Remi1 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) 'Kijken of mijn nieuwe vriend beneden is, lapppie doet het weer, tussendoor stront ruimen'. Dat staat er denk ik.. 19 april 2022 bewerkt door Remi1 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemiddag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Hi. Het zou vet bijzonder worden vandaag, maar dat viel flink tegen. Koeien die voor het eerst weer naar buiten mogen, dansen helemaal geen tien minuten, het waren nauwelijks tien seconden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zojuist zei Quinn: Hi. Het zou vet bijzonder worden vandaag, maar dat viel flink tegen. Koeien die voor het eerst weer naar buiten mogen, dansen helemaal geen tien minuten, het waren nauwelijks tien seconden... Ik heb toch wel anders gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ja, ik ook, op filmpjes. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 8 minuten geleden zei Quinn: Hi. Het zou vet bijzonder worden vandaag, maar dat viel flink tegen. Koeien die voor het eerst weer naar buiten mogen, dansen helemaal geen tien minuten, het waren nauwelijks tien seconden... Ouwe mopperkont, stonden er niet een miljard paardenbloemen te shinen in de wei met lieve bijtjes die er omheen dansten? En tedere pinksterbloemen met oranjetipjes eromheen? Sorry, heb je mij weer Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Nee joh, het was absurd. Een uur geholpen om alles klaar te maken voor ze, staan ze echt binnen een paar seconden gras te vreten. Francoise, Reacher en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei Yana: Maar wat zou dit zijn: Kijk if mijn nidue dudid bineenen is Kijk of mijn nieuwe (dudid?) binnen is. Maar wat is dudid voor iets? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zojuist zei Bob: dudid Ik gok op een tablet. Wat is de prijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Och heerlijk die koeien die naar buiten gaan , heb ze echt nóóit nog na een lange winter stal zien gaan wel filmpjes van de boer waar ik wel eens geholpen heb . Ik noem het altijd de koeien polonaise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 16 minuten geleden zei Quinn: Nee joh, het was absurd. Een uur geholpen om alles klaar te maken voor ze, staan ze echt binnen een paar seconden gras te vreten. Ik lig hier in een deuk! Heb jij weer: depri koeien Yana en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Erger nog, ik krijg net een appje dat ze voor het hek staan; de dames willen weer naar binnen Yana, karin123, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Haha gekke dames toch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 4 minuten geleden zei Bob: Maar wat is dudid voor iets? dildo denk ik, de meeste letters kloppen nancy, Bob, karin123 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Erger nog, ik krijg net een appje dat ze voor het hek staan; de dames willen weer naar binnen Ge-wel-dig!!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Eigenzinnig. Ik mag dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Het zijn vleermuis koeien. Bat cows. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zal eens kijken of ze 's nachts op de kop hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik ben het trouwens helemaal met je koeien eens. Al dat gedoe steeds met die lente. Geef mij maar de herfst en winter. Lekker wegdromen en introvert zijn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 En nu wil ik ook koeien, mag ik er een paar van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik eet straks noodles. Jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 @Yvonneke, je was er vanochtend niet zag ik. Hierbij een kopje middagthee voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Dag allemaal. Het gaat hier goed, Mini is een echt buitenspeelkind geworden. Iniminie begint lekker te groeien. Drinken gaat steeds beter. Met ons gaat het ook goed, we gaan zo aardappelen, met een oranjeburger en sla eten. Ons toetje na @Remi1 de limoen/citroen. Daarna Mini douchen en naar bed. Ze heeft rode wangen van het buiten spelen. nancy, rapilos, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Wat geweldig, Niks, dat het allemaal zo goed gaat! Echt genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei Reacher: Ik eet straks noodles. Jullie? Witlof met ham en kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden