Lika Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Drie grote knuffelberen met een kleintje erbij, 2 knuffels met geluid, 2 serviezen, 1 sprei, 1 armband, buitenverlichting, en denk dat ik nog wel iets vergeet. Verslaafde muts ben ik. En wat doe je er dan allemaal mee? Waar laat je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 1 minuut geleden zei Lika: En wat doe je er dan allemaal mee? Waar laat je het? Uh geen idee kijken wat ik gebruiken kan waarschijnlijk de rest aan iemand cadeau doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Hi die @Lika Dochter is op skiverlof dus weekje t kot alleen. Tijd om een goed op te ruimen. Ik zijn alleen zoooooo lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Ohhhh, arme meneer Schildpad, dat beestje is natuurlijk helemaal in shock nu.... en Hoooooooi @fleurtje, fijn je weer te zien... Mijn hemel @ikkanhet, wat moet je met al die bende??? En vaak gaan ze nog voor hogere prijzen weg dan dat ze gewoon te koop zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Terwijl mijn vriendinnen al zeggen stop Zojuist zei Yvonne: Ohhhh, arme meneer Schildpad, dat beestje is natuurlijk helemaal in shock nu.... en Hoooooooi @fleurtje, fijn je weer te zien... Mijn hemel @ikkanhet, wat moet je met al die bende??? En vaak gaan ze nog voor hogere prijzen weg dan dat ze gewoon te koop zijn Ja maar dat kijk ik dus wel eerst na wat het overal kost. Zo slim ben ik nog wel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Kzijn er es terug mee weg. Toch maar opletten @ikkanhet. Voor je t weet vind je de zetel niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Dag vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 1 minuut geleden zei fleurtje: Kzijn er es terug mee weg. Toch maar opletten @ikkanhet. Voor je t weet vind je de zetel niet meer Ja weet ik goed maar is soms sterker dan mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Overigens heb ik gisteren en vorige week opeens een stap gezet in het verwerken van de dood van mijn vader volgens mij. Heel fijn. Ik kon dat bewust doen. Dat was zo mooi! Ik mis hem steeds meer. Dat had ik niet verwacht. Het missen heeft vele gedaanten, maar één ervan, een belangrijke heeft te maken met plekken uit mijn jeugd. Binnenkort wordt een oud gebouw gesloopt dat een rol speelde in ons verleden. Ik heb vorige daar vorige week afscheid van genomen. De vloertegels aangeraakt, foto’s genomen en (de gedachte aan) mijn vader daarin toegelaten. Het voelt goed. Ik ga niet meer terug. Descartes33, nancy en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 dat doe je mooi Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Dat klinkt goed @Lika, een mooie manier dus. Dag lieve @fleurtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 @ikkanhethet is het vullen van het gat he? In jezelf. Wat is je behoefte op de momenten dat je de veiling induikt. Weet je dat? Herkenbaar hoor. Niet direct deze, maar vele andere vormen wel… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Zojuist zei Lika: @ikkanhethet is het vullen van het gat he? In jezelf. Wat is je behoefte op de momenten dat je de veiling induikt. Weet je dat? Herkenbaar hoor. Niet direct deze, maar vele andere vormen wel… Dat zal het ook wel zijn maar wat mijn behoefte dan is weet ik zelf niet eens. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: zbb Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Dagpact: zbb Robert Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 net maar ff gebiecht bij mijn man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Welterusten lieve narcissen, tot volgend jaar. lady jane, Lika, ikkanhet en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Wat mooi @Roberto Jammer van de narcissen. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Zijn ze bij jou al uitgebloeid @Roberto? Of hebben ze te droog gestaan? Ze kunnen best wel tegen vorst, dat kan het probleem niet zijn.... HIer staan ze nog helemaal in de knop. Ziet er trouwens heel leuk uit zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Ah jezus spirit, balen dit. @ikkanhet we proberen natuurlijk allemaal om leegte te vullen, maar beter is het om de echte oorzaak van de leegte te vinden. Weet je ook wel hè? Twee Milka repen en een zak paprikachips. Want ik ben ook al zo volwassen en verstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 En ik heb veel meer kleren online besteld dan ik van plan was want ik ben ook al zo volwassen en verstandig. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 @Remi1 dat soort dingen ja. En ach, boeien, het helpt voor even wel ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 in een impuls naar de film Madres Paralelas i.p.v. achter mn beeldscherm het grote scherm opgezocht prachtige film! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Mini heeft de snoeppot ontdekt, gelukkig kan ze er niet zelf bij. Maar ja, onvolwassen en nog niet verstandig genoeg. Ze is er, heerlijk! Vindt het tot nu toe helemaal geweldig hier. nancy, Lika, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 1 uur geleden zei spirit: Gisteren gedronken. Niet jandig. Het hele gebeuren was voor mij te overweldigend..op een gegeben mlment naar bed gegasn. Nu is het wel weer klaar, maar voelt niet trots Jammer dit. spirit, hoe vaak is het niet fout gegaan als je zus kwam logeren? zo jammer voor je/jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden