Lonster Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen op deze zonnige kkoude morgen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Een hele goedemorgen! Heerlijk geslapen, 1 keer wakker en toen kolven. S staat onder de douche, ik ga zo terwijl S in de keuken ontbijt gaat maken. Wel hebben we al kop koffie gehaald en in bed opgedronken. Francoise, bolletje, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen. Ik ga zo de kinderen ophalen en dan richting zwembad. lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Veel plezier @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen allemaal, Zonnige ochtend, maar wel koud geloof ik .Vriend ligt nog op 1 oor. Twijfel of ik alvast een ochtend wandeling zal doen. Wat fijn Niks, dat het zo goed geregeld is in het RMD huis. Is je gegund hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Gisteren was ik in het museum, in Den Haag. Heerlijk rondgedwaald en de strandbeesten van Theo Jansen bekeken. Je mocht er een paar zelf in beweging zetten. Zbb, Roberto, lady jane en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 (bewerkt) Hoe gaat het met de kleine ukkelduck Niks? Goeie morgen mensen. 3 april 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Vandaag ga ik toevallig wéér naar het museum. Maar daar vertel ik morgen dan wel over. Fijne dag mensen. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Jippie ik drink niet, duurdere verslaving nu online veilingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen. Volgende week ga ik naar Den Haag. Naar het kunstmuseum. Ik probeer het ‘normale’ leven maar weer wat op te pakken. Ben het een beetje verleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen vandaag is me ouwe heer jarig ben benieuwd wat hij van de concert kaartjes vind karin123, Quinn en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Grappig idee Lika. Stel dat je gisteren ook geweest was, en we een praatje hadden gemaakt. Ik was er om 11:00 uur en het was vrij rustig. Ik zou samen met iemand gaan, en had haar bericht te laat gezien dat ze ziek was. Eigenlijk vond ik dit veel beter, zo door het museum dwalen. Veilingen en digitale kortingsbonnen doe ik niet aan mee. Dan zit je de hele dag op je scherm te turen. Veel te verslavend inderdaad. Leuk kado Zbb, hij zal vast blij zijn Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 gefeliciteerd Zbb enne als hij niet mee wil........................ goeiemooie morgen frummers Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 ooit voor 100,00 een 20 badenkaart voor een sauna gescoord heel erg blij mee, maar de veiling zelf was een vreselijk stressvolle ervaring wat ging daar een tijd inzitten zeg en eer ik doorhad op welk moment ik moest bieden. het was net zo'n afknapper als mijn eerste en enige sigaret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 de zon piept boven de daken uit, eindelijk het is hier net 16 graden en ik begin onzer dezelfde plaid als waar ik mee eindigde gisteren doe mij maar weer strandweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Ik geef ze alle twee weg dan kan me moeder ook mee ik heb The rolling stones al 4 keer gezien het gaafste consert was in Landgraaf 20 jaar geleden,echt een toffe locatie. heb toentertijd overigens ook me ouders meegenomen. ik hoop dat pink floyd ooit nog optreed,en dan in het bijzonder Roger Walters en David gilmour samen karin123 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen... Nou ja, beginnen... het is inmiddels al halverwege de ochtend @niks, fijn dat jullie zo snel in het RMD huis konden en heerlijk dat het tot nu toe prima bevalt. Gefeliciteerd met jouw vader @Zbb, leuk kado, Kees gaat er met onze dochters ook naar toe De zon schijnt hier gul, heerlijk, nu nog iets minder koud, hahah, daarnet sneeuwde het weer even... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Goedemorgen Nondeju t is hier koud se. Hoop dat alles ok is met iedereen? Ah die strandbeesten! Vind dat zo imposant om naar te kijken. Nog nooit in t echt gezien, alleen maar op beeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Ah moest net aan jou denken vonneke. Dacht waar zit die? En boem daar is ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Drie grote knuffelberen met een kleintje erbij, 2 knuffels met geluid, 2 serviezen, 1 sprei, 1 armband, buitenverlichting, en denk dat ik nog wel iets vergeet. Verslaafde muts ben ik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Ik heb eergisteren mr schildpad uit de tuin geplukt en onder de zetel geduwd. Daar zit diene nog steeds. Geen stukske bewogen. Vervelend weer gedoe. Eerst is t zomer, nu weer winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Zojuist zei ikkanhet: Drie grote knuffelberen met een kleintje erbij, 2 knuffels met geluid, 2 serviezen, 1 sprei, 1 armband, buitenverlichting, en denk dat ik nog wel iets vergeet. Verslaafde muts ben ik. You are on a roll ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Hs @fleurtje @Lonsterwelk museum was het? Ik wil heel graag naar Alphonse Mucha. Ooit was ik totaal gegrepen door die tijd. Door Sarah Bernardt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden