Spring naar bijdragen

Woensdag 22 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd @niks hele prestatie!!! Ja die naam niks past niet erg meer geloof ik. :)

Ik vind het ook stom @Cleo66 dat je verplicht bent om die testen te doen en dat je deze zelf moet bekostigen. Ik krijg ze via werk (onderwijs).

Brrr koud, maar die zon maakt veel goed. Gisteren wandelingetje gedaan en dat was heerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo geen zin om op te starten, maar ik heb over een half uur mijn eerste beeldbel-afspraak dus laat ik maar even gaan aankleden. 

Vanmiddag naar een vriendin met kinderen die konijntjes hebben gehaald uit het asiel. Nee die gaan niet de pan in met de kerst. Van die kleintjes met hangoortjes. Beetje fluffy. Wij hadden vroeger een bruin konijn, zoals je die in de natuur ziet. Die rende bij ons door de huiskamer. We wisten toen niet dat het zielig was om er eentje te hebben in plaats van twee. Hij knaagde alle snoeren door, maar was verder een heel vrolijk beestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Pulluptomybumper:

Ja das met cavia's ook zo. Ikk heb me laten vertellen dat het in Zwitserland verboden is om slechts 1 cavia te hebben. Wat een geweldig land :D maar als je er woont word je volgens mij snel gallisch van alles wat verboden is daar. 

Hoe willen ze dat controleren? Aanbellen en zeggen: wij hebben het vermoeden dat u maar 1 cavia heeft?:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vroeger als kind een cavia gehad en hamster en ik mocht geen hond dus ging met honden lopen uit de buurt. Later 2 katten en konijn. Nog later een hond en nu de tweede hond. Oh ja en nog een huismuis een half jaar of zoiets. Vrijwilligers werk gedaan in een manege, kreeg daar een gratis paardrijles voor. Hondenasiel en kinderboerderij vrijwilligers werk en ik vond het prachtig allemaal. Als ik maar met dieren kon werken.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Pulluptomybumper:

En nu?

Nu niets meer. Meer dan 10 jaar geleden in de overgang beland, depressie en gegeneraliseerde angststoornis opgelopen. 4 Ooms en 1 tante overleden. Vriendin van mijn vader die mij 5 jaar getreiterd heeft. Verkeerde medicatie enz.. Nog steeds aan het opkrabbelen met stukjes en beetjes.

Heel in het kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons achter woont een mevrouw met zo'n chinese naakthond. Wittig roze is ze. En nu heb ik het over het hondje, hè? 't Is een ontzettend lief beestje en ik vind het altijd koddig om te zien hoe ze met het vrouwtje meetrippelt, alsof ze op een gloeiende bakplaat loopt. Zowel 's zomers als 's winters heeft het beestje een dekje om. 's Zomers tegen de zon, want ze verbranden snel, 's winters tegen de kou. In het begin dacht ik:  'wie neemt er nou zo een hond?', maar het is echt een leuk en grappig diertje. Onze hond kan goed met haar overweg, en die is nogal kieskeurig wat 'vriendjes' betreft.
Vorige week zag ik haar van een afstandje op ons afkomen en ik dacht echt dat ze geëxplodeerd was, helemaal vol met rechtopstaande haren. Dichterbij gekomen bleek ze een 'schapenvachtje' aan te hebben. (Ging nog steeds over het hondje, voor de duidelijkheid.)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BorHet is bijna over, soms alleen in de avond nog wat opvliegers maar dat is het ergste niet. Dan heeft het in totaal 12 jaar geduurd. De hele rataplan. 

Mijn ha is niet zo'n meedenker en een man, die weten er minder van. Ik heb gevraagd om Hormoonsuppletie (Femoston) maar kreeg die niet. Was veel te gevaarlijk vond hij. Jaren daarna eindelijk wel gekregen en 2 jaar gebruikt. Dat hielp. Maar de schade was al aangericht.

Ik had nooit PMS en ook nooit angst of depressie. Heb geen kinderen gehad. Ik begon met 43 te ouwehoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...