lady jane Geplaatst 25 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2022 (bewerkt) Gefeliciteerd Rapseflaps , nog vele mooie oogstjaren♥ en dat je geestelijk iets minder snel aftakelt dan schrijver dezes 26 januari 2022 bewerkt door lady jane rapilos en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen! Gefeliciteerd *, geen idee wie je bent. Of ik ken je niet, dat kan ook. 26 januari 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Thuiswerken vandaag, en hopelijk vanmiddag sporten en... als het goed is is de sauna daar weer open! Kan niet wachten! 26 januari 2022 bewerkt door Rosee niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Goedemorgen! Heerlijk vooruitzicht weer die sauna ja en nog beter .. over een paar weken kunnen we onze eigen gaan opbouwen in de tuin! Blok hout er in en na zo’n 30-60min. Is hij dan heet Ik ga vandaag wat aan de opleiding werken, nog 6maanden te gaan tot afronding. DIt heeft nu prioriteit 1, en nu ik meer accepteer dat ik als ‘in opleiding’ ook hulp mag vragen voelt het al een stuk haalbaarder. Fijne dag! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Goedemorgen, beetje thuis werken en vanmiddag zwemmen. Fijn dat we weer naar van alles kunnen, uit eten en museum. Alles zal wel flink duurder worden. Ben benieuwd hoe de horeca het zal redden, ik lees veel over zaken die moeten sluiten. Nog even over de boerenkoolsoep @Bor, dat heb ik nog niet gemaakt, maar mijn ervaring is dat je van praktisch alle groenten een lekkere soep kan maken. Makkelijk voor restjes. Straks eerst weer een smoothie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Dan ook nog over opgebakken stamppot op brood @Bor. Iedereen verklaart mij altijd voor gek, fijn dat ik nu kan zeggen: Bor doet het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Goedemorgen frummers, Dag 'tig' op rij zonder zon??? Eerst een bakje dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 10 minuten geleden zei niks: Dan ook nog over opgebakken stamppot op brood @Bor. Iedereen verklaart mij altijd voor gek, fijn dat ik nu kan zeggen: Bor doet het ook! Volgens mij deden mijn opa en oma en mijn vader dat ook ( Groningers ) Mijn oma maakte ook altijd loie wieven kost ( boekwijt grutten en dan boter en stroop erbij ) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Even uitrekken hoor. Gooooooeie morgen allemaal ik ben er weer. Bah wat is dat rot ziek zijn in je eentje. Er zijn toch dingen die gedaan moeten worden. God wat was ik gammel. En m'n hart ging toch snel, dat was best eng. Maar gisteren zo rond een uur of 4 knapte ik gelukkig op en nu ben ik er weer helemaal. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 En wie is er nu jarig @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Gelukkig @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 een goeie vriendin van me hopelijk geen ex vriendin nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Ach, zal het raadsel maar gewoon oplossen ik ben jarig vandaag @lady jane, had per ongeluk mijn echte naam gebruikt Nou, no worrys hoor, heb niets te verbergen verder en ga er een leuke en gezellige dag van maken Maja en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Ah, wat leuk, van harte gefeliciteerd dan hoor. Even de slingers opzoeken.... Lieve Rapi, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt en wens jou weer een mooi, gezond en gelukkig nieuw levensjaar toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Dank je @Yvonne Heb er zin in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Ah @bolletje, fijn dat je ook weer opgeknapt bent, ja je kunt er even knap beroerd van zijn... Dagpact Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Morgen. Kan aan de taart zien wie er jarig is, van harte @rapilos! Mogen we daar serieus in snijden? Hi @Vol toch leuk je weer te lezen, jammer van de tegenslag. @niks hoe gaat het met mini's hoorhulp en met ieniemienie? Serieus werk te doen vandaag, woot woot! Dagpact Roberto Yvonne Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Gefeliciteerd @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Van harte @rapilos!! Beterschap @bolletje. Jaaaa die opgebakken stamppot op brood doe ik ook vaak, m'n kinderen vinden dat ook heel raar, maar ik vind het lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Tast toe @Quinn Dank je @Lieke7777 en @Rosee en nu ga ik snel boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 11 minuten geleden zei Rosee: Jaaaa die opgebakken stamppot op brood doe ik ook vaak, m'n kinderen vinden dat ook heel raar, maar ik vind het lekker. Heerlijk, je moet er wel n bruin korstje aan bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 (bewerkt) Deze kwam ik tegen op Facebook , dacht dat er een aantal hier dit wel leuk zouden vinden. Vandaag een recept met veel vezels. BANANEN KOEKJES 3 rijpe bananen 60 gram rozijnen 100 gram volkorenmeel 40 gram fijngemalen havermout 1 theelepel bakpoeder 1 theelepel kaneel Halve theelepel koek- en speculaaskruiden (als je dit niet in huis hebt kun je ook alleen kaneel gebruiken) Pak als eerste een bakplaat en bedek deze met bakpapier. Verwarm je oven vast voor op 180 graden. Verzamel de benodigde ingrediënten. Maal de havermout fijn en bewaar apart. Pureer de bananen met de staafmixer of keukenmachine tot een glad mengsel. Voeg dan de rozijnen toe en mix kort mee. Voeg aan het banaan-rozijnen mengsel het volkorenmeel, de gemalen havermout, het bakpoeder, de kaneel en de koek- en speculaaskruiden toe. Roer het beslag door elkaar met een lepel. Pak de bakplaat en verdeel het beslag in 10 kleine hoopjes. Druk de hoopjes een beetje plat met de bolle kant van een lepel. Bak de koekjes 15 minuten lang in het midden van de oven. Haal de goudbruine koekjes uit de oven, laat ze even afkoelen 26 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden