ikkanhet Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen! Belooft een dag met mooi weer te worden. Zin in! jij de wandelschoenen aan @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 2 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Belooft een dag met mooi weer te worden. Zin in! jij de wandelschoenen aan @ikkanhet? Nog niet @Majamaar de dag is nog lang. Zocht hier naar een forum koopverslaafd maar kan niets vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 O jee @ikkanhet, ben je los gegaan met online winkelen? Gelukkig mag je altijd binnen 14 dagen retourneren zonder opgaaf van reden. Heb ik vaak gebruik van gemaakt bij ‘niet-goed-in je vel zitten-aankopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 1 minuut geleden zei Maja: O jee @ikkanhet, ben je los gegaan met online winkelen? Gelukkig mag je altijd binnen 14 dagen retourneren zonder opgaaf van reden. Heb ik vaak gebruik van gemaakt bij ‘niet-goed-in je vel zitten-aankopen j Ja lijkt wel dat de ene verslaving plaats maakt voor een andere maar zal ergens verslaafd aan zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Nog een koffie en dan de mannen eens wakker maken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen Maja en ikkanhet, Ik hoop dat het inderdaad een mooie dag wordt, maar ik zie al dat wij hier vanmiddag weer regen mogen verwachten Afijn, we kunnen er toch niets aan veranderen, dus eerst maar even rustig een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen Dagdraad Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Gisteren een hevige dranktrek doorstaan, een totaal chaotische dag met aan einde van de middag een zware vrijdagmiddagtrek. Niet gedaan. Ik ga voor mn rust, fijne zaterdag allemaal , en ik drink niet Roosje41, rapilos, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen @Artemis, Goed dat je je in hebt kunnen houden gisteren... Is het jouw bedoeling het dagpact vandaag 'dagdraad' te noemen of is het een verschrijving? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Wij gaan vandaag kijken naar een andere auto, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Hi. Beetje moe. Je bedoelt dagpact toch @Artemis? Bewust blijven, aansluiten, niet drinken, wel ademen. Dagpact Artemis Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 5 minuten geleden zei Quinn: Hi. Beetje moe. Je bedoelt dagpact toch @Artemis? Bewust blijven, aansluiten, niet drinken, wel ademen. Dagpact Artemis Quinn Maja Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen Niks en Quinn... Heel veel plezier met het uitzoeken van een auto Niks... Dagpact: Artemis Quinn Maja Yvonne Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Moghu, Toppie Artemis. Je bent sterker geworden kerel. Succes Niks, Zucht hé hé eindelijk ik heb corona. Ben niet ziek, wat hoesten en snotteren is alles. Moet nu 10 dagen binnen blijven, maar wie doet dan de boodschappen? Dus ga ik die dadelijk gewoon doen hoor. Nood breekt wetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 29 minuten geleden zei bolletje: Moghu, Toppie Artemis. Je bent sterker geworden kerel. Succes Niks, Zucht hé hé eindelijk ik heb corona. Ben niet ziek, wat hoesten en snotteren is alles. Moet nu 10 dagen binnen blijven, maar wie doet dan de boodschappen? Dus ga ik die dadelijk gewoon doen hoor. Nood breekt wetten. Wij hebben de eerste dag via Flink besteld, maar dat is 10 dagen niet te doen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Laten bezorgen Bol? Je weet nooit of degene die jij aansteekt wel erg ziek wordt. Enne Artemis is een vrouw, een stoere net als jij♥ Artemis, Roberto en bolletje reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Morning trouwens. Vroeg uit de veren. Rond een uurtje of 06.00. ZONDER slaapmedicatie! Oelewapper van een arts in opleiding was me weer vergeten te bellen, dus maar geprobeerd met 4mg Diazepam te stoppen ipv afbouw naar 2mg. Wel een klacht ingediend. Een arts mag zoiets nooit vergeten. Zeker niet omdat mijn eigen huisarts de instructie heeft gekregen me niets meer voor te mogen schrijven. Maar al met al een goede ochtend :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Goedemorgen. Tjee @bolletje, net een booster gehad, waar je ziek van werd, nu weer… sterkte! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Flitsbezorger bij je in de buurt @bolletje? Laten bezorgen kan soms een dag duren maar een flitsbezorger is er binnen tien minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 @Yanaik hoop dat je blijft delen. Jouw verhalen raken mij altijd. Ik kon geen goede manier vinden om te reageren, omdat ik ook voelde, bijna fysiek kon voelen hoe klem @jopiezat. Dan klap ik dicht en word ik stuurloos. Freeze. lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Ik hoop dat vandaag allen een dag brengt die er gewoon mag zijn. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Flitsbezorger bij je in de buurt @bolletje? Laten bezorgen kan soms een dag duren maar een flitsbezorger is er binnen tien minuten. Ja precies, Flink dus. Binnen 16 minuten. Nadeel is wel de voorraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden