Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Beterschap @bolletje. Weet je hoe je online boodschappen kunt doen? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 3 uur geleden zei Adri02: Muizen daarentegen, daar rekenen we genadeloos mee af. Stuur de muizen voortaan maar door naar mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 3 uur geleden zei Jannigje: Hallo Hallo Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 3 uur geleden zei Bor: Heb je voor vandaag wel te eten en drinken dan @bolletje? Of dat de buren wat kunnen halen en op je stoep zetten? Of online bestellen en laten bezorgen? Wat een gedonder lieverd Ja hoor wijfie. Vanmiddag veel boodschappen in huis gehaald. Wel in bed ff liggen huilen. Je staat er dan toch alleen voor en dat voelde ik op dat moment goed. Maar goed eerst maar eens kijken als de uitslag er is. In mijn dorp heerst bijna code zwart, er zijn zoveel mensen met corona vertelde de h. arts dat het niet meer normaal is. Zo'n ding in je neus kriebelt zeg, zei tegen hem dat ik blij was dat hij het eerst in m'n mond en toen pas in m'n neus deed en niet anders om. En of hij zich wel eens vergist had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 sperciebonen met kofte (Turkse gehaktballetjes) en frites met Belse mayo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 en kippensoep voor ons Bollewopsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Ze mislukken bij mij allemaal zonder melk en eieren dus ik ben het gewend Kommaarop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Zojuist zei Artax: Geintje.. de tweede is voor Reacher ,want die krijgt mij altijd aan het glimlachen met haar liefzachte grappen. Ooowww Dat is lief! Ze zijn wel een beetje klein nog hè. Geen kritiek maar misschien neem ik die voor mijn muizen. inderdaad. Meervoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Zojuist zei Reacher: inderdaad. Meervoud. Ik mag er geen grapjes over maken maar ik heb al code grijs, meer dan twee muizen met een tussenschuifmuurtje kan ik niet aan. Morgen laat ik ze weer gaan, dan is er weer plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 6 minuten geleden zei Artax: Yes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Eet makelijk! De stroop staat op Quinn zijn draadje maar hier is poedersuiker en maple syrup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 @niks ik dacht echt dat jij in Groningen woonde. Vervelend voor mini, maar fijn dat er meteen wat mee gedaan wordt. Dat scheelt vast enorm, ook in de acceptatie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Beterschap @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 @bolletje sterkte!! @niks begrijpelijk dat je dit moeilijk vindt, maar wat quinn zegt fijn dat er meteen wat mee wordt gedaan. Vandaag een dag met kapotte telefoons en beugelgedoe. Nou ja t zijn maar materiele dingen. niks en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Zal ik het licht dan maar uit doen? welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2021 Rapport Share Geplaatst 23 november 2021 (bewerkt) . 23 november 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden