Spring naar bijdragen

Woensdag 25 mei 2022


Aanbevolen berichten

Ja het kan natuurlijk wel @Remi1

het is wel spectaculair zeilen met windkracht 6/7 maar ook onstuimig.

dan moet ik binnen echt alles vast gaan zetten.

zeilen reven enzo ..

dan begint het bijna op werken te lijken :lol:

haha ,ik vind het relaxter om met windkracht 3/4/5 te gaan zeilen. 
 

Ik word ook een dagje ouder/

Of eigenlijk ben ik gewoon een beetje lui :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei spirit:

Natuurlijk heeft dat met alcohol te maken die stemmingenwisselingen,daarom snap ik het niet dat hij die verwijzing niet geeft.trouwens geen rerugbelverzoek gehad hoor.had nog medicijnen nodig.lag echt naast m'n nachtkastje.

Ruim voordat ik aanklopte bij de verslavingszorg heb ik hier op het forum (2015) veel geleerd over verslaving. Bij mij moest de knop nog om en dat gebeurde eind 2019. Tijdens mijn ambulante behandeling bij de verslavingszorg heb ik veel van wat ik hier geleerd heb toe kunnen passen in mijn eigen herstel. Nu twee jaar verder ben ik veel obstakels tegen gekomen en heb hier wat mee moeten doen maar dat heeft me ook wat gebracht. 

Ik hoop voor jou dat je dadelijk ook de hulp vindt die je verder zal brengen Spirit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

Wat rottig voor je @Francoise:( Als ik dat zo lees lijkt me dat helemaal geen leuk mens. En als ze per se zo negatief wil blijven doen zou ik haar mooi uit de weg gaan en loslaten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Kan zoveel energie kosten zoiets. Laat je niet ontmoedigen hoor:rose:

Dankjewel Rosee , ja loslaten,  kon ik dat maar 

Jij ook een knuffel lieffie,  las iets over examenperikelen , maar krijg bijna niks goed tot me . Ben zo moe en leeg van al dat gedoe . Alweer 1tje dood en nog niks geleerd 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik me morgen nog zo voel als nu ga ik dus niet met de boot weg, het is in de loop van vandaag alleen maar erger geworden.
Voor nu nog maar eens aspirine en slok hoestdrank erin en slapen proberen.

Lekker koese allemaal:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...