Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Een vrij weekend zonder afspraken, waarin ik kan doen wat ik wil.  Wat wil ik?  De afgelopen tijd zijn we helemaal geleefd door de behoeften van schoonmoeder die nu even een weekje met vakantie is.  Waardoor we beseffen hoeveel tijd daar in ging zitten.  Dat gaan we dus zo ver mogelijk terugschroeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even opgezocht.  Een oester is niet makkelijk te openen, daar moet je hard voor werken.  Maar als je niet opgeeft dan vindt je misschien een parel. 

Ik denk dat je meer een gezegde op het oog had waarin ik niet hard hoefde te werken:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ik zit hier aan de keukentafel met een uitgehongerd kitten (vindt hij zelf). 
Geeft mij de kans even een paar zinnen te typen zonder dat hij het toetsenbord inpikt.... 
Eerst maar een bakje neerzetten nu het nog kan. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

@Etty en @Maja even tijd voor zichzelf lees ik, fijn! Dat is een blommetje waard. post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpgpost-1140-0-30989400-1400997028_thumb.jpg

DAGPACT

  • ikkanhet
  • Reacher
  • Yvonne 

Draakje is inmiddels uitgegeten, ik kom wel weer terug (hoop ik) als hij even slaapt.... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij tips hoe een bucketlist te maken of een anti bucketlist stond in het lijstje van voorbereidende vragen: hoe wil je dat mensen over je praten op je begrafenis?  Die vraag houdt me bezig.   Ik vind het treurig als dat mij dat zou motiveren iets te doen. Het lijkt me juist heerlijk om er helemaal vanaf te zijn, wat mensen van je vinden.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Etty:

Ik heb het even opgezocht.  Een oester is niet makkelijk te openen, daar moet je hard voor werken.  Maar als je niet opgeeft dan vindt je misschien een parel. 

Ik denk dat je meer een gezegde op het oog had waarin ik niet hard hoefde te werken:D

 

Ik dacht dat het betekende dat de hele wereld voor je open ligt. 
Inderdaad om op je gemak te onderzoeken. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Etty:

Bij tips hoe een bucketlist te maken of een anti bucketlist stond in het lijstje van voorbereidende vragen: hoe wil je dat mensen over je praten op je begrafenis?  Die vraag houdt me bezig.   Ik vind het treurig als dat mij dat zou motiveren iets te doen. Het lijkt me juist heerlijk om er helemaal vanaf te zijn, wat mensen van je vinden.    

Het lijkt er steeds meer om te gaan hoe de buitenkant eruit ziet. Om zelfs nà je dood nog punten bij anderen te willen halen is wel erg droevig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Etty:

Als ze nu al trots zijn, zullen ze dat ook wel zijn als je dood bent:)

Je bent toch al iets? Wat zou er nou nog bij moeten? Nóg leuker, jij wil wel het onderste uit de kan hè? :D

Ik ga wat doen, wat weet ik nog niet!

 

Thanks! :) Have fun! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...