Spring naar bijdragen

Woensdag 2 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Rosee:

@bumperjimlastig hoor.  Eerlijk gezegd denk ik dat holenbeer zich niet laat tegenhouden als ik je zo lees, dus loslaten is het enige alternatief.  Als het niks wordt met de hondentraining komt ze er wel achter en kan ze altijd nog iets anders gaan doen, is ze alleen wat tijd kwijt, misschien niet zo erg?

Nou ja dan is ze straks 2,5-3 jaar kwijt. ERG, nee, niet echt erg. Er zijn veel ergere dingen mogelijk, weet ik ook wel. Het is echt het loslaat proces. De stress van ze doet helemaal niet wat ik vind wat zou moeten. Maar nee die laat zich niet tegenhouden al 19 jaar niet. Dat vind ik ook wel weer mooi juist. Zucht :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bumperjim:

Nou ja dan is ze straks 2,5-3 jaar kwijt. ERG, nee, niet echt erg. Er zijn veel ergere dingen mogelijk, weet ik ook wel. Het is echt het loslaat proces. De stress van ze doet helemaal niet wat ik vind wat zou moeten. Maar nee die laat zich niet tegenhouden al 19 jaar niet. Dat vind ik ook wel weer mooi juist. Zucht :( 

Die jaren raakt ze niet kwijt BJ, dat zijn de jaren waar ze van leert. Jaren die haar zullen vormen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer thuis van de SEH. Was een lange zit, nog niet afgerond, maar wel met zijn tweeën thuisgekomen. Bekaf. Nu aan Thaise maaltijd die mijn zus liet thuisbezorgen als verrassing. Lief. En wat waren jullie steunberichtjes welkom! Enne: niet gedronken :). Nou ja, op de cola light met bitter lemon na…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jopie:

Tja... 

Hier beetje door t dunne ijs gezakt. Extra dienst, dacht das goede afleiding. Maar net ervoor gebeurde er iets dat me meteen weer katapulteerde.... 

Afleiding was lekker, rijden was lekker maar na al 3 fietsers compleet gemist te hebben in t eerste uur toch maar gemeld en afgestapt. En toenging t hard. 

Nu in huis moeder. Wist niet waar ik heen wilde. Nog niet, eigenlijk. Alleen. Leeg. Op. Shutdown. Ik kruip hier in bed. Tril niet meer, dat scheelt. 

Sleutel in de deur zodat ze niet hier ook komt jennen. Ik ben een beetje op. 

Jopie :rose::rose::rose: zat je te bowlen met fietsers, foei :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Reacher:

Die jaren raakt ze niet kwijt BJ, dat zijn de jaren waar ze van leert. Jaren die haar zullen vormen. 

Daar heb je ook gewoon gelijk in.

Ha dat is wel lekker heart warming om te lezen op de vroege ochtend. Reacher en een bakje koffie erbij, zo gaat het wel lukken vandaag :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim Als ze het leuk vindt en het gaat lopen,  wedden dat je dan enthousiast wordt?  Ze hoeft dit toch niet als enige activiteit  te blijven doen,  het is een start met iets dat ze leuk vindt. Ze kan er nog van alles naast en bij gaan doen dat in het verlengde ligt.  Van wat ze leuk vindt.   

Maar vreselijk herkenbaar hoor, hoe lastig het kan zijn.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

@bumperjim Als ze het leuk vindt en het gaat lopen,  wedden dat je dan enthousiast wordt?  Ze hoeft dit toch niet als enige activiteit  te blijven doen,  het is een start met iets dat ze leuk vindt. Ze kan er nog van alles naast en bij gaan doen dat in het verlengde ligt.  Van wat ze leuk vindt.   

Maar vreselijk herkenbaar hoor, hoe lastig het kan zijn.  

 

Ja weet ik.

Collega zei dat onderzoek had aangetoond dat juist de 18-25 jarigen nu massaal een "passieberoep" kiezen omdat de toekomst helemaal onduidelijk lijkt, covid en klimaatverandering en alles, kan je maar beter meteen gaan genieten :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...