Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

  • ikkanhet changed the title to Vrijdag 17 december 2021
11 minuten geleden zei Pulluptomybumper:

Geen aandacht aan besteden, gewoon regelmatig naar buiten. De onze deed vroeger ook vreugdeplasjes af en toe. Opdweilen klaar :P 

Ja wandelen 4 keer per dag. Hij plaste en poepte bij zijn vorige baasjes gewoon achterom maar dat willen wij hem toch afleren. Hebben maar een kleine tuin. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja maf is dat hoe snel je hecht hè?  Leuk hoor @ikkanhet

Een vriend heeft nog niet zo lang een hond en als ik op bezoek kom is het beest helemaal klef met mij.   En dan zegt mijn vriend dat ie dat niet met iedereen doet.  Dan voel ik me gevleid.   Ik ben geen hondenmens, ik word graag gedomineerd, dus ga voor de kat.  Maar zo af en toe een beetje knuffelen  met een hond die mij fantastisch lijkt te vinden kan ik wel waarderen:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei niks:

Er slaapt hier nog 1, nog maar even een bakkie van @Yvonne dan. 

Wat een luxe dan opeens even hè? 

26 minuten geleden zei ikkanhet:

Weet je als mijn man snurkt zeg ik draai je ff om en klaar. Maar Valco snurkt ook hahahaha.:lol:

Onze eerste hond, een bouvier, snurkte niet alleen, hij liet tijdens het slapen ook vreselijk stinkende winden. 
We werden echt wakker van de stank. Na een half jaar hebben we zijn mand naar de woonkamer versleept. 
(Vond hij niet zo erg, we woonden indertijd op een flat en tussen de slaap- en woonkamer zat een schuifdeur, die lieten we dan op een klein kiertje zodat hij toch het gevoel had bij ons in de kamer te slapen) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Yvonne:

Wat een luxe dan opeens even hè? 

Onze eerste hond, een bouvier, snurkte niet alleen, hij liet tijdens het slapen ook vreselijk stinkende winden. 
We werden echt wakker van de stank. Na een half jaar hebben we zijn mand naar de woonkamer versleept. 
(Vond hij niet zo erg, we woonden indertijd op een flat en tussen de slaap- en woonkamer zat een schuifdeur, die lieten we dan op een klein kiertje zodat hij toch het gevoel had bij ons in de kamer te slapen) 

Wij kunnen hem als die helemaal op zijn gemak is hier proberen naar de gang te verschuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Oskar :heart:

Met mij gaat het niet goed nav gisteravond op het forum. 
Het komt ieder keer keihard binnen en ik vind het onderwerp te vaak op enorm afbrekende wijze naar anderen toe ter sprake komen.

Is moederpijn belangrijker dan al het andere?

Vergelijkbaar als dat ik iedere keer als ik slecht ouderschap bij andere forummers denk te zien om me heen zou gaan slaan.

Pijn hebben we allemaal.

Hoogmoed is het botvieren op anderen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn scherven zijn mijn scherven. Ik was getuige van iets wat mij terugbracht naar vroeger. Het gesprek triggerde mijn ervaringen. Opgegroeid met een broer die de zondebok werd. Ik, het kleine zusje, werd daarmee onzichtbaar en braaf.

De wending, dat Oskar uitgescholden werd. DAT vond ik naar, dat herinnerde mij aan vroeger thuis. Ik ga mijn scherven lijmen. dat is mijn taak Mijn scherven en van niemand anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...