Remi1 Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Ja maar @Zbb Is deze wind niet juist heel gunstig voor een zeilboot? Stomme vraag misschien maar ik heb geen verstand van zeilen. Haha @Pinkman Ik dacht net even dat je de @moderator was met dat oranje 25 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Ja het kan natuurlijk wel @Remi1 het is wel spectaculair zeilen met windkracht 6/7 maar ook onstuimig. dan moet ik binnen echt alles vast gaan zetten. zeilen reven enzo .. dan begint het bijna op werken te lijken haha ,ik vind het relaxter om met windkracht 3/4/5 te gaan zeilen. Ik word ook een dagje ouder/ Of eigenlijk ben ik gewoon een beetje lui Pinkman, Remi1 en Hadocque reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 9 minuten geleden zei Zbb: het is wel spectaculair zeilen met windkracht 6/7 maar ook onstuimig. dan moet ik binnen echt alles vast gaan zetten. Dit klinkt me bijna nog beter dan een orgasme. Geweldig lijkt me dat. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 23 minuten geleden zei Remi1: Haha @Pinkman Ik dacht net even dat je de @moderator was met dat oranje Wanneer het niet als een rode lap werkt houd ik hem zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 18 minuten geleden zei spirit: Natuurlijk heeft dat met alcohol te maken die stemmingenwisselingen,daarom snap ik het niet dat hij die verwijzing niet geeft.trouwens geen rerugbelverzoek gehad hoor.had nog medicijnen nodig.lag echt naast m'n nachtkastje. Ruim voordat ik aanklopte bij de verslavingszorg heb ik hier op het forum (2015) veel geleerd over verslaving. Bij mij moest de knop nog om en dat gebeurde eind 2019. Tijdens mijn ambulante behandeling bij de verslavingszorg heb ik veel van wat ik hier geleerd heb toe kunnen passen in mijn eigen herstel. Nu twee jaar verder ben ik veel obstakels tegen gekomen en heb hier wat mee moeten doen maar dat heeft me ook wat gebracht. Ik hoop voor jou dat je dadelijk ook de hulp vindt die je verder zal brengen Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Wil ik even delen. Bob, Remi1 en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) . 26 mei 2022 bewerkt door Francoise Privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Wat rottig voor je @Francoise Als ik dat zo lees lijkt me dat helemaal geen leuk mens. En als ze per se zo negatief wil blijven doen zou ik haar mooi uit de weg gaan en loslaten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Kan zoveel energie kosten zoiets. Laat je niet ontmoedigen hoor Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) . 26 mei 2022 bewerkt door Francoise Privacy Rosee en Senna34 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 4 minuten geleden zei Rosee: Wat rottig voor je @Francoise Als ik dat zo lees lijkt me dat helemaal geen leuk mens. En als ze per se zo negatief wil blijven doen zou ik haar mooi uit de weg gaan en loslaten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Kan zoveel energie kosten zoiets. Laat je niet ontmoedigen hoor Dankjewel Rosee , ja loslaten, kon ik dat maar Jij ook een knuffel lieffie, las iets over examenperikelen , maar krijg bijna niks goed tot me . Ben zo moe en leeg van al dat gedoe . Alweer 1tje dood en nog niks geleerd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Sterkte @Francoise lieve @spiritrustig aan… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker Sterkte voor die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Nou als ik me morgen nog zo voel als nu ga ik dus niet met de boot weg, het is in de loop van vandaag alleen maar erger geworden. Voor nu nog maar eens aspirine en slok hoestdrank erin en slapen proberen. Lekker koese allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Beterschap Remi. ik meld me droog af van het Dagpact me dochter en schoonzoon zijn onverwachts een paar uurtjes op visite geweest. Was erg leuk niks, Remi1, Sowhat en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Koes lekker, meiske. En morn he we nog dikke wien, dus rusan maar. Ons bootje ligt ook weer maar ik vrees met grote vreze dat de wind wat moet gaan liggen voor ik iemand mee krijg. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 13 minuten geleden zei Hadocque: ..En morn he we nog dikke wien, dus rusan maar... Oh ja? Dan moatte wie moarn mar wer ris yn it waar sjen. Want dan hoeft het voor mij ook niet zo.. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 as it net kin sa t it moat dan moat it sa t kin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden