Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nee dat niet. Geen muizen. Dan beter een wel- opgevoede rat die keurig netjes in de hondenmand blijft. (wonderlijk, maar écht waar!)

Ik heb hele lieve kinderen. Dat moet ik even kwijt want terwijl ik mijn huis op orde kon maken waar ik achterstand had, zet mijn lieve jongste vandaag mijn boot graag voor me in de was. Het lijkt misschien niks, maar mij scheelt het úren.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei niks:

Iniemini heeft bij mij gedronken. Niet veel, maar het begin is er! Vanmiddag bezoek gehad, nog een ijsje gehaald. 

Wat goed en wat een bijzonder moment @niks. Nog steeds wanneer ik hoor over het geven van de borst denk ik geluk zalig weer terug aan die tijd .  Nog steeds erg dankbaar dat ik dat heb kunnen doen .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lieke7777:

Hier een gat in de ochtend geslapen tot 10.45 :)

Zo lekker douchen en het maar weer beetje opruimen. 

Twijfel om nog naar action te gaan , schijnt dat ze nieuwe acrylstiften sets hebben,  maar het is vaak druk daar .

Kijk wel even .

Man is weg tot morgenavond  .

 

Berendonck 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd @Francoise, ik hoorde pas dat je op zulke dagen
tegenwoordig apart voor de opgietingen moet betalen en dat
de entree ook al erg duur is. Of is dat bij speciale opgietweekends?
Ik mijd meestal dat soort drukke dagen.
En als ik eerlijk ben, houd ik niet zo van die opgietshows, dan gaat het
vaak meer om de sierlijkheid, dan de degelijk gerichte hete wappers.
Ik hoop dat jij een goede ervaring tegemoetgaat, de plek is magisch
heb ik me laten vertellen. Ook bij ons in de buurt gaat men vaak die kant uit.
Bij ons is het een beetje vergane glorie aan het worden, alsof de boel
verkocht zou worden als daar een markt voor was, zo jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

@Hadocque Het is bijna halverwege april. Boot al te water of bijna?

Nee joh, ik heb geen haast. Ik kan nog n weekje in n verwarmd hok om m in de tjit te zetten, schuren en lakken we de houtboel in de kuip ook. Ik verwacht dat ie half mei te water gaat. Volgende winter blijft ie dan gewoon in t water. Doe t om en om, jaartje eruit, goed in de tjit, en jaartje laten liggen.

We zijn sowieso vaarders/zwemmers, eenmaal voor anker liggen we net zo vaak naast als op de boot. Misschien beun ik er ook nog wel 35 cm bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben vaker bij toeval oefen en voorrondes meegemaakt . Wij vonden het errug leuk en soms ook lachen wat er weer verzonnen werd. Er word op verschillende punten gejureerd en ook op het aspect hoe heet je de wappers krijgt . Wij hebben kaartjes voor de finale wat dus betekent dat "de beste " wapperaars daarin zitten . Ook staat er een foodtruk . Ik weet niet goed wat verder te verwachten @lady jane. Drukte is ook iets wat mij afschrikt  .  In de omschrijving staat echter duidelijk dat we gegarandeerd toegang hebben tot alle opgietingen .  We gaan het zien. Ik heb er vreselijk veel zin in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je gegarandeerd  toegang hebt , ik heb  eigenlijk altijd wel de  hekel aa  dat kaartje halen van te voren. 

Aangezien wij alleen  in de winter gaan of gingen  sta je daar altijd  van te voren te koukleumen   .

En vervolgens weer op tijd terug om niet op de hoogste plank terecht te komen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even goede avond wensen.

Het was mooi, de Reiki cursus

Morgen nog zo,n dag ,ik ga lekker naar bed nu want was vanochtend half zeven op, en morgenochtend weer en maandag zeven uur want moet dan weer werken.

Het was gigantisch druk in de trein vandaag, en dat nog wel op een zaterdag.

Snapte er niets van 

Enfin, welterusten, wat zal ik lekker slapen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Film gezien. In de stad. Gek om daar waar ik zo dichtbij woonde nu ‘helemaal’ heen te reizen. Ik was naar c’mon c’mon. Had best wat korter gemogen en gekund, maar mooi.

Logeetje hier. Kinderen gaan steeds meer hun eigen leven leiden. Leuk. Ik ga slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...