ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 DAGPACT ikkanhet IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goeiemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Horror nacht gehad. Kramp in beide voeten steeds en last van RLS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ai, dat klinkt niet fijn! Daar heb je vaak last van, hè, vervelend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet, @nancy en alle frummers, Wat ellendig van die kramp ikkanhet, vandaag dan maar een uurtje bijslapen misschien? DAGPACT ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei nancy: Ai, dat klinkt niet fijn! Daar heb je vaak last van, hè, vervelend! Moet zeggen de laatste tijd veel minder last en dat heb ik gisteren uitgesproken en dat mag ik blijkbaar niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Goedemorgen @ikkanhet, @nancy en alle frummers, Wat ellendig van die kramp ikkanhet, vandaag dan maar een uurtje bijslapen misschien? DAGPACT ikkanhet Yvonne Denk het ook heb nog geen 3 uurtjes geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Moet zeggen de laatste tijd veel minder last en dat heb ik gisteren uitgesproken en dat mag ik blijkbaar niet doen. Tsja, dat is de goden verzoeken hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Yvonne: Tsja, dat is de goden verzoeken hè? Ja mag het niet eens denken laat staan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Zou het slikken van calciumtabletten wat kunnen helpen? Dat wordt nogal eens aangeraden... net als vit. B en E.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Zojuist zei Yvonne: Zou het slikken van calciumtabletten wat kunnen helpen? Dat wordt nogal eens aangeraden... net als vit. B en E.... Calcium slik ik al. Vitamine B12 krijg ik injecties. Vitamine E nog niet zal dat eens opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Vitamine B12 injecties is levenslang om te kijken of de neurologische schade door een opname probleem nog omkeerbaar is of dat de schade onherstelbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goeie morgen lieve mensen, Vandaag lekker buiten poetsen. Alles in alle rust (hoop ik) doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 lach me kapot In België kregen 222 mensen een snelheidsboete van 1 januari 1970 op de deurmat. Een aantal van de ontvangers was in de jaren zeventig nog minderjarig en had geen rijbewijs. Wij zeggen: stuur ze een boete na voor het rijden zonder rijbewijs. Als extra straf moeten ze deze boete in Belgische franken betalen. karin123 en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Een hele goede morgen allemaal, Nog niet zo zonnig nu, maar dat komt wel denk ik. Straks eerst wat boodschapjes, dan naar de tuin, want mens wat loop ik achter zeg, na dat ziek zijn En volgende week, weekje Limburg, dus dan komt er ook niets van. Gisteren alle dhalias in de volle grond gezet Tomatenplantjes uit de potjes in de volle grond. Komkommers buiten in de volle grond, tegen dezelfde bamboestok als de zonnebloemen gezet Ben benieuwd, want komkommers had ik altijd in de kas Enfin, werk genoeg dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 @ikkanhet, Magnesium tegen kramp ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Sterkte vandaag @Francoise, geniet van de beide Ienieminies @niks en voor @bolletje, @rapilosen de andere frummers: geniet van het buiten zijn! DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja 14 mei 2022 bewerkt door Maja Francoise, rapilos en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 @Francoisesterkte Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Voor @Francoise een mooi afscheid gewenst Hoe gaat het met je moeder @Maja ? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 Ik hoop dat jullie een mooi en vredig afscheid hebben vandaag @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden