rapilos Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen allemaal, Hier wel een witte wereld, maar de wegen zijn goed begaanbaar, daar ligt geen sneeuw Het wegdek is nog warm natuurlijk en er is goed gestrooid vannacht Ik hoor dat vanmiddag alles al weer is weg gesmolten Beter, want moet plotseling 2 uurtjes werken vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Nou inderdaad, het zal voor God ook niet meevallen met al zijn kinderen. Lijkt me een vergelijkbare situatie met die van Rosee en haar pubers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Net bij Iniemini geweest, het gaat goed. Zuurstof word al wat afgebouwd. Ze heeft lekker bij mij op de borst gelegen. Ik krijg zo een gesprek met medisch maatschappelijk werkster. Het is zo snel gegaan en ik voelde mij tijdens de bevalling zo beroerd dat ik bijna weg viel. Het was een stressvolle situatie. Maar ook nu kan ik niet genieten. Ik zie beren op de weg, huil veel. Hoe moet dat als we in het RMD huis zitten? Mini mag niet mee naar Iniemini, kunnen we dus nooit samen heen. Tegelijkertijd voel ik mij ook een zeur, moet ik blij en dankbaar zijn van mezelf. nancy, Yana en Francoise reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Jongens, ik ga douchen. Dan denk je misschien dat dat iets kleins is maar ik ben na een reis van vier maanden weer aangekomen bij ons eigen hutje en daar is een badkamer!!!!!! Halleluja... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ach lieve @niks, het is goed meisje, natuurlijk heb je het moeilijk. Wees maar heel lief voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ach @niks, Het is ook allemaal heel heftig wat je hebt mee gemaakt Bovendien zullen je hormonen nu ook wel lekker opspelen (huilen, gevoelig) Fijn, dat je een gesprek hebt straks Komt allemaal goed, echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Aargh @niks een erg spannende en verwarrende tijd . Is daar bij het RMD geen opvang voor mini wanneer jullie naar ieniemini gaan ? Wel heel erg jammer dat mini haar zusje niet mag en kan bezoeken . Ze begrijpt het natuurlijk ook allemaal niet zo goed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Oh wat heerlijk @Yana Het komt ook wel goed, ze boden dit aan en het is nooit verkeerd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Nee, er is geen oppas. Maar ik hoorde wel van de verpleging, dat er meer ouders zo zitten en dat ouders onderling soms even op elkaars kinderen passen. Maar goed, dan zien we wel. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 1 uur geleden zei Rosee: Dat vind ik niet echt een schrale troost @lady jane, juist heel erg vind ik dat. Zo frustrerend allemaal, omdat ik niks kan doen. Heb je hulp @Rosee? Ik wilde dat ik dat voor mezelf had geregeld, achteraf. Het was een hele zware tijd en ik ben blij dat het voorbij is. Gisteren was hij op bezoek en nu hij volwassen is, zijn leven op de rit, zo anders dan de zwaarte van vroeger. Ik ben blij dat we altijd achter hem zijn blijven staan, hem hebben geholpen waar we konden. Dat ziet hij nu ook en dat hij daar de vruchten van plukken kan. Alleen jammer dat we onszelf vergaten, dat was achteraf niet nodig. En ook, er ging veel aandacht naar hem waar onze dochter nu van aangeeft dat ze daar behoorlijk onder heeft geleden. Dat maakt dan ook weer een soort boeman van hem. Allemaal patronen waar we nu weer wat mee kunnen. Als een kind met een 'dingetje' in de puberteit terecht komt dan is dat geen normale puberteit. Dan helpen de gangbare adviezen niet. Kom maar op met een puber, maar dit is echt andere koek. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Vergelijkbaar met hoe het bij ons ging @Etty en @Rosee ik bedoelde te zeggen dat het niets persoonlijks is, tegen jou maar ik gebruikte de verkeerde woorden. Zo blij hier ook met volwassen kinderen, ook al zijn er dan ook volwassen problemen en zorgen. Alles is nu bespreekbaar en wordt niet meer als aanvallen/kritiek of bemoeizucht opgenomen. kinderen opvoeden was mijn zwaarste baan Etty en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 (bewerkt) Snap ik helemaal @Rosee ik doe momenteel een Basistraining ervaringsdeskundigheid. Daar komt ook veel psychologie van het ouderschap voorbij. De training begon ook met het teruggaan naar je zwangerschap , je dromen je ideale gezin te scheppen . Dan komt het moment dat je idealen er geheel anders uitzien . Hoe ga je daarmee om , daar mag je aandacht voor hebben , in de training noemen ze het levend rouwen . Voor mij was dit echt helpende om hier met anderen over te praten over te delen en zien dat je hier niet alleen in een ideaal in had . Het horen van andere ouders vond ik fijn. Succes op school vanmiddag. @niks fijn dat er aandacht voor je mentale gedeelte is , snap dat het even helemaal anders loopt dan je verwacht. Hopelijk is er straks iemand in het RMD huis waar je wat mee kan samen werken. En tuurlijk ben je blij en dankbaar dat alles verder goed verlopen is , maar dat neemt niet weg dat blij en dankbaar ook wel verdrietig bij mag zijn en je afvragen hoe dingen gaan verlopen straks . @Francoise echt ? Collega van 86 die je met de auto haald ? Gaaf dat dit nog kan . 1 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 (bewerkt) Mijn man is net vertrokken voor een weekend teambuilding , beetje déjà vu gevoel . Normaal was dit altijd het moment om de fles al te pakken als hij de parking net verlaten had . * ben nog maar 1 keer thuis alleen geweest een weekend sinds ik gestopt ben * Nu is het er niet, mis het niet maar er knaagt wel een vreemd gevoel aan mij . Jongens zijn thuis het weekend en ik heb een werkweekend. Ik ga gewoon nu lekker genieten, beetje rommelen hier, boodschappen doen . Misschien straks wat stenen verven. 1 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Wat een lieve, fijne en ook grappige reacties, dank, doet me echt goed. Ik heb in m'n lunchpauze lekker gezwommen in t buitenbad, koud maar helpend. straks oudergesprek. @niksheel veel sterkte hoor. Niet teveel piekeren, het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ziekenhuis zit er weer op voor vandaag, maandag weer. Goedemiddag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemiddag. Kleinzoon opgehaald van school, kleindochter heeft een kinderfeestje, dus die is niet mee. Kleinzoon maakt véél meer rommel dan kleindochter . Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Stilletjes hier , vandaag niet veel gedaan .Nou ja, rust dag is ook wel eens lekker( nou moet ik me niet schuldig gaan voelen hè ) Is dat ziekenhuis gebeuren voor jezelf of voor je man @Remi1? Hier ; rode kool, gekookte aardappelen, tartaartje met uitjes en appelmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Hier slavinken,worteltjes met doperwtjes en aardappelen. lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 @niks gefeliciteerd met iniemini, ik zal even teruglezen @Oskar succes! en iedereen, ik kom even mijn 15 maanden vieren. De eerste van de maand. Fijn dat de jaardraad er is, fijn dat jullie er zijn, tot volgende maand Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Gefeliciteerd met je 15 maanden! @Artemis topper! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Zojuist zei Zbb: Gefeliciteerd met je 15 maanden! @Artemis topper! dankjewel het is raar, ik heb geen trek in alcohol, wel in de verdoving, mijn hoofd is een achtbaan en de depressieve gevoelens slaan toe. Morgen weer een nieuwe dag, dan is dit ook weer voor bij , ik zou wel even in een sneeuwdiephol willen slapen tot het weer goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Dagpact: Roberto Yvonne Reacher zbb ikkanhet Spirit Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Gefeliciteerd @Artemis Jammer dat je vandaag een beetje depri bent. niet doen hoor, daar is het leven veel te mooi voor Geef jezelf maar een schouderklopje, dat heb je dik verdiend Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 1 minuut geleden zei spirit: En natuurlijk gefeliciteerd dank je, jij een fijne avond, goed dat je niet drinkt wij kunnen dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 3 minuten geleden zei Artemis: dankjewel het is raar, ik heb geen trek in alcohol, wel in de verdoving, mijn hoofd is een achtbaan en de depressieve gevoelens slaan toe. Morgen weer een nieuwe dag, dan is dit ook weer voor bij , ik zou wel even in een sneeuwdiephol willen slapen tot het weer goed is Herkenbaar dat willen verdoven maar niet perse trek in alcohol hebben. volhouden hoor het word echt wel weer beter,als het niet morgen is dan wel overmorgen. van drinken neemt de depressie juist toe Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden