Spring naar bijdragen

Donderdag 17 februari 2021


Maja

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Maja:

Ja, scan om de botdichtheid vast te stellen. Omdat ik al 7 cm gekrompen ben en ik lumbaal en thoracaal krom groei. Daar ben ik toch echt iets te jong voor. (53). Scan werd gedaan door oud-klasgenoot van middelbare school. Niet dat ik haar herkende of zij mij. Zij zag mijn naam en vroeg daarop door. Toch grappig.

Wat een zorg Maja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je leeftijd vooral zien als voorbije jaren die niet meer terugkomen is maar één manier om ernaar te kijken. Ik voel het ook als: dat heb ik dan toch maar mooi allemaal meegemaakt en ik ben nog steeds niet ter ziele.

Ik word volgende maand 71. Stoppen met drinken en de daarmee samengaande verdieping van levensinzichten, inmiddels al weer ruim 5 jaar geleden, leverde een grote life changer op waar ik me nog steeds prima bij voel. Maar de tijd daarvoor was ook interessant genoeg en met wat nog komt kan ik voorlopig nog best overweg. Altijd veel interesses gehad, dus ook al zijn sommige dingen vanwege mijn leeftijd afgevallen, ik heb nog steeds genoeg keuze.

Trouwens: Ik wist van te voren dat ik ouder zou worden. Dus ga ik er nu ook niet over klagen. Kom op, zeg.

bewerkt door Bob
Ter verduidelijking toegevoegd: "die niet meer terugkomen".
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Oskar:

Ja maar ik weet ook al geruime tijd dat ik straks dood ga. Dat wil niet zeggen dat ik er om die reden vrede mee heb.

Hihi tis niet alsof je er wat over te zeggen hebt :) je kan ook geen vrede hebben met het weer. Dan kan je beter verhuizen. Geen vrede met de dood, dan is stoppen met drinken iig een stap in de juiste richting, maar oo een gegeven moment ga je toch voor gaas :huh:

En soms ben je t ook wel zat, net als een feestje dat lang genoeg geduurd heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bob:

Afgeleide vraag: Op welke leeftijd stopt men ongeveer zich nog te verheugen op zijn of haar aankomende verjaardag?

Het antwoord mag zowel op je zelf betrekking hebbend zijn als meer in het algemeen.

Voor mij toch wel 30. 
 Maar goed, in feite ben ik nog jong genoeg. Ik ben 40, heb volwassen kinderen die op zichzelf wonen. Ik zal die vraag eens aan mijn partner stellen vanmiddag. Hij gaat dit jaar Abraham zien :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...