Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 maart 2022

Lika

Aanbevolen berichten

Goeie morgen meisies.

Ik was gisteren doodmoe en somber. We hebben ook drie mannen met S. v.Down, die er waren en die zijn ontzettend lief maar erg druk, dus gisterenmiddag thuis gebleven. Vandaag mijn koptelefoon weer mee nemen. Gisterenavond vroeg naar bed. Voelde me somber worden. Dus vandaag geen nieuws over de Oekraine. 

O ja en GEEN boosterprik meer ik denk er niet aan.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Bah bahbah wat ben ik chagrijnig van al dat gezeik hier in huis. Als ik niet oppas word ik nog totaal verzuurd, dat wil ik niet.  Lees dat meer mensen gister/vandaag een mindere dag hadden, :heart:voor wie het nodig heeft. @niks wat maakte gisteren zo lastig voor je? De zon schijnt, dat is fijn.  (Excuus voor mijn geklaag met een oorlog die aan de gang is) Werk afmaken nu en huis moet schoon. Tussendoor jongste zoon vertroetelen die is alweer ziek. Net corona gehad en nu weer hoofdpijn en snipverkouden. Net met zijn toetsweek  voor de boeg:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, natuurlijk blijf je altijd zorgen om je kinderen houden
Maar je kan je ook heel trots en gelukkig voelen als het goed met ze gaat.
En ik probeer toch soms ook wat afstand te nemen

gelukkig gaat het heel goed met mijn kinderen en kleinkinderen (zover ik weet dan he )

En wie weet wat een kanjers jou kinderen later worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

@rapilosrapilos blijf je je niet altijd zorgen maken over je kinderen? Bijvoorbeeld als ze gaan scheiden/ongelukkig zijn/ziek worden later. Ik ben bang dat ik dat allemaal niet aan kan. Had ik eerder moeten bedenken.;)

Zorgen zullen er altijd blijven in alle soorten en maten vrees ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  vandaag  vrij , gisteren op een andere afdeling gewerkt. 

Voelde mij niet echt prettig daar , morgen  gelukkig weer mijn eigen afdeling. 

Vanmorgen  belde de dierenarts ass afspraak  vandaag gecanseld dierenarts nog steeds ziek , of de andere  geen idee.

Heb gezegd dat ik alle begrip heb maar dat mijn schema hier enorm vertraagd gaat worden mbt over 3 weken dat ze naar hun nieuwe huisjes  mogen .

Omdat woensdag  ook al gecanseld  was .

Ze heeft haar best gedaan vanmiddag toch op een anderen locatie maar wel ruim 45 min  rijden voor ons .

We hebben deze afspraak aangenomen. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Rosee:

@rapilosrapilos blijf je je niet altijd zorgen maken over je kinderen? Bijvoorbeeld als ze gaan scheiden/ongelukkig zijn/ziek worden later. Ik ben bang dat ik dat allemaal niet aan kan. Had ik eerder moeten bedenken.;)

gelukkig kun je niets indenken, want alles gaat anders
en zou het wel zo zijn, zou de wereld heel wat minder bevolkt zijn^_^
gelukkig groeien we geestelijk mee
en de meeste moeders kunnen het aan @Rosee, we moeten wel he
ik leer er veel van, want hoe ik ermee om ga, dat stukje is mijn verantwoordelijkheid
en de kinderen worden volwassen op hun eigen manier
maar meestal hebben ze dan gelukkig zelf weer een huis om naartoe te gaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...