ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemorgen @ikkanheten de latere aanhakers. Een ochtend zonder taken. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goeiemorgen @Maja Hier ook rustig aan. Lekker douchen en wat boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goeie morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goeiemorgen bollewol bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 DAGPACT ikkanheT Reacher Kom je ook op het dagpact vandaag @Quinn? Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 En hallo allemaal, vanuit het tuinhuisje met een luid smakkende tuinkat naast me Mijn meisje houdt van haar ontbijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemorgen, Een vrij weekend zonder afspraken, waarin ik kan doen wat ik wil. Wat wil ik? De afgelopen tijd zijn we helemaal geleefd door de behoeften van schoonmoeder die nu even een weekje met vakantie is. Waardoor we beseffen hoeveel tijd daar in ging zitten. Dat gaan we dus zo ver mogelijk terugschroeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Benieuwd wat het vandaag gaat worden @Ettythe world is your oyster Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Wel een raar gezegde eigenlijk. Een oester is toch juist heel claustrofobisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Ik heb het even opgezocht. Een oester is niet makkelijk te openen, daar moet je hard voor werken. Maar als je niet opgeeft dan vindt je misschien een parel. Ik denk dat je meer een gezegde op het oog had waarin ik niet hard hoefde te werken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemorgen frummers, Ik zit hier aan de keukentafel met een uitgehongerd kitten (vindt hij zelf). Geeft mij de kans even een paar zinnen te typen zonder dat hij het toetsenbord inpikt.... Eerst maar een bakje neerzetten nu het nog kan. @Etty en @Maja even tijd voor zichzelf lees ik, fijn! Dat is een blommetje waard. DAGPACT ikkanhet Reacher Yvonne Draakje is inmiddels uitgegeten, ik kom wel weer terug (hoop ik) als hij even slaapt.... Reacher, Francoise, Etty en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Bij tips hoe een bucketlist te maken of een anti bucketlist stond in het lijstje van voorbereidende vragen: hoe wil je dat mensen over je praten op je begrafenis? Die vraag houdt me bezig. Ik vind het treurig als dat mij dat zou motiveren iets te doen. Het lijkt me juist heerlijk om er helemaal vanaf te zijn, wat mensen van je vinden. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Reacher Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 18 minuten geleden zei Etty: Ik heb het even opgezocht. Een oester is niet makkelijk te openen, daar moet je hard voor werken. Maar als je niet opgeeft dan vindt je misschien een parel. Ik denk dat je meer een gezegde op het oog had waarin ik niet hard hoefde te werken Ik dacht dat het betekende dat de hele wereld voor je open ligt. Inderdaad om op je gemak te onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 15 minuten geleden zei Etty: Bij tips hoe een bucketlist te maken of een anti bucketlist stond in het lijstje van voorbereidende vragen: hoe wil je dat mensen over je praten op je begrafenis? Die vraag houdt me bezig. Ik vind het treurig als dat mij dat zou motiveren iets te doen. Het lijkt me juist heerlijk om er helemaal vanaf te zijn, wat mensen van je vinden. Het lijkt er steeds meer om te gaan hoe de buitenkant eruit ziet. Om zelfs nà je dood nog punten bij anderen te willen halen is wel erg droevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Hoewel ik toch wel wil dat de mensen op wie ik trots ben, trots op me zijn als ik dood ben. Daarom ga ik ook nooit dood. Ik heb het eeuwige leven nodig om nog iets van mezelf te maken. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Als ze nu al trots zijn, zullen ze dat ook wel zijn als je dood bent Je bent toch al iets? Wat zou er nou nog bij moeten? Nóg leuker, jij wil wel het onderste uit de kan hè? Ik ga wat doen, wat weet ik nog niet! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Zojuist zei Etty: Als ze nu al trots zijn, zullen ze dat ook wel zijn als je dood bent Je bent toch al iets? Wat zou er nou nog bij moeten? Nóg leuker, jij wil wel het onderste uit de kan hè? Ik ga wat doen, wat weet ik nog niet! Thanks! Have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Morning! Laatste loodjes voor het einde van de opleiding. Dubbeldruk. Maar o zo leuk!! Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Bewolkt en frisjes Straks 2 vogelkooien schoonmaken en buiten zetten Vinden ze heerlijk, buiten staan en de buren kunnen mee genieten van hun gekwetter en gezang Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Tweede kopje koffie halen Dit keer niet met bananenbrood maar met een cracker zaden en pitten (en oh ja, ook kaas erdoorheen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Reacher Yvonne Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2022 Ha @Claudius, Hoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden