ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen, Ik begin opgelucht aan mijn dag. Ik heb een opschrijfboekje waarin ik dingen kan schrijven als ik niet in de buurt van mijn pc ben. Die zeer persoonlijke aantekeningen neem ik dan later over in een document waar niemand bij kan, en verscheur de geschreven pagina's. Dat laatste had ik al een tijdje niet gedaan. En vanochtend bekroop me opeens het vermoeden dat ik het ergens had laten liggen. En als dat waar was, mijn halve schoonfamilie het gelezen zou kunnen hebben. Maar gelukkig, het zat gewoon in mijn tas. Lika, Rosee en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen . Stil hier. Iedereen nog op één oor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Goh, wat een opluchting @Etty Kan me voorstellen dat je zulke dingen liever voor jezelf houdt. Het lijkt hier iets beter te gaan Ben gisteren op een gegeven moment maar opgehouden met de koorts opmeten ( wel, niet, beetje koorts, ik werd er gek van ) Ook het hoesten lijkt nu wat losser te worden. N proberen niet weer als een gek aan het werk te gaan, want die neiging heb ik wel Lika, nancy en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Mogguu @nancy Ik ben wakker hoor nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) Hier al om 6 uur wakker..... Heerlijk 11 mei 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 (bewerkt) Baby blue do you know that i'm still in love with you 11 mei 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen @Zbb, Lekker vrij vandaag ? Poeh, 6 uur is wel heel vroeg @ikkanhet Maar ja, dan heb je nog wel wat aan je dag he Straks eerst maar eens naar de dierenwinkel voor trosgierst Dan naar de bio winkel, dan naar de super En moet ook de vogelkooien verschonen vandaag Tja, wel wat meer werk nu, met twee kooien En moet nodig een bananenbroodje bakken, en vanmiddag ook hoognodig naar de tuin. (Oh nee, ik zou rustig aan doen he ) Zbb en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Poeh, 6 uur is wel heel vroeg @ikkanhet Maar ja, dan heb je nog wel wat aan je dag he Ja dat vind ik heerlijk lekker vroeg eruit. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 goeiemooiemorgen frummers En moet nodig......... misschien dat je ziek zijn je mag leren kalm aan te doen Raps, je bent een pensionada♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Ja @rapilosdan ook rustig aan doen hé rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 ja, moeilijk vind ik dat @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Ik stuurde gisteren een appje over drankgebruik naar de verkeerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Thnxxx @Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 2 minuten geleden zei Judith: O' dat is heel vervelend. Ja heb er gelukkig een verhaal aan kunnen breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen frummers. Ben al even bezig geweest hier, maar nu eerst tijd voor een bakje, ik zou het zomaar vergeten.... lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Waar ik dus al bang voor was,Antes verslavingszorg heeft niet alle medicatie naar me huisarts overgedragen. de huisarts gaat vandaag contact met ze opnemen. wat worden er toch ongelofelijk veel fouten gemaakt in die verslavingszorg je zou haast denken dat ze het expres doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Goedemorgen, na een onrustig nachtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 DAGPACT zbb Judith ikkanhet Suusstopt Spirit Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Waarom is je hond tijdelijk weg? Wat ben ja allemaal aan het rommelen @spirit Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 Niet meteen in paniek schieten, misschien is zijn telefoon stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2022 @spiritheeft jou hond niet de diarree door stress? Regelmatig ben jij onder invloed, iets wat honden vreselijk vinden, en regelmatig bij andere mensen in huis. Daar worden honden niet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden