik was naar een prachtig toneelstuk. ‘Uit het hoofd’ met en over Loes Luca. Gaat dat zien! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 48 minuten geleden zei Reacher: Familieportret? Lukte het om mini lang genoeg stil te laten zitten? Nee, foto's uit dagelijks leven zeg maar. Mini spelen, in de zandbak. Met papa stoeien, met mij boekje lezen. Later Inie er ook bij, ik voeden, S en Mini er naast. Mini die kusje geeft aan Inie. Dat soort foto's. Ben heel benieuwd naar resultaat. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Wat leuk, @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 En zomaar sinds twee weken ben ik tevreden. Snap er geen snars van. Eet nog steeds te veel, het is nog steeds net zo druk, ik maak me nog steeds net zo druk, maar ben happy met de keuzes die ik maak. En ik kies steeds meer weloverwogen. Ik kies. Wat fijn. karin123, rapilos, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Weet niet goed hoe het uit te leggen. Gewauwel misschien. Sorry. Ik heb dingen afgestoten. En dat geeft ruimte. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 En rust denk ik zomaar.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Regen op het dak. Heerlijk en precies goed.. Ik ga er in vooronder luisteren. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 9 uur geleden zei Lika: En zomaar sinds twee weken ben ik tevreden. Snap er geen snars van. Eet nog steeds te veel, het is nog steeds net zo druk, ik maak me nog steeds net zo druk, maar ben happy met de keuzes die ik maak. En ik kies steeds meer weloverwogen. Ik kies. Wat fijn. Wat heerlijk Lika, daar mag je gewoon van genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 10 uur geleden zei Lika: Ik heb dingen afgestoten. En dat geeft ruimte. Precies. Dat maakte bij mij ook het verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 23 uur geleden zei Quinn: Hi. Volgens mij heeft het niets moederharten te maken, maar met menselijkheid. DAGPACT ikkanhet Yvonne ReacherT Spirit Quinn Dankjewel @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ja, ik was wat kortzichtig, sorry natuurlijk mensen met een hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden