Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 april 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wat een ongelofelijk mooi eiland  

ik ben er tientallen keren omheen gezeild.

maar nog nooit op het eiland zelf wezen kijken. 

Met de eerste stap aan wal verliefd,zoveel natuur,bloemen,planten,de meest mooie vogels en duizenden kikkers die driftig opzoek zijn naar een partner. 
 

ook volop ganzen met kleintjes :heart:

bewerkt door Zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Zbb:

Ook leuk @nancy!


 

het lijkt me geweldig om met je kleinkinderen leuke dingen te doen :)

Jaaaaa, vooral activiteiten buiten! Fietsen, rolschaatsen, stoepkrijten, bellenblazen enz. Maar ook zwembad, musea, speeltuinen enz zijn favoriet. Ook zijn we vaak op het strand en in het bos te vinden. 

We hebben nu (alweer) de huiskamer omgetoverd tot bioscoop. Helemaal donker, pyjama's aan, dekens en kussens naar beneden, kaarsjes aan en POPCORN! 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Lekker dagje op de tuin geweest
gras gemaaid, kantjes afgestoken
Alles weer keurig
ik hou van die strakke jaren 70 gazonnetjes :)

@Zbb
Wat klink jij anders de laatste tijd zeg
Alsof je ineens weer van het leven kan genieten
Dat maakt mij ook blij
Je ziet mensen veranderen als ze stoppen met drinken :)
Merk je het zelf ook ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rapilos:

@Zbb
Wat klink jij anders de laatste tijd zeg
Alsof je ineens weer van het leven kan genieten
Dat maakt mij ook blij
Je ziet mensen veranderen als ze stoppen met drinken :)
Merk je het zelf ook ?

Ja de depressie die ik heb/had heb ik een eind de kop in weten te drukken. 
soms komt die wel weer even naar de oppervlakte hoor maar door veel om te denken lukt het me aardig om em in toom te houden. 
 

wat niet drinken betreft heb ik de laatste tijd wel weer wat meer last van trek/willen verdoven,ik weet dat dat om de zoveel tijd terug komt. 
ik ben nu een goeie 5 maanden abstinent en ik weet dat 7 maanden voor mij ook zo’n periode van trek heeft. 
 

het is gewoon de trek uitzitten,veel omdenken,mijn valkuilen ver van te voren proberen te overzien en vooral op tijd handelen. 
 

het leven is misschien nog steeds niet altijd makkelijk zo nuchter maar zeker veel beter hanteerbaar. 
 

ik heb denk ik meer rust gevonden wat betreft het niet drinken/geaccepteerd dat drinken voor mij niets dan ellende geeft. 
 

ja ik merk wel dat ik positief aan het veranderen ben,al blijft het een zoektocht. 
 

ik ben nog nooit langer als 8 maanden abstinent geweest,dus naarmate de tijd verstrijkt word ik ook wel wat zenuwachtig en bang,bang of het me dit keer zou lukken die grens voorbij te gaan. 
 

maar zolang ik aan mezelf blijf werken en alert blijf moet het vast en zeker gaan  lukken dit keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @Zbb dat je de kleuren van de dag weer goed kan zien en ervan kan genieten .

Je kent je valkuilen en je stemmingen  en het lukt steeds meer dit onder controle te krijgen .

Dit is ook wat het opleverd om niet te drinken   het lost niets op en het is niet helpende. 

Rustig  en gestaag naar je 8 maanden grens,  we blijven je aanmoedigen. 

 

Is het nog gelukt met je riblap ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Lieke 

Een boeren braadrib is het,nee ik was eigenlijk te laat om nog uitgebreid te koken vandaag. 
 

ik denk wel dat ik em straks alvast in de marinade zet voor morgen. 
 

vandaag heb ik maar gewoon brood gegeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Njah, wat kan ik zeggen wat we nog niet wisten.
Het betert nooit weer, integendeel.

Daarom nu weer op de urgentielijst voor een risicovolle spoedoperatie, net als 2 jaar geleden, alleen dan nu weer in stukje verder gevorderd stadium.
Ze doen deze operatie"s liever niet maar niets doen is volgens hun ook geen optie.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...