Spring naar bijdragen

Woensdag 25 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Goh, nog weinig geschreven vanochtend zie ik
Fikse wandeling gemaakt en meteen boodschappen in de rugzak mee genomen
nog steeds snel erg moe.
Vraag me af of dat nog steeds met die longontsteking heeft te maken van 4 weken geleden.
Hoewel ik daar nu helemaal geen last meer van heb.

@spirit,
je kan toch gewoon aan je zoon vragen of hij je van het station wilt halen ?
zeker, als hij daar zelf niet aan denkt.
Hij weet waarschijnlijk helemaal niet, dat die bussen jou zoveel moeite kosten.

En anders kan je ook altijd nog op routeplanner kijken, hoe laat en wanneer de bussen gaan
Zou zo jammer zijn als je jezelf een leuke dag ontneemt

Succes bij de dokter trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..

Wat voel ik me ka u thee zeg, bah! En ik weet niet of ik nu gewoon wat ziek ben of dat het stress is die eruit komt.
Koorts heb ik niet.
Coach zegt gister Ga maar lekker met de boot als het kan, is goed voor jou.
Maar zelfs dat vind ik een te grote onderneming nu.
 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en anders @spirit heb je toch je mond bij je? Vraag je gewoon even een chauffeur welke bus je moet hebben.
Heb ik vorige week ook gedaan, bedoel, ik had 24 jaar niet meer met het OV gereisd dus was alles nieuw voor me,
maar het staat er duidelijk aangegeven hoe het moet, kwestie van goed lezen.
Bij de bus vertrouwde ik het niet en heb ik de chauffeur bij het instappen maar gevraagd, en gelukkig maar want ik had idd de verkeerde.:)

Ik vond het spannend om weer te doen maar ik had op dat moment het lef en de durf wel en wat kan er nou helemaal mis aan gaan eigenlijk .. nu weet ik voortaan ook (weer) hoe het werkt, weer wat geleerd,

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het ook gewoon even beter om de je zoon en het kleinkind niet te belasten met oma. Wat je gisteren schreef over dat ze voor de deur stonden en je te dronken was om open te doen is natuurlijk heel erg droevig, zowel voor jou als je zoon en het kleinkind. Misschien heeft het niks met het licht autisme te maken dat hij het niet aanbiedt om je op te halen maar is hij het gewoon zat om steeds de problemen van oma op te lossen terwijl het natuurlijk om het kind zou moeten gaan.

Ik hoop dat je een goede afspraak bij de dokter hebt gehad en dat er een oplossing voor je gevonden wordt bij de Parnassiagroep, of ergens anders. Zowel voor jou als je omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kijk onderweg meestal via google maps. rpute en dan icoontje van de bus
en dat krijg je zo de OV richtlijnen opgelepeld. Kun je thuis ook al voorbereiden en op
een lijstje schrijven.
De vraag voor mij nu zou eerder zijn, is zo'n drukke dag nu wel goed voor jou? Hebben jij,
zoon en kleindochter dan iets aan jou? Als het teveel stress/problemen oproept, zou ik het uitstellen
voor later als het weer beter gaat met je en je er optimaal van kunt genieten. ( @spirit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei spirit:

Terug bij af.niks geen opname,wat ik dus dacht.weer antes en 1 op 1 gesprekken.zelf staat hij nergens voor open.ook niet voor ready voor change.grote tegenvaller,want er is zoveel meer.heb gebeld bv naar propero,daar kom je 3 dagen in een soort hotel en krijg je trainingen.ggz kan ook al niet volgens de huisarts,want ik wil graag een diagnose.grote tegenvaller dit en slechte huisarts.

Hoop dat het over gaat,om gewoon niet meer te drinken.dat is het enige waar ik zelf nog achter sta gelukkig.het meeste moet je toch zelf doen.

Hoi Spirit, waar wil jij een diagnose voor? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat je een afspraak kan maken met iemand anders dan je eigen huisarts Spirit? Houd je er rekening mee dat de stemmingswisselingen ook te maken kunnen hebben met jouw verslaving. Het kan zo maar zijn dat wanneer je de verslaving onder controle hebt jouw stemmingswisselingen minder worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ready for change is toch ook ambulant net als Antes? En misschien omdat je bekend bent bij Antes de huisarts dat logischer vind? @spirit

Is een Lifestyle training niets voor jou? (Leefstijl; bewegen, roken, alcohol, voeding, ontspannen, leren bewuste keuze"s te maken welke past bij je persoonlijke situatie onder begeleiding van een personal coach)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom heb ik maar boodschappen gehaald om straks de boot vol te stouwen. Ze heeft gelijk, ik ben niet ziek alleen maar een bult stress en vanaf morgen wordt het een paar dagen mooi weer geloof ik, dus wegwezen/ ontspannen maar even, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Remi1:

Daarom heb ik maar boodschappen gehaald om straks de boot vol te stouwen. Ze heeft gelijk, ik ben niet ziek alleen maar een bult stress en vanaf morgen wordt het een paar dagen mooi weer geloof ik, dus wegwezen/ ontspannen maar even, ja.

Geniet van de mooie dagen op het water Bor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht dat de wind hier wat afneemt.

hier ook de boot afgeladen met boodschappen.

als de wind wat afgenomen is ben ik van plan om vanaf morgen een paar dagen weg te gaan.

heb ook een vouwfiets mee,misschien ga ik dat eiland van de vorige keer nog een keer verkennen.

en bbq spullen..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...