ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet! Vandaag plantjes halen bij het tuincentrum, leuk! Maar eerst koffie, ben nog niet echt wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet en @nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @niks! Meisjes al wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goeiemorgen @nancy en @niks Elk jaar weer heel leuk om plantjes te gaan halen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Mini slaapt nog, Inie ligt naast mij, net haar ontbijt op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen frummers. Sombertjes hier, met af en toe wat regen. Lekker binnen rommelen dus vandaag. Eerst maar een bakje. Morgen gaat de sonder eruit toch @niks? Fijn. DAGPACT: Yvonne niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @Yvonne en @Etty ja morgen mag de sonde uit! Reacher en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Is er trouwens geen maandpact voor wie het jaar te lang vindt en de week te kort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen! DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen! DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Is er trouwens geen maandpact voor wie het jaar te lang vindt en de week te kort? Nee, dat is er al even niet meer zie ik nu @ikkanhet. Maar wat let je om er eentje voor de komende maand aan te maken? Ben je weer wat opgeknapt trouwens? Overigens goedemorgen @Maja, @Reacher en @bolletje... Reacher en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 En @Quinn, fijn dat je er weer bent, maar wat rot dat je even koppie onder bent gegaan. Schrijf uitgebreid voor jezelf op hoe je je voelde op de rotste momenten van het drinken (en misschien nog wel meer). Bewaar dat en lees het terug als je de neiging krijgt weer de fout in te gaan, misschien helpt het. Dan is die rotweek niet voor niets geweest... Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 En wat is het kkkkkoudddddd buiten. Niks aan. Binnen heb ik de verwarming maar even aangezet, even de boel wat op gang helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @Yvonne hoe is het met de gezinsuitbreiding? Wat voor kleur is hij? Ik heb zwart in mijn hoofd. Maar ik heb de paranormale gave van een dode goudvis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goeiemooiemorgen frummers. De was hangt, koffie staat naqst me en een lege dag voor mn neus. Lekker luieren dus en als ik moed genoeg heb misschien de sportschool weer eens bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Met de uitbreiding zelf gaat het prima. En nee, hij is niet zwart, hij is rood met veel wit. Een heerlijk Draakje dat niet snel opgeeft. En daar baalt de oudere kat behoorlijk van. Hij wil doodleuk mee-eten als ze haar bakje heeft gekregen en dan zijn de rapen gaar natuurlijk... Hij kan haar gewoon niet met rust laten, dus het 'oudje' voelt zich heel zielig en gaat duizend keer per dag naar buiten om twee minuten later weer binnen te komen. Lekker rustig slapen doet ze boven, daar mag Draakje nog niet komen. Met de hond gaat het beter, ze laten elkaar met rust, behalve als Draakje iets té enthousiast achter een speeltje aan rent en boven op de hond dreigt uit te komen.... ook dan zij de rapen weer even gaar. Kortom een hoop gare rapen dus Maar het is een heerlijk hummel @Reacher.... Reacher, Hadocque en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Goedemorgen @lady jane, klinkt goed, lekker genieten van de dag... Ik ga afsluiten, tijd om even in beweging te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik zat met die dode goudvis dus dichter bij de kleuren van het kleintje @Yvonne. Even wennen dus voor de dieren. Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Je kunt ook een bezoekje brengen aan de sapbar bij de sportschool @lady jane. Dan ben je ook gezond bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Ga ik zeker doen @Yvonne. Ben nog steeds snipverkouden maar voor de rest gaat het redelijk thnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 @Quinn en @spirit Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden