Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen frummers, Een nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen..... Eerst maar een bakje op deze zonnige morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen, Mini gaat zo naar KDV. S naar zijn werk en ik straks naar het ziekenhuis. Mini gaat trakteren, alle credits voor mijn moeder. Ze heeft op een sateprikker roze spekjes gedaan. Bovenop een Nijntje met de naam van Iniemini en alles in folie verpakt. lady jane, bolletje en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Wat moeilijk allemaal @Remi1, wat verdrietig. Maar mooi dat je de gesprekken met de lifestyle coach hebt en zorgt voor tóch een stukje voor jezelf.... @rapilos, hoe is het nu? Dokter al gebeld? @Maja???? Hoe gaat het met jou, hoe gaat het met jouw moeder??? Remi1 en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Deze, alleen dan met de naam erop. Francoise, Rosee, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen @niks, heerlijk, Mini gaat trakteren, wat leuk... En verder een stapje richting 'gewoon' .... gek gevoel zal dat zijn even, maar fijn zo. Is er enig zicht op hoelang Iniemini nog in het ziekenhuis moet blijven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goeiemorgen @bolletje .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Als ze goed zelf kan drinken mag ze naar huis. Alleen wil ze dat nog niet altijd. Ze krijgt nog steeds sondevoeding erbij. Wij hebben zelf ook het idee dat ze "lui" is. Ze is zoveel relaxter dan dat Mini was/is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Klinkt goed @niks.... beetje geduld dus nog, hoe moeilijk dat ook is natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Ja je wilt haar natuurlijk graag thuis hebben, maar dan moet het wel kunnen en goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen.. Wat een fijn begin van de dag met die roze spekken, zo feestelijk. Jullie kindjes hebben het getroffen met zulke liefdevolle ouders @niks Ik denk in rottige tijd steeds aan mini met haar koekhappen, dat ze de koek eraf getrokken had, dat maakt me optimistisch en blij, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan is de les, voor mij. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 (bewerkt) Dankjewel @Yvonne Maar was je normaal gesproken al uitgerekend geweest @niksof had ze dan nog in je buik geweest?? 2 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Ik zou normaal nu 36 weken zijn vandaag @Remi1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Dan had ze nog in je buik geweest hé @niks Ze moet al zo gauw snel flink en sterk zijn dan. Geeft niks dat ze tijd neemt, al zouden we graag zien dat ze bij jullie thuis mag zijn maar dat komt wel, op haar tijd. En dan komt er zomaar eens een dag en kun je haar wel achter het behang plakken niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Klopt hoor @Remi1, ze ligt nu op een gewone kinderafdeling, in de couveuse. Daar liggen ook pas geboren baby's die gewoon op gewicht zijn. Zo bijzonder om te zien, Iniemini is kleiner, maar toch al een stuk alerter, doet pogingen om te lachen. Herken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 43 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, DAGPACT: Yvonne ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Na weer een koortsige onrustige nacht toch maar de dokter gebeld. De assistente zei dat er griep heerste, meestal gewoon een kwestie van uitzieken, en koorts kon wel tot 10 dagen duren. Toch maar een afspraak gemaakt, maar ging al wel twijfelen. Vriend gebeld, en nu heb ik de afspraak toch maar weer afgezegd. Het gekke is, dat nu, na drie vier keer meten het toch iets gezakt is. Enfin afwachten maar weer. Griep kan natuurlijk wel 14 dagen duren en dit is pas dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Beterschap @rapilos. Ik ben met griep eens drie weken uit de running geweest. Ook zeker 1 week zeker hoge koorts. Dacht dat er iets heel ergs aan de hand was, maar echte griep IS ook erg… rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 goeiezonnigemorgen weer frummers het zou strandweer kunnen zijn, maar afspraak met vriendinnen vanmiddag. sterkte Raps, gewoon uitzieken dan maar...... en @niks misschien is ienimini niet lui, maar spaart ze haar energie omdat ze als ukkie die zo zuinig mogelijk moet verdelen? ze mag vast niets afvallen dus moet minder energie verbruiken t.o, van wat ze binnen krijgt (ik wilde dat ik dat van mezelf kon zeggen☺☺) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Dank je @Lika, Jouw verhaal over je griep stelt me ook weer wat gerust Ach, en eigenlijk herken ik de verschijnselen ook wel van vroeger toen ik ook wel eens griep had. Vriend is ook niet helemaal lekker, zelfde verschijnselen, maar dan een stuk lichter Maar hij heeft dan ook de griepprik gehaald, dus dat helpt misschien ook wel Veel plezier met de vriendinnen Jane (al word het dan geen strand vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen, een kort berichtje. Het zit allemaal niet mee. Nieuwe verrassingen in aanvulling op een toch al lastige situatie, maken dat alle energie wegvliegt en ik het liefste wil wegduiken. Alles vergeten. Maar dat gaat niet. De fles lonkt, maar dat laat ik niet gebeuren. Met helder hoofd de bergen beklimmen. @Remi1: jouw berichten deden pijn door de herkenning, maar geven ook troost, te weten dat jeniet de enige bent die worstelt met zorg en hierbij jezelf niet vergeten. @rapilos: beterschap en pak een straaltje van de zon mee. Remi1 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 Goedemorgen. Iedereen die het kan gebruiken een . En ook iedereen die het niet kan gebruiken @rapilos beterschap. @Remi1sterkte. En jij ook @Maja. Goed dat je niet drinkt. Ik heb in het weekend een halve appeltaart opgegeten. Gelukkig was het maar zo'n klein appeltaartje. Met zo'n heerlijke knapperige korst. Gelukkig geen slagroom in huis en m'n vriend was erbij, anders had ik 'm helemaal opgegeten. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden