Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Mijn uitweg bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Maar de spanning is weer weg. Ik heb gehuild, gevloekt en geschreeuwd. Maar dat moet toch ook zonder alcohol kunnen? Hoe dan? Weet iemand dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hoi allemaal, Ik meld mij na lange tijd afwezig te zijn geweest ook weer. Ik heb tot op heden nog steeds niet gedronken en niet gerookt. Dit ondanks behoorlijk veel tegenslagen en ook lastige momenten. Wel maak ik hele leuke grote vorderingen met mijn hond. Afgelopen examen zijn we geslaagd en het komende examen staat al op de planning voor de 27ste. Het is echt een hou vast om overal doorheen te komen en zeker ook een fijne afleiding. Verder gaat het wel goed met mij, op de tegenslagen na, maar gelukkig hebben die geen betrekking tot mijn gezondheid. Ook op mijn werk gaat het goed en naast het werk knutsel ik nog steeds heel erg veel. Onlangs weer een hondenkar (aanhanger) opgeknapt voor iemand wat ook erg veel en zwaar werk was. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat jullie het ook allemaal goed kunnen volhouden. Bob, karin123, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Gelukkig heb ik fijne en lieve buren. Dat dan weer wel. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ach lieve @BorWas het allemaal maar zo simpel. Beste voor nu is maar gaan slapen denk ik. Morgen weer gezond op...hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Kan niet slapen en ik heb trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 13 minuten geleden zei Zbb: Kan niet slapen en ik heb trek Het zal niet zoveel helpen,maar hier the same. Toch gaan we het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Heb antabus op dus kan toch niet drinken maar dat veranderd weinig aan de trek e Uitzitten maar hoe gaat het bij jou is het op nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Vanaf aanstaande vrijdag ga ik de antabus ook onder toezicht innemen. ik sjoemel te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Zelf op aangedrongen Voel(de) me net een kleuter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Ben nog maar een wandeling wezen maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Heeft die je goed gedaan? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Ah, je bent niet meer online. Morgen maar deze draad lezen, het is nu wel erg laat. Gasten die nog willen lezen, hou de zaklantaarn bij de hand, ik doe het licht uit. Welterusten, Oke, spaarlampje voor degene die niet kan slapen. Zbb en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Dankjewel @Jannigjevoor het lampje. Ga ook proberen de slaap te vatten. Laat het lichtje aan. Slaap lekker allemaal! volhouden @Toosen @Zbb Zbb en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 2 uur geleden zei Zbb: Zelf op aangedrongen Voel(de) me net een kleuter Het is juist sterk te onderkennen dat je hierbij nu hulp nodig hebt. Goed bezig! lady jane en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 @Toos Misschien toch wat proberen als Selincro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 6 uur geleden zei Zbb: Zelf op aangedrongen Voel(de) me net een kleuter Had / heb ik ook gedaan , niet beschaamd zijn. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 18 uur geleden zei 19Geeky91: Hoi allemaal, Ik meld mij na lange tijd afwezig te zijn geweest ook weer. Ik heb tot op heden nog steeds niet gedronken en niet gerookt. Dit ondanks behoorlijk veel tegenslagen en ook lastige momenten. Wel maak ik hele leuke grote vorderingen met mijn hond. Afgelopen examen zijn we geslaagd en het komende examen staat al op de planning voor de 27ste. Het is echt een hou vast om overal doorheen te komen en zeker ook een fijne afleiding. Verder gaat het wel goed met mij, op de tegenslagen na, maar gelukkig hebben die geen betrekking tot mijn gezondheid. Ook op mijn werk gaat het goed en naast het werk knutsel ik nog steeds heel erg veel. Onlangs weer een hondenkar (aanhanger) opgeknapt voor iemand wat ook erg veel en zwaar werk was. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat jullie het ook allemaal goed kunnen volhouden. Goed gedaan joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden