nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Lieve forummers , Ik heb net nog even een berichtje gehad van een moderator: men is ermee bezig en dat zet zich volgende week voort. Met andere woorden: wordt vervolgd, het heeft hun aandacht. Heel fijn vind ik dit. Ik voel me nu echt wel gehoord en dat alleen al vind ik belangrijk. Met z'n allen willen we toch relatieve rust hier, samenwerken is dus wel zo prettig. Pffff...slaap lekker allen . lady jane, karin123, Toos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Ook een bericht gekregen dat het hun aandacht heeft en en er mee verder gaan bespreken dit aan te pakken. Ik ga slapen morgen weer werken .. 27 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 hier ook een berichtje gekregen van de moderator. we zijn in ieder geval gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Fijn om je gehoord te voelen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Mijn dag was nuttig. Moeder heeft de basterdsuiker! Schoonpa de pleisters. Man naar zijn werk gebracht. Als twee junks eerst nog een coronazelftest(46x woordwaarde) in de auto op een regenachtige parkeerplaats gedaan. Negatief. Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 46 x woordwaarde: zó grappig! Verder ben ik zelf érg verdrietig. Nou ja het is wat het is . Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei nancy: Forum Verslavingdebaas Start Postvak in Nieuw BerichtenlijstOpties niet positief en ondersteunend 2 leden actief in deze conversatie (inclusief jezelf) nancy Gelezen:Zojuist moderator Gelezen:1 uur geleden moderator Conversatie gestart: 1 uur geleden Beste Nancy, Een bericht wat je hebt geplaatst op het forum heb ik verborgen. Probeer rekening te houden met wat je schrijft. Wanneer je minder steun haalt uit bepaalde berichten die door bepaalde forumleden wordt geschreven probeer hier langs te scrollen en niet op te reageren. Met vriendelijke groet, de moderator Citeren nancy Beantwoord: 41 minuten geleden Prima. Kan ik me in vinden. Maar wanneer dringt het tot jullie door dat er hier een trol continu bezig is (onder verschillende namen) die de heleboel ontwricht?? Een ban hier en daar helpt niet, kijk ook naar het ip- adres. Dan heb ik het met name om Delarope/ Clemens/Aboutaleb etcetera. Ik vind dat jullie ernstig in gebreke blijven, dit duurt namelijk al wéken. En al weken hou ik me in, reageer hier nauwelijks, maar ervaar dus ook geen steun meer hier. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Dat IK in de negeer modus moet, allah.. maar dat geldt natuurlijk niet voor jullie moderatoren. Nogmaals, DOE er wat aan!! CiterenCiteer dit Antwoord op deze conversatie... 44% opslagcapaciteit gebruikt Thema Privacybeleid Contact Ontwikkeld door Tactus, aangeboden door VKN Powered by Invision Community Zucht. Ik lees het zelfs niet meer dus weet niet wat er precies gaande is. Trollen stinken, en genieten er van om anderen op te fokken, dit is heel raar. Die mensen zijn echt zwaar ziek en het meest zielige, er is geen genezing mogelijk. Nou is dat niet zielig?Je hele leven blijven zitten met dit karakter deze behoefte. Poeh je zal dit maar hebben zeg. Verschrikkelijk. Nou zal ik je eens een geheimpje vertellen? Ik doe daar niet aan mee. Het is net een virus, Als die nergens kan binnen dringen sterft ie vanzelf uit. 28 november 2021 bewerkt door bolletje Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Okay. Welterusten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 @Bor, dan was het wegdoen van je kanarie en vissen misschien een te overhaast besluit? Of is de verwachting over het verloop van de ziekte van je man nu positiever? Dat zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 @BorFijn om te lezen, pupje gaat een mooi leven tegemoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden