ikkanhet Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goeie morgen. Het is lang geleden, maar toch aan iedereen fijne feestdagen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Dagpact Reacher Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goeie morgen, Vandaag nog een laatste familiefeest en dan zijn we er weer voor even vanaf. Ik wil toch even kwijt dat ik het heel bijzonder vind om zonder (verstopte) kater aan de feestdis te zitten. Anderzijds snap ik mijn man (die eigenlijk nooit drinkt) veel beter dat het irritant wordt als iedereen dronken wordt. Leuk om dan samen nuchter naar huis te kunnen en vooral dus ook vroeg te kunnen opstaan en nog iets te hebben aan je dag, los van de feesten. Ik geniet zelf nu ook heel bewust van de 12 heilige nachten. Fijne feesten nog voor iedereen en alvast een prettig eindejaar! Reacher, rapilos, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Kerstmis 2021, mijn eerste nuchtere Kerst sinds jaren en het gaat goed. Manvriend heeft de wijn opgedronken, ik heb aan het glas geroken en het verbaasde mij echt dat het vies rook. Nu weet ik dat je na jaren kan terugvallen, dus ik zeg nooit nooit. Wel so far so good Ik heb geen kater, maar ik voel veel, en daar ben ik niet zo blij mee, ivm mijn onzekerheid ga ik er niet verder op in. punt 26 december 2021 bewerkt door Artemis lettertje Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 2 minuten geleden zei Musashi: Ik geniet zelf nu ook heel bewust van de 12 heilige nachten. Twelve days of Christmas Ik vierde ooit Kerstmis in Engeland, mijn mooiste Kerst ooit met dank aan mijn Engelse vrienden, God bless you Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 9 minuten geleden zei Artemis: Dagpact Reacher Artemis zbb Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goeiemorgen Dagpact Reacher Artemis zbb Claudius Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Hoe was jullie 1e kerstdag @Zbb en @Claudius Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen lieve mensen, Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Hoe was jullie 1e kerstdag @Zbb en @Claudius Ik heb in de ochtend wat geklust aan de boot,verder beetje geluierd. vandaag eigenlijk hetzelfde heb wel wat aan kerstavond gedaan ben wel uitgenodigd hoor maar kan me er niet toe zetten om ergens gezellig te gaan zitten doen,terwijl ik daar eigenlijk geen zin in heb. lady jane, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Je moet doen waar jij je goed bij voelt @Zbb Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ja ik voel eigenlijk gewoon het prettigst thuis op de boot,beetje rommelen en me eigen ding doen. ik ga soms ook wel op visite ofzo bij mensen maar dan zonder concrete afspraken,zodat ik weer kan opstappen wanneer ik denk dat ik het wel weer genoeg vind. Tatum, lady jane, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Zojuist zei Zbb: Ja ik voel eigenlijk gewoon het prettigst thuis op de boot,beetje rommelen en me eigen ding doen. ik ga soms ook wel op visite ofzo bij mensen maar dan zonder concrete afspraken,zodat ik weer kan opstappen wanneer ik denk dat ik het wel weer genoeg vind. Goedemorgen @Etty Klinkt best goed @Zbb, jouw aanpak Ik ga er even uit, ik lees je antwoord later @Claudius Etty en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goeiemorgen. Kerst is genieten op mijn manier. Wat extra lekkere hapjes en niets hoeven doen. Alleen als ik dat zelf wil. Dagpact Reacher Artemis zbb Claudius Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 @ReacherViel wel best mee, het was een rustige dag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen. Dagpact Reacher Artemis zbb Claudius Tatum Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 3 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers. Vandaag dus (teveel) visite . En bij eventuele controle zeggen dat je de crematie hebt van je kalkoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ai, glad ijs humor. Wel of niet in de categorie: grappen die mogen. Vandaag schoonmoeder te eten, plus mijn twee lieve kinderen. Ga nu even een paar dozen opruimen. Orde in mijn hoofd. Morgen een paar dagen weg, een stuk pieterpad wegwerken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen frummers, Voor de tweede dag op rij een wolkeloze hemel, een stralende zond dus, windstil en ja, wel pittig koud. Maar heerlijk weer voor een wandeling. Nu eerst een bakje. Ik wens iedereen weer een mooie dag toe. En uiteraard sterkte voor degeen die het moeilijk heeft. @Cleo66, plezier met de visite, wel of niet houden aan de regels, dat is helemaal jouw eigen keus. Maar ik vind de vergelijking met de nazi's eigenlijk niet zo kies, ook niet als grapje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Hoi Yvonne hoe gaat het er nog mee met de groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden