Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Yvonne:

 

@Quinn, je vroeg naar de 'boosterellende', die is gelukkig voorbij, was wel heel moe de dagen na het opknappen nog. 
Een paasweekend met een huis vol en veel 'verbeten' ergernissen van mijn kant maakten het er niet beter op. 
Maar vanmorgen ben ik gelukkig weer lekker 'bij'. 
Dus ja, het gaat weer goed met mij @Reacher.... 
Ik ben blij dat ik jou ook weer lees trouwens. 

Vanwaar de verbeten ergernissen dan? Puur vanwege dat volle huis?

Morgen trouwens. Shit, wat vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eerste bakkie koffie zit erin
Alweer stralend weer.

Wat vreselijk leuk zeg; vossen , herten, wolven..
Hier niets van dat alles in de drukke randstad
Wel hoor ik weer vogeltjes fluiten in de ochtend
Dat is in en na de corona tijd weer op gang gekomen
Ben er blij mee :).

Trouwens...wolven, nee dat is niet mijn ding hoor
Naar mijn mening is ons landje daar veel te klein voor
Heb altijd heel erg te doen met de schapen boeren daar
Er zal zomaar van alles weg gevreten worden in je kudde :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,  vrij vandaag en een weekje vakantie.  Ga naarmate een vriendin naar een bergachtig gebied, verrekijker mee. Hoop ook mooie dingen te zien! (Ik vind alles wat in n het wild rondloop mooi dus dat gaat zeker lukken). Ben nog wel heel moe,  dat zit soms in de weg dus ik hoop dat dat meevalt.  Ik wil ook nadenken hoe ik door moet gaan met werk want ik loop vast en het kost veel te veel energie.  Ben meer bezig met alle collega's dan met de inhoud,  en dat wil ik helemaal niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Zondag met zoon naar Antwerpen,  naar de plopshow waar hij al meer dan 2 jaar op wacht . Nu hebben we bericht gekregen dat in de binnenstad van Antwerpen door een evenement veel wegen worden afgesloten en er afgeraden word met de auto te komen.  Dussss ..... paniek bij mij ..... we zullen met de trein  moeten .   Daar heb ik in het buitenland ooit 1x ingezeten .  Treinen rijden hier niet , we wonen op minimaal een half uur van een station .   Het word een heel avontuur,  niet gaan is natuurlijk geen optie .  En dat allemaal ook nog mét gipsen poot , dus rolstoel mee .   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plopperdeplop. Wat vervelend Francoise. Kun je niet bij de organisatie informeren naar de mogelijkheden? Als je erbij vertelt dat je in een rolstoel zit, is er misschien wel wat mogelijk en kun je toch met de auto of advies krijgen.

1 uur geleden zei rapilos:

Heb altijd heel erg te doen met de schapen boeren daar
Er zal zomaar van alles weg gevreten worden in je kudde :angry:

Ja dat is inderdaad rot. En in de steden eten de loslopende katten de nestjes van vogels leeg. Daardoor is bijvoorbeeld de ijsvogel die bij ons in de buurt woonde verdwenen. Het schijnt bar en boos te zijn met het verdwijnen van vogels door katten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, katten...
mijn "schoonzusje 'heeft twee katten
Die zijn al met van alles binnen gekomen
Meeuwen, meerkoeten, eenden, muizen en ratten...
Daarom zou ik ook nooit een kat willen de een druk bevolkt gebied.
Ze roven en poepen in andermans tuin
Een boerderijtje in the middle of now where is een ander verhaal natuurlijk.

Enfin, ga mijn spullen pakken en fietsen naar de tuin
Nog genoeg te doen !

Gisteren trouwens 14230 stappen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei rapilos:

Een boerderijtje in the middle of now where is een ander verhaal natuurlijk.

Dan vreten ze weidevogels en eieren op. Ik weet dat het tegen het zere been is, maar een kat is een huisdier, zorg dat ie geen overlast veroorzaakt. 

@Francoise niet vergeten om plezier te hebben bij Plop met je jongen hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan zondag heel vroeg @Rosee . Zoon heeft net nu ook zijn logeer weekend dus halen hem daar zondag ochtend op . 

Goeie @Quinn, dat moet ik zeker niet vergeten .  Toen ik hem vertelde van het "verplichte " ritje met de trein , glunderde hij van oor tot oor en riep " Guus Meeuwis kedègedèng" 

En ja ik heb het beetje losgelaten dat reageren op iedereen , lees jullie wel hoor en leef ook mee en lach me soms een bult .  Het lukt gewoon niet om iedereen daar persoonlijk op aan te spreken :heart:

bewerkt door Francoise
Typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor , maar kan  iemand mij helpen ?

Ik heb een duo ticket en een youth ticket gekocht voor de trein traject Turnhout - Antwerpen centraal .

Nu wil ik kijken hoelaat de treinen vertrekken en dat is ieder uur , echter staat er bij openingstijden dat het station open is op zondag tot 11.15 uur .  Ik begrijp er dus werkelijk niets van hoe dat kan als er dan wel treinen vertrekken vanaf turnhout? 

Screenshot_20220422-201035_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnxx allemaal,  de winkels pfff , oke. Wij hebben geen station hier   niet eens in de buurt . Wist niet dat daar nog speciaal zelfs winkels zijn . Een soort van Schiphol dus?? Ja sorry hoor ,  echt een boerentrien voel ik me nu . Maar blij dat jullie nw hebben gerustgesteld 

Dacht ook dat kaartjes veel duurder waren we gaan nu voor nog geen 10 pp retour 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...