bumperjim Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) Mogge! Even update van de hond van bumperjim. De hond van bumperjim is nu aan beide knieen geopereerd geweest en ze gaat weer als de brandweer!!! Wel ff netjes het hele recovery protocol volgen een paar maanden lang, anders als het te snel gaat dan dreigt de peesontsteking. Dus hardlopen nog ff niet. 12 februari 2022 bewerkt door bumperjim nancy, rapilos, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen. Goed nieuws, BJ! Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen Bumper en nancy Goed nieuws Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 DAGPACT Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen! Nog geen zin om mijn bed uit te gaan. 8 uur is de grens. 32 minuten geleden zei Artemis: DAGPACT Artemis Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Dat is echt mooi nieuws @bumperjim, fijn. Hier zie ik voorzichtig een zonnetje opkomen, ook dat vind ik goed nieuws Nu eerst even een bakje 12 februari 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 DAGPACT Artemis Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) @bumperjim: met een fitte hond het voorjaar in. Top! @Yvonne: lekker, koffie én cola omdat het weekend is. 12 februari 2022 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 26 minuten geleden zei Maja: @bumperjim: met een fitte hond het voorjaar in. Top! @Yvonne: lekker, koffie én cola omdat het weekend is. @Maja ik las koffie en coke en nu zit mijn scherm onder de koffie Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Zie je het komt helemaal niet goed met mij, het maar goed dat ik gedoopt blijk Kun je als je hervormd bent ook biechten? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Heilig boontje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) @Maja Dank je wel voor je post gisteren. Nu op de missie dus om nee te leren zeggen. Dat is alert zijn op situaties en misschien helpt het om in de eerste instantie als iemand je iets vraagt te zeggen: ‘daar moet ik even over nadenken’ . 12 februari 2022 bewerkt door Reacher Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Tof nieuws @bumperjimwat zal het je goed doen om haar weer blij en gezond te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 7 minuten geleden zei Reacher: Zie je het komt helemaal niet goed met mij, het maar goed dat ik gedoopt blijk Kun je als je hervormd bent ook biechten? Zekers, er is altijd wel iemand die een luisterend oor en -hart heeft. Er zitten alleen geen verplichte rozenkransjes e.d. aan vast... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Moghu mensen, BJ aqua training is erg goed na zo'n operatie. Wat voor 'n soort hond heb je? en heb je een bad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Zekers, er is altijd wel iemand die een luisterend oor en -hart heeft. Er zitten alleen geen verplichte rozenkransjes e.d. aan vast... ik heb het gegoogled inmiddels. Best interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 15 minuten geleden zei Reacher: Zie je het komt helemaal niet goed met mij, het maar goed dat ik gedoopt blijk Kun je als je hervormd bent ook biechten? Kom maar hoor Reacher ik vertel helemaal niemand iets. Reacher, Artemis en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Malle lieve @bolletje Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Ik heb zin in chips. Gewoon paprika chips. Artemis en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Super @bumperjimdaar wordt je vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Ik ga aan het werk. @Quinn ik vind je lief! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Ik ben Frances McDormand fan, deze film is echt een aanrader. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Mogguh, allemaal, ik vind jullie allemaal lief filmfan, dat was een Belgisch programma, was ik fan van. Vroeger ging ik heel veel naar de bios, met vriendje, met man en kinderen, met kinderen en aanhang, de filmindustrie heeft op mij gedraaid. chips als ontbijt is OK @niks ik sla over, geen ontbijt, intermittend fasten. Ik val af dankzij geen suiker De zon is helemaal op, mooie blauwe lucht, ik ga er een mooie dag van maken Fijne zaterdag allemaal rapilos en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden