Rosee Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Goedemorgen. Ach jeetje @Oskar wat balen. Heb met jullie te doen. En dat niet knuffelen lijkt me ook onhaalbaar. Virtuele knuffel voor jullie! Veel pepernoten bakken dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Balen @Oskar. Als het hier bij blijft is het niet zo erg toch. @ikkanhetje bent er weer in de morgen, dat is een goed teken. Oh ja, goedemorgen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Knuffelen is belangrijk. Als je toch al allemaal in quarantaine zit, zou ik daar denk ik gewoon mee doorgaan. Knuffelen. En met naar buiten gaan trouwens ook, op afstand van anderen. Gewoon even buiten lopen. Het zijn zulke tegennatuurlijke advieze. Maar met die regen is het wel makkelijker natuurlijk, binnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: ik weet dat ik het kan Tuurlijk! Dag 1 vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Een hele goede morgen allemaal, Dag goed begonnen, met oefeningen voor mijn schouders en nek en daarna de ochtendgym Al bijna een hele week super gezond bezig, en gelukkig is dat aan mijn gewicht te zien ook Vergt wel wat dissipliene (hoe schrijf je dat ?), maar voel me er wel goed bij moet nog wel lopen ook vriend komt straks zal hem maar een beetje puschen vandaag zo van hup...de wandelschoenen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Sterkte met je coronazoon @Oskar Hopelijk bouwt hij op deze manier meteen een beetje weerstand op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 30 minuten geleden zei Lonster: Tuurlijk! Dag 1 vandaag? Nee dag 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 1 minuut geleden zei jopie: minder vaak en minder heftig, krijg ik het idee. Klopt dat? Het (schijnbare) gemak waarmee je erin glijdt vind ik nog wel wat bijzonder... deel je dat? Dat klopt @jopiemaar ik snap niet goed wat je met schijnbare gemak bedoeld. Ik voelde het al een tijdje aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 11 minuten geleden zei rapilos: zo van hup...de wandelschoenen aan En regenbroek, regencape, paraplu, thermosfles met hete thee... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Dat herken ik inderdaad wat je nu uitlegt @jopiemaar ik merk dat het steeds beter gaat tussen de fout in gaan dus ik kom er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 En stiekem vinden we allemaal altijd wel een reden ben bij het sterven van mijn vriendinnen nuchter gebleven en ook bij het overlijden van onze dierbare hond. Dat is alleen al een hele vooruitgang. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 17 minuten geleden zei jopie: Eens. Maar bij mijzelf ging het dan later mis als de bij wijze van spreken de kanarie van de dokter van mijn verre nicht doodging, als je begrijpt wat ik bedoel. Het ging meer over 'volhouden' en 'standhouden', dan over daadwerkelijk emoties voelen, toestaan en met emoties omgaan. En dan plof ik uiteindelijk. Begrijp precies wat je bedoelt. En inderdaad één keer loopt de emmer over. Krijg me net post over een gewonnen prijs van de Vriendenloterij heb Alzheimer sokken gewonnen. Toos, karin123 en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 26 minuten geleden zei jopie: Nu is dat stapelen zelf voor mij al signaal om alert te zijn. En dat is nu precies ook mijn struikelblok. Ik ben een binnenvetter, kan me moeilijk uiten. En op een gegeven moment moet de druk van de ketel. En ik ken (nog) geen andere manier als dan maar naar een glas wijn te grijpen. Er is dus werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 18 minuten geleden zei ikkanhet: Begrijp precies wat je bedoelt. En inderdaad één keer loopt de emmer over. Krijg me net post over een gewonnen prijs van de Vriendenloterij heb Alzheimer sokken gewonnen. Wat zijn dat, Alzheimer sokken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Dagpact Yana ikkanhet Maja Toos zbb Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 3 minuten geleden zei nancy: Wat zijn dat, Alzheimer sokken?? Ik heb geen flauw idee haha nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Maar wie weet is het goed voor RLS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 5 minuten geleden zei jopie: https://alzheimersocks.nl/ misschien wel het leukste ondersteunings project ooit.... de sokken zijn nergens gelijk, en symboliseren daarmee de verwarring bij de patient. Door ze te kopen draag je bij aan onderzoek, door ze te dragen aan de bewustwording. Ik heb ze aan onder mijn uniform. Dat wil zeggen, als ik niet de door mijn moeder zelfgebreide ook zeer kleurige wollen en nergens hetzelfde sokken aan heb. Ow ben benieuwd dan wie weet wat het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Heb ook al museum sokken gewonnen karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Zojuist zei ikkanhet: Heb ook al museum sokken gewonnen Die had ik ook gewonnen. Friese vlag sokken. karin123 en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 1 uur geleden zei Toos: En dat is nu precies ook mijn struikelblok. Ik ben een binnenvetter, kan me moeilijk uiten. En op een gegeven moment moet de druk van de ketel. En ik ken (nog) geen andere manier als dan maar naar een glas wijn te grijpen. Er is dus werk aan de winkel. Voor de meesten hier herkenbaar, denk ik. Moeite om met stress en emoties om te gaan. En dat stapelen ook. Dan ga je jezelf wijsmaken dat het nu zéker wel geoorloofd is om te drinken. In plaats daarvan ga ik veel eten, de laatste tijd. Dus daar ben ik nu weer mee bezig. Gezond eten is geen probleem, maar kleinere porties, dat is nog lastig. En emotie-eten dus. Dan ga ik vaker zwemmen. Maar daardoor óok weer meer eten... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik dacht dat Alzheimersokken sokken zijn die zo lekker zitten dat je vergeet dat je ze draagt.. lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 @LonsterHet komt vaak uit de lengte of uit de breedte. Weer een ander gaat meer roken of neemt een pilletje. Of gokken. Of vul maar in. Ik heb ook de neiging om maar door te snaaien. Intussen de suiker/koolhydraten drastisch geminderd. Dat werkt bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Harstikke leuk, die sokken. Ik bestellen dus. Drie paar. Maar: tel. nr. en mailadres verplicht. Jammer dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Het zou zo maar kunnen dat je grieperig bént, hè? Of zelfs coronaig. Voorzichtig aan maar. En beterschap, natuurlijk. 27 november 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden