Zbb Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ja dat is echt funest .. maarja het lukt gewoon echt niet. dat doen we onszelf niet meer aan e ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 mooiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 25 minuten geleden zei Zbb: Ja dat is echt funest .. maarja het lukt gewoon echt niet. dat doen we onszelf niet meer aan e ikkanhet. Nee echt niet moet er niet aan denken ook en smorgens als eerste aan het bier. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Goedemorgen frummers, Wat een heerlijk zonnetje.... Hier een huis vol... Maar even snel toch ook een bakje neerzetten bij jullie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Goedemorgen, nou daar ben ik dan . Kon gisteren niet op het forum komen , dus nu pas weer klein beetje bijgelezen . Laatste week gips hier . Hopelijk mag en kan ik snel weer alles. Man aan de sukkel met zijn reuma. We houden de moed erin. Zit nu in her zonnetje buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) 14 uur geleden zei Yana: @Bob is weer lekker op reis begrijp ik, prachtig gebied waar je nu bent. Leuk dat jij dat soort dingen zo regelmatig onderneemt. Krijgen we nog foto's? Dit is een foto van gisteren in de Franse Alpen. Inmiddels zit ik voor vier nachten in de buurt van Avignon aan de zuidkust. Vanmiddag heb ik een excusrie met gids in een 4-wheel drive door de Camargue. Dat is een prachtig natuurgebied aan de Rhône delta. Het schijnt het seizoen te zijn dat hier roze flamingo's zitten. 18 april 2022 bewerkt door Bob Zbb, karin123, nancy en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) Fijne dag ( vakantie) @Bob Nog even @Francoise en dan kan je weer gipsloos rond struinen zal ook weer wennen zijn . 18 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 wow @Bob, wat geweldig die omgeving. geniet je suf he♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Broodjes smeren, rauwkost snijden en op naar het strand weer zelfs in de trein blije mensen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Knaagt nog steeds aan me gelukkig morgen afspraken staan dan blijf ik sowieso met mijn verstand erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 29 minuten geleden zei ikkanhet: Knaagt nog steeds aan me gelukkig morgen afspraken staan dan blijf ik sowieso met mijn verstand erbij. Idd , je schreef dat je man het lastig vind om je verdrietig te zien als je trek hebt . Maar ziet hij dan dat alcohol je gelukkig maakt ? Misschien wel voor even als je de eerste neemt , dat had ik ook dan voelde ik mij ontspannen , het roesje erbij maar daarna was het geen geluk meer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 19 minuten geleden zei Lieke7777: Idd , je schreef dat je man het lastig vind om je verdrietig te zien als je trek hebt . Maar ziet hij dan dat alcohol je gelukkig maakt ? Misschien wel voor even als je de eerste neemt , dat had ik ook dan voelde ik mij ontspannen , het roesje erbij maar daarna was het geen geluk meer . Ik ben wel altijd heel vrolijk met drank op denk dat iedereen dat anders beleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Ik ben wel altijd heel vrolijk met drank op denk dat iedereen dat anders beleefd. Dus als je trek gedrag hebt wordt je verdrietig waar je man voor zwicht om evt alcohol te gaan kopen en dan wordt ze vrolijk ? Even heel kort door de bocht dan begrijp ik het wel hoe je man dit dat beleefd aan de zijlijn ook, of heb ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 8 minuten geleden zei spirit: Hier alles goed, alleen is het niet gezellug voorvmijn latrelatie om cinstant op mijn telefiin. Daarom ecen wat kort, maar het gaat goed. Tussen barstend lezen is ook niet echt een aanbeveling. We hebben het gezellug en droog. geniet lekker samen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) Aantal weken geleden bij de AA besloten als groep dat we ook vanavond een bijeenkomst houden. Maar vandaag heb ik toch eigenlijk niet zo zin meer , Na 2 avonddiensten gaan we gezellig gourmetten vanavond . Kan ik daarna volgegeten en stinkend naar gourmet door naar de AA . En ik heb mijn dillema doorbroken mbt de afspraken. Ik ga de masterclass training afzeggen en ga daar 2 keer voor in de plaats als spreker naar een training van een pleegzorg organisatie , hier gaat mijn hart het meest naar uit . 18 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 De kaas is op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Wat bedoel je, Quinn?? Letterlijk, of als variant op "de koek is op"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 @Quinn wil je verder iets kwijt ? Of even gewoon een stille gedachte voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 O, sorry, ik wilde niet cryptisch doen. De jaarvoorraad aan vacuüm verpakte kaas die ik in de laatste lockdown van een van de eilanden heb gekocht, is tot mijn verbazing compleet verdwenen. Letterlijk dus. De kaas is op. Ik ben verbaasd en een beetje hongerig. Maar het vloog hier inderdaad wel heel random langs, sorry. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 En ik ben chagrijnig dat @Oskar vertrekt en dat @Reacherzo stil is en dat het me allemaal meer raakt dan ik eigenlijk wil. Dus dat. nancy, Reacher en Francoise reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Tel je zegeningen Q! Even rust van mijn gebabbel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Is je kaas nu al op? Inhaleren jullie dat spul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ja, dat snap ik. Ik vind het ook heel erg jammer. Héél erg jammer. En BJ mis ik ook. En jopie... Maar ik ben blij dat jij er bent, @Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Haha, daar is Reacher alweer! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik leg hier wat kaas voor @Quinn neer. nu weer verder met de paasviering bij mijn familie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden