Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een lap over de bureaustoel, ja dat zou kunnen. Of een mooie zoeken. Nee geen design hier, allemaal ouwe zooi -_- Maar ik wil geen bureaustoel. Die op mijn werk heb ik afgesteld op bureau en mijn lange benen. Maar daar zit ik eigenlijk veel te lekker in. Ik heb thuis prima stoelen, maar daar kan ik niet uren op zitten. En dat is goed. Ik moet vooral op mijn schouders letten en spanning in mijn nek. Wat dat betreft mis ik het zwemmen wel heel erg, dat zijn zulke fijne bewegingen voor de kantoormens. Nu maar een beetje yoga-achtige oefeningen doen, stretchen. En naar buiten. De zon schijnt. Ik kan toch niet verder nu, wachten op een collega die gisteren zijn afspraken niet is nagekomen.:angry: Daardoor moet ik nu langer doorwerken deze week. Bah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kookprogramma's, dat gaat nog wel.....maar die reclamefilmpjes waarin we het allemaal zo gezellig moeten hebben. Met vooral vééél vrienden om de overvolle tafel zitten met een glas wijn in de hand. En dat laatste triggert me soms best.:(

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Toos:

Die kookprogramma's, dat gaat nog wel.....maar die reclamefilmpjes waarin we het allemaal zo gezellig moeten hebben. Met vooral vééél vrienden om de overvolle tafel zitten met een glas wijn in de hand. En dat laatste triggert me soms best.:(

Alleen al erkennen dat je het er moeilijk mee hebt soms geeft aan dat je het goed aanpakt. Gevoelens kan je niet tegengaan alleen er mee omgaan. Na verloop van tijd komen er andere gevoelens voor in de plaats en is niet drinken het nieuwe normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Donder:

Als ik daadwerkelijk al het bestelde geleverd krijg, hoef ik zeker 6 weken niets meer te bestellen. Alleen een gebrek aan basis voedsel, rookwaren en koffie zijn voor mij een reden om weer te bestellen, (fris)drank snoep of snacks zijn dat niet. En dat is al heel wat anders dan (half)dronken om de dag naar de supermarkt te gaan.

Maar hoe doe je dat dan met verse groente en fruit? Dat kun je toch niet voor 6 weken bestellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bor:

Nou prachtig hoor. Verder vind ik de foto"s vies.
Sorry.

Ach ja , waarom zullen  de foto's  vies zijn , het is een beestje die met haar  bolle buik uitgeteld ligt te liggen .

Zeg toch ook niets over een honde foto van je , dus als je niets anders te zeggen hebt dan kun je beter je mond houden . 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Zeg. Ga jij je nu ook al voor me bepalen waar mijn triggers liggen? Die weet ik zelf wel en hierdoor zulk gedrag van jou gaan mijn haren overeind staan. Ik vraag je niets, geen advies, geen tips; niets. Je hoeft niet hooghartig tegen me te doen.
Deel die maar uit met waar je mee bezig bent en mensen die dat wel graag willen horen, ik heb er niet om gevraagd en wil het ook niet horen.

 

 

Ik bepaal het niet zelf , je hebt het zelf bepaald ,,    je hebt mij zelf staan uitbranden waar ik niet om gevraagd heb.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei niks:

Kerstkindjes @Lieke7777? Spannend hoor! Dit keer geen weekend, met kerst dag werken. 

Idd met de kerstdagen  worden ze  verwacht. 

@ikkanhet  ja wij gaan het zeker ook filmen . 

 

@Artax  ik zal hier foto's plaatsen.

@rapilos zkr weten  ,, nog nooit  eerder  meegemaakt dit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...