ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 17 december 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Goeiemorgen @Pinkman, ja heerlijk kijk er echt naar uit. Onze lieve Valco doet sinds gisteren ineens af en toe een plasje binnen. Denk haast is de spanning, blijdschap of zoiets want het is toch zo'n lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 13 minuten geleden zei Pinkman: Dat is vervelend maar wel af te leren. Is ie al wat gewend bij jullie thuis? Ja dat denk ik wel hij wordt met de dag vrolijker en actiever. En slaap nu snachts met 2 mannen hahaha. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 11 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Geen aandacht aan besteden, gewoon regelmatig naar buiten. De onze deed vroeger ook vreugdeplasjes af en toe. Opdweilen klaar Ja wandelen 4 keer per dag. Hij plaste en poepte bij zijn vorige baasjes gewoon achterom maar dat willen wij hem toch afleren. Hebben maar een kleine tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Fijn dat het goed gaat @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 We hebben pas vanaf zaterdag maar zou hem nu al voor geen goud meer willen en kunnen missen. niks en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Goedemorgen, Ja maf is dat hoe snel je hecht hè? Leuk hoor @ikkanhet. Een vriend heeft nog niet zo lang een hond en als ik op bezoek kom is het beest helemaal klef met mij. En dan zegt mijn vriend dat ie dat niet met iedereen doet. Dan voel ik me gevleid. Ik ben geen hondenmens, ik word graag gedomineerd, dus ga voor de kat. Maar zo af en toe een beetje knuffelen met een hond die mij fantastisch lijkt te vinden kan ik wel waarderen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 5 minuten geleden zei Pinkman: Slaap je dan nog wel een beetje? Weet je als mijn man snurkt zeg ik draai je ff om en klaar. Maar Valco snurkt ook hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Goedemorgen frummers, Net even teruggelezen. Hoe triest. Een bakje even neerzetten maar. @ikkanhet één van onze vorige honden heeft ook last gehad van vreugdestressplasjes... Het ging vanzelf over, geef er maar geen aandacht aan... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 @Oskar, het spijt me ontzettend dat je die bagger over je heen kreeg gisteren. Het was volkomen onterecht en het zal je pijnlijk getroffen hebben. Ik wens je een goede dag vandaag, don't let it get you down. niks, rapilos, Artemis en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Er slaapt hier nog 1, nog maar even een bakkie van @Yvonne dan. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 1 minuut geleden zei Pinkman: Moet die nog het commando draaien leren? Ja hahahaha werk aan de winkel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Ik sluit me bij @Yana aan. En ook de veeg uit de pan voor @lady jane was onterecht. Artemis en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 12 minuten geleden zei niks: Er slaapt hier nog 1, nog maar even een bakkie van @Yvonne dan. Wat een luxe dan opeens even hè? 26 minuten geleden zei ikkanhet: Weet je als mijn man snurkt zeg ik draai je ff om en klaar. Maar Valco snurkt ook hahahaha. Onze eerste hond, een bouvier, snurkte niet alleen, hij liet tijdens het slapen ook vreselijk stinkende winden. We werden echt wakker van de stank. Na een half jaar hebben we zijn mand naar de woonkamer versleept. (Vond hij niet zo erg, we woonden indertijd op een flat en tussen de slaap- en woonkamer zat een schuifdeur, die lieten we dan op een klein kiertje zodat hij toch het gevoel had bij ons in de kamer te slapen) ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 goeiemooiemorgen frummers karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 20 minuten geleden zei Yvonne: Wat een luxe dan opeens even hè? Onze eerste hond, een bouvier, snurkte niet alleen, hij liet tijdens het slapen ook vreselijk stinkende winden. We werden echt wakker van de stank. Na een half jaar hebben we zijn mand naar de woonkamer versleept. (Vond hij niet zo erg, we woonden indertijd op een flat en tussen de slaap- en woonkamer zat een schuifdeur, die lieten we dan op een klein kiertje zodat hij toch het gevoel had bij ons in de kamer te slapen) Wij kunnen hem als die helemaal op zijn gemak is hier proberen naar de gang te verschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 @Oskar Met mij gaat het niet goed nav gisteravond op het forum. Het komt ieder keer keihard binnen en ik vind het onderwerp te vaak op enorm afbrekende wijze naar anderen toe ter sprake komen. Is moederpijn belangrijker dan al het andere? Vergelijkbaar als dat ik iedere keer als ik slecht ouderschap bij andere forummers denk te zien om me heen zou gaan slaan. Pijn hebben we allemaal. Hoogmoed is het botvieren op anderen. Artemis, karin123, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Maar ik zou me even melden vandaag. Dus hoi. Maja, karin123, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Niets menselijks is ons vreemd…. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 7 minuten geleden zei Adri02: Blijft de vraag waarom in godsnaam je een kop van jut nodig had. Ik zit met de scherven, het raakt me, zoals ik bij gisteren ook schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 1 uur geleden zei Reacher: @Oskar Met mij gaat het niet goed nav gisteravond op het forum. voor wie geraakt is love peace and understanding en met mij gaat het ook niet goed, ik drink vandaag niet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Dagdraad Artemis Reacher en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Mijn scherven zijn mijn scherven. Ik was getuige van iets wat mij terugbracht naar vroeger. Het gesprek triggerde mijn ervaringen. Opgegroeid met een broer die de zondebok werd. Ik, het kleine zusje, werd daarmee onzichtbaar en braaf. De wending, dat Oskar uitgescholden werd. DAT vond ik naar, dat herinnerde mij aan vroeger thuis. Ik ga mijn scherven lijmen. dat is mijn taak Mijn scherven en van niemand anders. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden