Yana Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Het zeikt van de regen, best een uitdaging in een busje met z'n tweeën, we hebben twee minuten ruzie gehad. Ik haak warme slofsokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 @Pulluptomybumperwaarom gooi je al die restjes niet in een ovenschaal, geraspte padano erover, klaar (nadat je het ook daadwerkelijk in de oven gezet hebt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Prinses Amalia is 18 geworden, wat een tuttige jurken heeft ze aan op de foto's of ligt dat aan mijn smaak? lady jane, karin123 en Fruitvlieg reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 (bewerkt) ze wordt juist als een mode icoon met eigen smaak beschreven en vergeleken met Maxima ik zie het er niet aan af, ze heeft helaas de bouw van haar vader. toevoeging; het staat er niet zoals ik het bedoel, en ik realiseer me dat die laatste zin over mezelf gaat. En niet noodzakelijkerwijs iets over haar. bloemkool, gehakt en aardappels alles uit de wokpan. Ook restjes dus. 7 december 2021 bewerkt door lady jane ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Havermoutpap met rozijnen kaneel en banaan zo sport en daarna effe bar hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 nachos uit de oven, met veel kaas en 2 soorten dip, snackgroentes voor de vitamientjes megaluie kok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 SHIFT+2=@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Hi. Iets met mosterd na de maaltijd, maar vooruit, ik lees toch maar wat bij. @ikkanhet dat is oplichting. Als je graag wat wilt doneren voor arme mensen in Kameroen, zou ik een ander kanaal aanraden. Voor een hondje, beter dichterbij kijken. @lady jane ai, van alle mensen was jij er één van wie ik zo'n opmerking absoluut niet had verwacht. @Artax wat zie je bleek? Het is vervelend hier, hier is dan thuis, er zijn allemaal dingen geregeld en afspraken gemaakt in de tijd dat ik er niet was. Op de één of andere manier wordt van mij verwacht dat ik er rustig in mee ga. Ze kennen me slecht. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 8 uur geleden zei Pulluptomybumper: Https://www.aspavalence26.com/adopter/nos-chiens/ Ja wow.... ik ga voor Thunk... 6 uur geleden zei karin123: Deze kopen? Jaaaaaa, mooi!!! Helaas, ik zou er graag minstens nog een hond bij hebben, maar Kees heeft daar zijn veto over uitgesproken.. 6 uur geleden zei Pinkman: In heb vandaag voor het eerst mee gedraaid op de dagopvang voor daklozen. Best een fijne dag met ze gehad, maar het was zuur om einde dag de deur achter ze dicht te moeten doen en daarna naar huis te gaan. Dat moet heel mooi werk zijn Pinkman, maar wel zwaar lijkt me... 4 uur geleden zei Donder: Zwerfhonden uit het buitenland. Zie regelmatig advertenties waarbij je behoorlijke medische kosten moet betalen, en daarna nog vastzit aan een verzekering van €45 per maand voor 2 jaar. Voor het goede doel, absoluut niet commercieel!!!!!!!!!!!! Altijd heel goed uitkijken voor dat soort dingen. Maar er zijn zeker organisaties die wél te vertrouwen zijn. @Quinn, wat naar thuiskomen op die manier. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, toch weer tot overeenstemming kunnen komen. Jeetje @lady jane toch. 'Helaas de bouw van haar vader' ??? Dat meen je toch niet hè? Wij hebben vanavond gnocchi met vega balletjes en veel wokgroente gegeten... jammie. Quinn en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 (bewerkt) projectie, sorry 7 december 2021 bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Goedenacht. Niemand meer hier, behalve misschien hier en daar een gast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Welterusten @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Welterusten @Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2021 Rapport Share Geplaatst 7 december 2021 Een nachtlampje voor de late of heel vroege frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Oei, dat is wel een heel donker nachtlampje @Jannigje… eens kijken of ik er nog wat aan kan sleutelen voor de nachtbrakers na mij 8 december 2021 bewerkt door Maja Ander lampje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 15 uur geleden zei karin123: Deze kopen? veel teveel haar zou mijn keuze niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 3 uur geleden zei ikkanhet: veel teveel haar zou mijn keuze niet zijn. Weet ik ikkanhet, was een grapje Wil hem voor geen goud kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Een prachtig beestje @karin123 ziet er heel goedmoedig uit. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 15 uur geleden zei Maja: Oei, dat is wel een heel donker nachtlampje @Jannigje… eens kijken of ik er nog wat aan kan sleutelen voor de nachtbrakers na mij Het was een mooi beertje, maar hij is verdwenen. Lief leeuwtje in het duister. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Dank je @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden