Lika Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Weer gewerkt. Viel niet mee en toch ook weer wel. Werk op zich was ok. Maar thuiswerken en twee pubers die nog vakantie hebben thuis, is lastig. Morgen eerste keer vrije woensdag. Yes! Reacher en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik heb 'm ook teruggekeken net @spiritmet oudste zoon. Vond m ook erg grappig, ging eigenlijk minder over alcohol dan ik had verwacht. Nog een paar dagen vakantie, ik geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 22 uur geleden zei Yvonne: @bolletje, hoe gaat het met de zieke bij jou??? Die is die nacht overleden Von. Was moeilijk ze wilde naar buiten naar haar plekje. Ik had ze 2x weer naar binnen genomen maar ze wilde niet. Toen heb ik haar maar gelaten. Wel iedere keer gaan kijken, en om 3 uur was ze dood. Gelukkig want ze heeft lang genoeg uitgesteld. Het meest moeilijke vond ik, laat ik haar buiten of dwing ik haar binnen. Dat zijn de momenten dat ik iemand mis. Dan voel je je toch schuldig en moet ik mezelf iedere keer overtuigen dat het de juiste beslissing was. Maar goed nu ben ik katloos. lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Ach @bolletje, wat triest. Wat knap dat je haar naar buiten hebt kunnen laten gaan. Dat ze naar haar eigen plekje mocht gaan En wat fijn dat ze zich niet echt verstopt heeft. Het is goed zo Bol. Wat moet het leeg aanvoelen zonder kattekopje. Sterkte bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 @bolletjesterkte met je verlies bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Sterkte @bolletje met je verlies bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Lieve @bolletjewat rot en wat Yvonne schrijft. Je liet haar gaan. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 (bewerkt) Verkeerde dag 5 januari 2022 bewerkt door Lika Verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 lieve @bolletje je was goud voor je kat respect voor jou, dat je die in liefde los kon laten sterkte in het gemis. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 @bolletje sterkte met je verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Wat naar @bolletje dat jouw trouwe huisgenoot is overleden. Een troostende arm om je schouder. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Sterkte, weet hoe het voel, hier ook pas onze kater verloren. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Lieve @bolletjewat verdrietig dat ze is overleden, maar je hebt haar wens gerespecteerd, het had haar anders stress gegeven om steeds niet op haar plekje te mogen liggen. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden