Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het is nog lekker vroeg, nog donker en er ligt een geheel nieuwe dag vóór ons. Eerst een bakje maar. 17 januari 2022 bewerkt door Yvonne Cijfer weggevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goedemorgen @Yvonne! Beetje hebberig op deze werkdag: ik heb én koffie én cola light gepakt. Fijne start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Helemaal goed Maja, jij ook een goedemorgen... Ik hoop dat je een fijne dag zult hebben zonder al te veel tegenslag... Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goedemorgen Yvonne en Maja, en iedereen die nog komt. Ik heb bagger geslapen. gevoelens. I got a feeling, a feeling deep inside. En niet zo leuk. Tanden op elkaar en doorbijten. Ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT: Yvonne Maja Artemis ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Ben zo ape- en retetrots op mezelf. Heb gisteren tussen drinkers gezeten en dacht gatver liever jullie dan ik. Toen ik vanmorgen wakker werd ben ik zingend en dansend opgestaan. rapilos, Maja, Artemis en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT: Yvonne Maja Artemis ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Wat goed Ikkanhet. Applaus. Goeie morgen allemaal. Dadelijk weer lekker aan het werk. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Dank je @bolletjemijn dag kan ook niet meer stuk. Vrijdagavond volgende uitdaging dan een verjaardag waar ze drinken, binnen roken en waarschijnlijk ook wel blowen. Maar ik kan het en ga het ook doen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Dat is mooi ikkanhet, het kán dus gewoon Nee, natuurlijk niet drinken @Artemis, dat maakt het alleen maar erger. Douchen, lekker douchen, warme jas aan en naar buiten, de frisse schone lucht happen..... Artemis en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Jij een fijne dag tante Bollewol, lekker werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Ja het kan en gebeurt en gaat steeds vaker gebeuren @Yvonne. Mijn duivel jaag ik steeds terug zijn hok in want ik ben de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Heb de komende weken ook elke week verschillende afspraken staan. Ook beetje extra want dan doe ik extra mijn best om lekker in mijn vel te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Hi. Blijf het maar koud hebben, tot rillen toe. Verder weinig tot geen fut. DAGPACT: Yvonne Maja Artemis ikkanhet Claudius Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Maja Artemis ikkanhet Claudius Quinn Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 (bewerkt) DAGPACT: Yvonne Maja Artemis ikkanhet Claudius Quinn Roberto Jessje Goeiemorgen straks eindelijk weer lekker naar zumba. Fijne dag iedereen. Sterkte @Artemis Goed van je @ikkanhet 17 januari 2022 bewerkt door Jessje Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Lekker Zumba, veel plezier Jessje. Ik ga vanmiddag weer zwemmen. Als het een tijdje niet kan, geniet je er extra van. Haha, dat rijmt nog ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goedemorgen, net pas wakker, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Goeiemorgen frummers ook net wakker, zo lekker geen wekker al zal ik blij zijn m weer nodig te hebben straks als volleyen om 9 uur start en sauna weer mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Maar @spirit wat wil je dan wel? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Gelukkig maar @spirit, voor mensen zoals ik die liever niet omgaan live met ongevaccineerden. Ik wil me graag veilig voelen en door de QR code voel ik me iets veiliger. Er gingen meer mensen je voor hoor, op TV hoorde een jonge vrouw dat ze de Mac Donalds niet in mocht en dat bleek voor haar de motivatie zich te laten vaccineren. Mijn twijfelende dochter kon bijna niet Oud en Nieuw vieren in het buitenland en heeft zich nog net op tijd de 2e prik laten geven. Linksom of rechtsom, ik ben er blij mee. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 en niet alleen voor jezelf; met een zoon met zwakke gezondheid, kleinkinderen, mensen in je omgeving voor mij werden dat juist de argumenten om van een nee tot een ja te komen. Het grotere geheel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden